Ik weet nog steeds niet wat ik van die plaat moet vinden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:24 schreef -Hans- het volgende:
YES ! YES ! Bumpy Ride weer op P1. Terecht. Wereldhit.![]()
.
Het is in elk geval wel een vrolijke/uptempo plaatquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik van die plaat moet vinden.
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is in elk geval wel een vrolijke/uptempo plaat. Aardige nazomer hit, imho
.
jaja, ik snap het zelf ook niet, maar misschien later wel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaja.... als jij t zegt!
Ik zit al helemaal klaar voor Glee, lekkere feelgoodserie volgens mij vol zang en dans
(echt iets voor Roel eigenlijk)
Vind ik ook hoor, ik laat me graag verrassenquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:58 schreef Paul-89 het volgende:
Werkt dat eigenlijk als een Dj al aankondigt welke platen er o.a. het komend uur voorbij komen ?
Ik vind het mooie van radio juist de verrassing wat de volgende plaat is.
Dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef BreakingNews het volgende:Dutch police arrest, fine intoxicated American pilot, cancel flight - AP http://bit.ly/9zXPcD
Neuh.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaja.... als jij t zegt!
Ik zit al helemaal klaar voor Glee, lekkere feelgoodserie volgens mij vol zang en dans
(echt iets voor Roel eigenlijk)
De oude waren vast kaduuk, dus dan moet je wel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:52 schreef hole1988 het volgende:
@michiel waarom hebben jullie nieuwe VU meters eigenlijk. voorproefje nieuwe studio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |