Gewoon zelf de apps die ik nog weet die ze had, of is er een manier waarop je alles in 1 keer kan herstellen?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Apps opnieuw downloaden. Dat kan gratis.
Waarom? De iPhone maakt echt prima foto's en filmpjes. Je gaat er toch geen Nokia bij houden voor de foto's en filmpjes?quote:Op vrijdag 17 september 2010 05:32 schreef fransbreda het volgende:
Ik zou je nokia er gewoon bij houden voor foto en video.
Iphone 4 is al een stuk beter qua beeld en geluid dan de 3gs maar je nokia maakt betere foto's en video's!
Heb em zelf ook gehad en de kwaliteit van de carl zeiss lens is gewoon super!
Als je in iTunes met je accountgegevens inlogt ('toon account'), kun je ook je aankoophistorie zien. Daarin vind je je gekochte apps ook terugquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Gewoon zelf de apps die ik nog weet die ze had, of is er een manier waarop je alles in 1 keer kan herstellen?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 05:32 schreef fransbreda het volgende:
Ik zou je nokia er gewoon bij houden voor foto en video.
Iphone 4 is al een stuk beter qua beeld en geluid dan de 3gs maar je nokia maakt betere foto's en video's!
Heb em zelf ook gehad en de kwaliteit van de carl zeiss lens is gewoon super!
Voor alle apps die je koopt ,of de gratis apps die je installeert, krijg je een "bonnetje" in je email. Je zou dus moeten kunnen nagaan welke je allemaal geïnstalleerd had via de appstore.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Gewoon zelf de apps die ik nog weet die ze had, of is er een manier waarop je alles in 1 keer kan herstellen?
Tnx. ga ik dat vanavond even proberen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je in iTunes met je accountgegevens inlogt ('toon account'), kun je ook je aankoophistorie zien. Daarin vind je je gekochte apps ook terug.
Die heb ik in het begin wel gekregen die emails maar ineens niet meer, mijn vriendin heeft ze nooit gehad.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Voor alle apps die je koopt ,of de gratis apps die je installeert, krijg je een "bonnetje" in je email. Je zou dus moeten kunnen nagaan welke je allemaal geïnstalleerd had via de appstore.
Zijn UK iPhones niet gewoon simlockvrij?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:17 schreef Maart85 het volgende:
Heb zojuist een iPhone 4 16GB gekocht via ebay voor de prijs van 550 euro. Opzich een redelijke prijs toch?
De iPhone is gloednieuw in de doos, en is 2 dagen geleden verkocht door t-mobile UK. Mijn vraag is dan ook: Worden op dit moment van schrijven al nieuwe iPhone 4 telefoons verkocht met de OS 4.1 update inc baseband update (die niet te unlocken is)? Of is de kans groot dat het nog om OS 4.0.2 gaat? Die helaas nog niet te jailbreaken is (maar hopelijk snel door Chronic Devteam), maar waarbij de baseband nog niet is geupdate?
Hopelijk heeft iemand het verlossende antwoord
Anders heb ik de komende tijd een dure iPod touch!
Als je de info in je account vindt, heb je die 'bonnetjes' niet meer nodigquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:55 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx. ga ik dat vanavond even proberen.
[..]
Die heb ik in het begin wel gekregen die emails maar ineens niet meer, mijn vriendin heeft ze nooit gehad.
Ik heb zovaak op houseparty' s , lowlands gefilmd e.dquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:38 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
Je gaat toch niet dit ding uit je zak halen om een foto te maken als je ook een iPhone 4 hebt, dat is gewoon belachelijk.
Ja als je echte opnames wil maken kan daar geen mobiel tegenop.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom? De iPhone maakt echt prima foto's en filmpjes. Je gaat er toch geen Nokia bij houden voor de foto's en filmpjes?Als je er een apart toestel bij houdt moet je er gewoon een digitale camera bijhouden.
1) Flitser kan je aan en uitzetten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 03:29 schreef bulbjes het volgende:
Is de Iphone 4 met foto's en video's vergelijkbaar met een Nokia? (heb nu Nokia N95 8GB) of toch wat minder? En hoe is het geluid van een Iphone?
Ik heb nu een Nokia N95 8 gb en ben zeer tevreden over de kwaliteit van de foto's/ video's en de geluidskwaliteit. Zelfs als ik naar een hardcore feest zou gaan en ik maak een filmpje valt het geluid nog redelijk mee, daar waar veel andere foons alleen nog maar herrie laten horen dan.
Hoe is dat bij de Iphone?
En qua foto's/ video's:
-kun je de flitser ook uit zetten?
-tot hoever reikt de flitser? (Bij mn huidige Nokia is dat 2,5 meter volgens de specs. Dus als ik wat verder weg ga staan in het donker zie je nog niks. Een foon die wat verder kan flitsen is wel prettig).
-is de flits erg fel? (ik haat felle flitsen)
-heeft ie optische zoom?
-heeft ie een burst-modus? (meerdere opnames snel achter elkaar kunnen maken)
-zelfontspanner?
-kun je snel foto's maken of duurt het een paar seconden?
-heeft ie veel geheugen voor foto's/ video's?
-zijn foto's en video's makkelijk en snel over te zetten op je PC zonder dat je software voor nodig hebt oid? (ik heb een normale PC trouwens en geen Apple)
Ook niets meer in foto's zitten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weet iemand hoe ik het geheugen bij "Other" kan wissen? Ik had vanmorgen mijn muziek en apps eraf gegooid omdat het 900MB was, en nu is het 3,7GB!! Ik kan de boosdoeners met iPhoneBrowser niet vinden, en google helpt ook niet echt.
Iemand een idee?
Nope, helemaal niets. Cookies ed ook verwijderd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook niets meer in foto's zitten?
Keer opnieuw opgestart (via reset)?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nope, helemaal niets. Cookies ed ook verwijderd.
Jup, ook al geprobeerd. Ook geprobeerd om verschillende backups terug te zetten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Keer opnieuw opgestart (via reset)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |