kkkkssssstttt San, hier mag dat niet neergezet worden, hij die man dus heeft een eigen topic.quote:
ik typ nu normaal zow goed??quote:Op maandag 13 september 2010 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Probeer 's normaal te typen zoals de grote mensen doen?
ow ok excusesquote:Op maandag 13 september 2010 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kkkkssssstttt San, hier mag dat niet neergezet worden, hij die man dus heeft een eigen topic.![]()
nee zal het niet weten ben er niet zo veel.
ja Ian, heb ff gegoogled maar er bestaan heel veel David Mitchell he, dus welke bedoel je.quote:Op maandag 13 september 2010 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, wanneer is David Mitchell weer 's te gast bij een panel show en wanneer kan ik dat bekijken?
Nee, ik doe er één en van hoog niveau.quote:Op maandag 13 september 2010 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
Heb je al een dier ingeleverd? Ik wel maar ik zeg niet welke.
Je mag trouwens maar 3 he? Dus elke dag gaat hem niet worden.
Ja, doei.quote:Op maandag 13 september 2010 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welnee joh, dat mag je hier best vragen.
hey Liesje, speel het spelletje nou ff mee, geen Opa hier hoorquote:Op maandag 13 september 2010 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ok lies thanks:)quote:Op maandag 13 september 2010 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nu je het zegtquote:Op maandag 13 september 2010 21:21 schreef Laysa het volgende:
Is dat al lang of kijk ik nu pas goed naar de quote's? Als je iemand qute staan dr aanhalingstekens in de tekst....als een tekening op de achtergrond
Is al een tijdje zo, maar je moet wel goed kijken, zeg maarquote:Op maandag 13 september 2010 21:21 schreef Laysa het volgende:
Is dat al lang of kijk ik nu pas goed naar de quote's? Als je iemand qute staan dr aanhalingstekens in de tekst....als een tekening op de achtergrond
ja ik scroll vaak over al dat gezeik hier heen...dus vandaar dat het me niet was opgevallenquote:Op maandag 13 september 2010 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is al een tijdje zo, maar je moet wel goed kijken, zeg maar
Ik zie nergens aanhalingstekens?quote:Op maandag 13 september 2010 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is al een tijdje zo, maar je moet wel goed kijken, zeg maar
quote:Op maandag 13 september 2010 21:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik scroll vaak over al dat gezeik hier heen...dus vandaar dat het me niet was opgevallen
Welke layout heb je? Met je extra rechten...quote:Op maandag 13 september 2010 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie nergens aanhalingstekens?
Niet in de nieuwequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |