Nee, dat programma wil ik niet zien als het ook maar een béétje niveau "Oh Oh Cherso" heeft. Ik heb al weinig hoop voor de mensheid en dat laatste beetje wil ik nog even niet vanaf.quote:Op maandag 13 september 2010 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ian dat programma wil je zien hoor, prachtig!
Ik vind het leuker dan oh oh cherso, maar als je er zo over denkt kan je beter niet kijken nee.quote:Op maandag 13 september 2010 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, dat programma wil ik niet zien als het ook maar een béétje niveau "Oh Oh Cherso" heeft. Ik heb al weinig hoop voor de mensheid en dat laatste beetje wil ik nog even niet vanaf.
quote:Op maandag 13 september 2010 20:29 schreef spuitje het volgende:
Alhoewel.....................vnd Brussel niet echt meevallen, volgende keer toch maar een andere stedentrip. Iemand nog een leuk idee? En nee, niet Parijs, daar ben ik vaak zat geweest inmiddels
Je kijkt beide programma's?quote:Op maandag 13 september 2010 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het leuker dan oh oh cherso, maar als je er zo over denkt kan je beter niet kijken nee.
quote:
van grad damequote:Op maandag 13 september 2010 21:00 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een fan komt er trouwens vandaag aan bod?
Ja natuurlijk! Ik ben gek op paupertv.quote:
PC, zo staat het in de gidsquote:Op maandag 13 september 2010 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
PR. Project Runway. Met Tim -make it work-Gunn.
Leuk! Op maandag het vorige seizoen en vrijdags via YT het laatste.
Moeten we echt alles gaan voorkauwen?quote:
Simpelweg de tijd intypen had je minder aanslagen gekost.quote:Op maandag 13 september 2010 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moeten we echt alles gaan voorkauwen?
oke Liesje, ja was ff inkomen maar denk dat het wel een goeie serie is.quote:Op maandag 13 september 2010 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Ik ben gek op paupertv.
Oh en heksje, bedankt vanmiddag voor die link naar die nieuwe serie, Penoze, vond het erg leuk om te zien.
10 uur op SBS maar eerst ff Ned. 3 Hugo borst en zijn zaalvoetbalvriendjes wat het is weet ik ook nog niet begint zo.quote:
quote:
Okee, wanneer is David Mitchell weer 's te gast bij een panel show en wanneer kan ik dat bekijken?quote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef Toverheks het volgende:echt Teun is van wat voor weer wordt het vandaag en ik ben de prog. Gids van tv en uitzendinggemist
Rijmt ook nog
Dankjewel, mevrouw.quote:Op maandag 13 september 2010 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelieve geen u te zeggen.
Graag gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |