Het oh oh cherso van de maandagavond.quote:
Goed, dan kijk ik dat niet want ik ben geen pauper.quote:Op maandag 13 september 2010 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het oh oh cherso van de maandagavond.
Berlijn.quote:Op maandag 13 september 2010 20:29 schreef spuitje het volgende:
Alhoewel.....................vnd Brussel niet echt meevallen, volgende keer toch maar een andere stedentrip. Iemand nog een leuk idee? En nee, niet Parijs, daar ben ik vaak zat geweest inmiddels
Vrouwen die een cadeautje nodig hebben voor een blowjob.quote:Op maandag 13 september 2010 20:15 schreef Toverheks het volgende:
nee onder het kussen, want teun verheugde zich op een blowjob want dat leverde het hem op, zoiets staat me nog bij, mannen ik snap dat allemaal nietduur luchtje geven en dan hopen dat je lekker terug verwend wordt echt zal wel aan mij liggen.
"Hoeren" is de term die je zoekt.quote:Op maandag 13 september 2010 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vrouwen die een cadeautje nodig hebben voor een blowjob.
Hihi, "slikken" in Teun contextquote:Op maandag 13 september 2010 20:53 schreef remlof het volgende:
Zo, is Teun z'n pillen aan het slikken?
quote:Op maandag 13 september 2010 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hihi, "slikken" in Teun context
PR. Project Runway. Met Tim -make it work-Gunn.quote:Op maandag 13 september 2010 20:47 schreef Marrije het volgende:
Project Catwalk.
Noek en Cc begrijpen dat natuurlijk meteen!
Die zit buiten bij het vuur te glunderen dat ie iedereen enorm op zijn en haar nummer heeft gezet.quote:Op maandag 13 september 2010 20:53 schreef remlof het volgende:
Zo, is Teun z'n pillen aan het slikken?
Toch een ruim kwartier volgehouden ook, die "harde aanpak".quote:Op maandag 13 september 2010 20:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zit buiten bij het vuur te glunderen dat ie iedereen enorm op zijn en haar nummer heeft gezet.
De Teunfan? Met Saab?quote:Op maandag 13 september 2010 21:00 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een fan komt er trouwens vandaag aan bod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |