Ik dus ook.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:21 schreef Michellee het volgende:
Ik vond de eerste aflevering een beetje tegenvallen
Eigenlijk ook bizar dat ik niet eens direct wist op wie je doelde (gegadigde waren Jenny, Vanessa en Serena)quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:37 schreef zquing het volgende:
ze mag dan wel vervelend zijn en alleen slechte verhaallijnen krijgen, maar ze is te leuk om naar te kijken om eruit te schrijven
Haha, zquing is zowat de enige die altijd post hoe leuk ie Jenny wel niet vind, dus ik wist wel dat ie het over haar hadquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Eigenlijk ook bizar dat ik niet eens direct wist op wie je doelde (gegadigde waren Jenny, Vanessa en Serena)
Overigens vond ik de eerste ep ook tegenvallen, iets waar ik al bang voor was.
Daarom zit ze nog niet in GG, ze is aan het touren.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Who knew little Jenny could sing?![]()
Jep, van mij mag ze de serie uit en meer muziek gaan maken![]()
.
Vast wel een keer vermeldt dit, maar ik heb er wss overheen gelezen.. kom er iig nu pas achter.
Ik moet altijd zo hard lachen om zijn "Jenny is heet" dus ik wist ook meteen wie hij bedoelde.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:40 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Haha, zquing is zowat de enige die altijd post hoe leuk ie Jenny wel niet vind, dus ik wist wel dat ie het over haar had. Net zoals ik altijd even mijn adoratie voor Chuck
moet uiten, sorry
Of Mr. Congresman!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:18 schreef DeeBee het volgende:
Ow jee, die nieuwe chick belde weer eens met iemand aan het einde van de episode...
Ik voorspel een 3e terugkeer van Carter.
Ben ik best wel benieuwd naar. Ik denk dat Carter een beetje voor de hand ligt en het dus niet is. Dat congreslid zou het eventueel kunnen zijn maar die kans acht ik ook klein..maar wie dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:10 schreef Desii het volgende:
En nu maar afwachten voor wie dat nieuwe vriendinnetje van Nate, werkt.
OMg ik moest ook huilen...quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:28 schreef Debsterr het volgende:
Ik moest huilen toen Blair en Chuck op 't treinstation waren.
Wel grappig, Chuck heeft meteen weer die "frons" nu 'ie weer Chuck is. Had 'ie even niet!
Toch denk ik dat die 2 best weer wat gaan krijgen... over een aflevering of 7quote:Op woensdag 22 september 2010 00:04 schreef Starlie het volgende:
Jeetje had nooit verwacht dat Blair niet meer voor Chuck zou gaan... was een erg mooi stukje!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |