OTH en Life Unexpected zijn pas woensdag te downloaden hier toch? Die worden morgen pas uitgezonden in Amerika. Morgen kun je alleen Gossip Girl en 90210 downloaden.quote:Op maandag 13 september 2010 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Morgen OTH Gossip girl en Life unexpected
Is maar goed dat ik morgenmiddag vrij ben
volgens tv countdown begint 't over 5 uurtjes dus over een uur of 7 is 't te downloadenquote:Op maandag 13 september 2010 20:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
OTH en Life Unexpected zijn pas woensdag te downloaden hier toch? Die worden morgen pas uitgezonden in Amerika. Morgen kun je alleen Gossip Girl en 90210 downloaden.
Thanx, nou weet ik t weer!quote:Op maandag 13 september 2010 14:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jenny vertrok naar haar moeder ; Georgina verraste Dan met een ronde buik, Blair en Serena gingen naar Parijs, en Chuck werd neergeschoten. Rufus en Lily hebben hun huwelijk weer opgepakt nadat de vader van Eric en Serena weer vertrok...en Vanessa zat ergens ver weg ( Hawaii ) ofzo? En Eric heeft een nieuwe soort van vriend die dan ook weer een vriendin heeft.
Life Unexpected Airing: Mondayquote:Op maandag 13 september 2010 20:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
OTH en Life Unexpected zijn pas woensdag te downloaden hier toch? Die worden morgen pas uitgezonden in Amerika. Morgen kun je alleen Gossip Girl en 90210 downloaden.
http://www.tv.com/lie-to-(...)896.html?tag=hotspot;gumball;1quote:Op maandag 13 september 2010 20:53 schreef zquing het volgende:
[..]
volgens tv countdown begint 't over 5 uurtjes dus over een uur of 7 is 't te downloaden
Ik denk dat de dode Chuck in ieder geval de zegelring van Chuck zal dragenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:19 schreef Debsterr het volgende:
Gah. Het was weeeeeeeird!
* Georgina, is ze wel de echte moeder want ze hebben de bevalling niet gefilmd zeg maar.
* Chuck.. niet dood maar wel een nieuwe persoonlijkheid? Wie is dan dooie Chuck en hoe komt dat lijk aan z'n ID?
* Vanessa, waarom blijft ze aardig voor Dan?
* Wil de prins toch nog met Blair afspreken?
* Is die nieuwe de realdeal gossip girl?
* Wat is die Russische shit?
En nog meer van die dingen.
In Amerika is het inderdaad weer begonnenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef Roguee het volgende:
Even misschien een dom vraagje hoor...maar hoop dat jullie hem willen beantwoorden
Is seizoen 4 begonnen???
zoals ik het zie is het toch niet al te moeilijk allemaal.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:16 schreef Starlie het volgende:
Wat een vreselijke aflevering... Leek wel of ze Parijs moesten promoten ofzo. Snap niets van dat Chuck verhaal.... Hopelijk volgende week wat meer duidelijkheid!
Zoiets dacht ik ook.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm ik denk niet dat Chuck bewust een nieuw leven wilt, maar meer dat ie bang is om weer herkend/beroofd te worden als chuck bass en weer genaaid wordt ofzo
Ja ik wou net zeggen, als ze voor ieder karakter zo'n kamer zou hebben( of alleen een muur) dan zou ze wel een groter huis moeten hebbenquote:Op woensdag 15 september 2010 00:40 schreef DeeBee het volgende:
Serieus mensen, lees die recap.Tuurlijk is dat niet de Gossip Girl, want dat matched niet met d'r stem/voice-over en zoals daar ook al staat, als mensen krantenknipsel of dat soort dingen maken dan willen ze iemand of verkrachten, geld aftroggelen of vermoorden, dus een van die mogelijkheden.
Denk dat ze wel goed zitten met hun theorie, op zo'n manier ineens dé Gossip Girl introduceren zou de ultieme faal zijn van de serie... Plus dat het vooraal dingen over Nate waren die er stonden geloof ik...
quote:Tim Gunn: Taylor Momsen Is 'Pathetic,' A 'Brat'
Tim Gunn (Project Runway) shot a guest spot on 'Gossip Girl' a few weeks ago (for an upcoming episode) and he had nothing nice to say about costar Taylor Momsen.
"What a diva!" he told E! News. "She was pathetic, she couldn't remember her lines, and she didn't even have that many. I thought to myself 'why are we all being held hostage by this brat?'"
Gunn said that Momsen's constant Blackberry use was the main problem and the director told him it happened "day in, day out, my life." He said that if he was a regular on the show he would give her some advice.
"I'd say, 'You know young lady, there are hundreds of thousands of girls who are just as attractive and even smarter than you. Why are you acting like this show is a huge burden on you?'" he told E! "She was on her phone during every break, I wanted to tell her, 'If you weren't on your BlackBerry, you can retain this stuff.'"
Momsen has previously said she has no friends on the 'Gossip Girl' set.
Eerste seizoen was ze leuk ; daarna bergafwaarts. Ben niet iemand die snel blij is als iemand van de originele cast van een serie de serie verlaat maar ik hoop echt dat ze weg blijft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |