abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89318254
quote:
Op zondag 28 november 2010 11:05 schreef miss_sly het volgende:

Hoewel ik me dan weer niet voor kan stellen bij een hoop van die voorbeeldgedichtjes dat de ouders er echt heel erg blij mee waren :')
waarschijnlijk wel...vriendin had t gedichtje van 'wat ooievaar' en die vond t leuk(nja eerst niet, maar uiteindelijk vond ze t grappig) ...iedereen had ook zoiets van: oh dat wilde de vader zeker...
maar goed dat hele kaartje was alles wat k lelijk vind in een geboortekaartje...en toen vroeg ze ook nog wat ik ervan vond :X
  woensdag 1 december 2010 @ 21:36:49 #202
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_89405771
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 09:46 schreef twentemeisje het volgende:
heelveel tekst :D

Wij hebben een illustrator gevonden die hele gave geboortekaartjes maakt, compleet naar onze wensen zeg maar. De prijs daarvoor viel ons echt heel erg mee dus de keus was snel gemaakt. Ik ben zo benieuwd naar haar eerste voorstel!
In Hengelo? Wij hebben daar het geboortekaartje voor Lennon laten maken. www.eigenwijs-gedrukt.nl

Wij hadden een stukje songtekst uit een liedje van natuurlijk John Lennon (beautiful boy) :

Before you cross the street
take my hand
Life is just what happens to you
while you're busy making other plans

Onze buren hebben vorige maand hun 3e dochter gekregen en hadden dit op hun kaartje staan":
Voor {dochter 2} de eerste keer
Voor {dochter 1} de tweede keer
Voor papa en mama de derde keer
Een wonder is het telkens weer.

Ik hou niet van gedichtjes maar deze vond ik wel leuk.
Make love, not war ☮
  woensdag 1 december 2010 @ 21:47:22 #203
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89406379
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:36 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

In Hengelo? Wij hebben daar het geboortekaartje voor Lennon laten maken. www.eigenwijs-gedrukt.nl

Wij hadden een stukje songtekst uit een liedje van natuurlijk John Lennon (beautiful boy) :

take my hand

Onze buren hebben vorige maand hun 3e dochter gekregen en hadden dit op hun kaartje staan":
Voor {dochter 2} de eerste keer
Voor {dochter 1} de tweede keer
Voor papa en mama de derde keer
Een wonder is het telkens weer.

Ik hou niet van gedichtjes maar deze vond ik wel leuk.
Nope, tijdens mijn zoektocht naar een leuk kaartje kwam ik deze tegen:

Ik hou absoluut niet van de gebruikte teksten als 'bouwjaar', 'brandstof', etc., maar we vonden de illustratie heel mooi. Tjarda (de illustratrice) gaat nu een geheel nieuwe illustratie voor ons maken. Ben heel erg benieuwd waar ze mee gaat komen. Wij hebben haar e.e.a. vertelt en op basis daarvan gaat ze dan aan de slag. Spannend! Wij zijn zelf figuranten op het kaartje, ben dus ook erg benieuwd hoe ze ons tekent :D.
pi_89406589
Wat spannend TM, wat leuk om je zo te laten verrassen, ik vind deze illustratie in ieder geval heel erg mooi! Ik hou van die kleuren!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 1 december 2010 @ 21:51:25 #205
114177 Diaan73
pi_89406645
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:47 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Nope, tijdens mijn zoektocht naar een leuk kaartje kwam ik deze tegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik hou absoluut niet van de gebruikte teksten als 'bouwjaar', 'brandstof', etc., maar we vonden de illustratie heel mooi. Tjarda (de illustratrice) gaat nu een geheel nieuwe illustratie voor ons maken. Ben heel erg benieuwd waar ze mee gaat komen. Wij hebben haar e.e.a. vertelt en op basis daarvan gaat ze dan aan de slag. Spannend! Wij zijn zelf figuranten op het kaartje, ben dus ook erg benieuwd hoe ze ons tekent :D.
Ow dat is ook erg leuk :Y Mocht het niet helemaal uitpakken zoals jullie verwacht hadden, zou je nog kunnen gaan naar wat ik getypt had. Erg leuke vrouw en ook alles te bespreken. En niet duur... en goede service.
Make love, not war ☮
  woensdag 1 december 2010 @ 21:51:51 #206
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89406667
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:50 schreef Poppedein het volgende:
Wat spannend TM, wat leuk om je zo te laten verrassen, ik vind deze illustratie in ieder geval heel erg mooi! Ik hou van die kleuren!
Thanks Poppedein, wij vinden het ook een hele frisse en aansprekende stijl en dito kleuren.
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:51 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ow dat is ook erg leuk :Y Mocht het niet helemaal uitpakken zoals jullie verwacht hadden, zou je nog kunnen gaan naar wat ik getypt had. Erg leuke vrouw en ook alles te bespreken. En niet duur... en goede service.
Ik ga 'm zeker bookmarken Diaan! :*
pi_89831717
Nu hebben we een leuk kaartje uitgezocht op internet. Best duur, ongeveer 3 euro per kaartje. Enfin, maakt niet uit.

Maar nu zie ik dat de fabrikant op de achterzijde heel oncharmant het www.adres van zichzelf neerzet.

Ik ben geneigd dat storend te vinden. Of is dat iets van deze tijd?
  zondag 12 december 2010 @ 14:48:52 #208
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89833443
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:58 schreef Chooselife het volgende:
Nu hebben we een leuk kaartje uitgezocht op internet. Best duur, ongeveer 3 euro per kaartje. Enfin, maakt niet uit.

Maar nu zie ik dat de fabrikant op de achterzijde heel oncharmant het www.adres van zichzelf neerzet.

Ik ben geneigd dat storend te vinden. Of is dat iets van deze tijd?
Zou ik wel storend vinden.
Wij zijn naar een drukkerij geweest en daar doen ze dat niet.
Kun je misschien wel het zelfde kaartje uitzoeken. (iig als het uit een collectie boek komt)
En vaak is dat goedkoper.

Wij kregen ook nog het plaatje waarmee de tekst gedrukt is thuis gestuurd.
Dat vind ik nog steeds tof.
pi_89836841
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 14:48 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Zou ik wel storend vinden.
Wij zijn naar een drukkerij geweest en daar doen ze dat niet.
Kun je misschien wel het zelfde kaartje uitzoeken. (iig als het uit een collectie boek komt)
En vaak is dat goedkoper.

Wij kregen ook nog het plaatje waarmee de tekst gedrukt is thuis gestuurd.
Dat vind ik nog steeds tof.
Ik vind het ook storend. Wordt ineens heel Hallmark-achtig.
  zondag 12 december 2010 @ 17:50:06 #210
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_89840101
Ik vind het niet zo storend. Bij het kaartje wat we nu hebben uitgekozen staat dat ook op de achterkant. Het is wel een heel leuk kaartje vinden wij. ;)

We zijn alleen nog steeds op zoek naar een stukje tekst. Ik heb nu zoiets van, misschien moeten we het maar achterwege laten... Maar ergens vind ik dat ook weer niet leuk naar dit kindje toe, omdat bij haar zussen er wel een tekst op het kaartje stond.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_89848544
TM, wat een tof kaartje! Die tekst hoeft van mij ook niet, maar de stijl is echt super leuk! Ben heel benieuwd hoe die van jullie wordt!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_89853174
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:47 schreef twentemeisje het volgende:

Ik hou absoluut niet van de gebruikte teksten als 'bouwjaar', 'brandstof', etc. (...)
Beetje jammer van de fout in 'accesoires'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 12 december 2010 @ 22:50:44 #213
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89854800
ja, dat is wel een stomme fout inderdaad. maar die kun je nu nog voor zijn. :)
in de haak.
pi_89859465
Mijn persoonlijke eisen (voorkeuren) zijn;

Naam staat centraal, niet een afbeelding. Dit is al een hele opgave tegenwoordig.

Originaliteit.

Duurzame kwaliteit papier. Prijs speelt wat ons betreft geen rol.

Niet te modisch of modern. Iets wat alle leeftijden aanspreekt en niet bespottelijk wordt gevonden over 10 jaar.

Naam op voorzijde, niet alleen op binnenzijde. De kaart draait om de pas geborene, om niets anders. Dat er een kat of een boom op de voorkant staat en je pas aan de binnenkant moet vernemen hoe het kindje heet, vind ik een resultaat van het stellen van verkeerde prioriteiten. Dan is het artwork kennelijk belangrijker dan de kern van de boodschap.

Geen foto's gebruiken. Ik vind foto's van een pasgeborene een bepaalde integriteit hebben. Die puurheid is voor de direct betrokkenen en niet direct relevant voor iedereen die een kaart krijgt. Die schoonheid wil ik liever alleen tonen aan mensen die er oprecht om vragen. Bovendien zit ik niet om ongevraagde en ongepaste kwalificaties te wachten van mensen waarvan ik de mening niet relevant vind.
pi_89860183
Dat klinkt nog steeds ontzettend subjectief, Chooselife. Origineel maar niet te modern, daar heeft volgens mij iedereen andere gedachtes over.
pi_89860245
Het is dan ook een vrij subjectief onderwerp.

Persoonlijker bestaat bijna niet. ;)
pi_89860288
Wat ik bedoel is dat de tendens is dat je veel harde kleuren ziet. En snelle, grote lettertypes. Dat vind ik persoonlijk te modern.
pi_89860331
Ik bedoel veeleer: als je wilt dat we meedenken kun je misschien beter een voorbeeld geven van iets wat je wel aardig vindt.
pi_89860568

Beide van Pimpelmees.

Ook leuk.
pi_89864149
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:36 schreef Diaan73 het volgende:

take my hand

Diaan, mag ik vragen wat jullie reden was voor deze tekst? Het is natuurlijk een klassieke uitspraak, maar in de context van de geboorte zie ik hem niet zo? Lennon was toch geen ongelukje? ;)
  maandag 13 december 2010 @ 10:09:28 #221
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89865187
quote:
15s.gif Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Beetje jammer van de fout in 'accesoires'.
:o Wat erg dat ik die niet eens gezien heb (ik was waarschijnlijk na brandstof en bouwjaar al textueel afgehaakt :D ).
  maandag 13 december 2010 @ 10:09:56 #222
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89865201
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 00:54 schreef Chooselife het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Beide van Pimpelmees.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ook leuk.
De kaartjes van Pimpelmees vind ik ook erg cute!
pi_89865407
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 00:54 schreef Chooselife het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die eerste erg leuk. Ik zeg: doen!
  maandag 13 december 2010 @ 10:34:29 #224
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_89865863
Ik vind die eerste prachtig, chooselife. Maar ook erg trendgevoelig. Die vintagelook is 'in'.
Ik denk dat je daar ook bijna niet aan ontkomt.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 13 december 2010 @ 10:38:22 #225
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89865987
De onderste. :o O+ waar was die toen ik een kaartje zocht? O+ Oh ik ben op slag verliefd.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_89866097
Inderdaad, Lishe, ik vind deze kaartjes juist modern. Maar ik vind dat over het algemeen niet erg. Een geboortekaartje mag je er best aan herinneren dat je in een bepaalde tijd bent geboren.
pi_89866212
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 10:42 schreef Claudia_x het volgende:
Inderdaad, Lishe, ik vind deze kaartjes juist modern. Maar ik vind dat over het algemeen niet erg. Een geboortekaartje mag je er best aan herinneren dat je in een bepaalde tijd bent geboren.
ja er kleeft altijd wel een bepaalde 'look' aan een kaartje. Hoe tijdloos je het ook probeert te maken.
ik zal mn eigen kaartje ns op de kiek zetten straks :D ook zo heerlijk 'tijdloos' :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 december 2010 @ 10:48:42 #228
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89866281
ik vind het kaartje van mijn oudste nog steeds geweldig. Die van de tweede zou ik nu niet meer kiezen, die van de derde op zeker niet.

Maar ja. er was gewoon niet zoveel toen, vond ik. ook niet met internet enzo. Dat is toch best jammer. Maar goed, het is niet anders. :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 13 december 2010 @ 10:51:21 #229
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_89866357
Ik vind dat ook wel leuk juist!
Ik vind de kaartjes van onze dames nog steeds leuk. Al zou ik nu voor iets romantischer zijn gegaan.
Die van de oudste moest en zou zelfontworpen, dus die is een beetje knullig. Maar juist wel leuk daardoor.

Ben benieuwd buuf!
pi_89866837
Dit is de mijnes :D
bouwjaar 1984, op de binnenkant staat alleen de aankondiging en mn namen en roepnaam en dergelijke.

Ik had vroeger zo'n tegel met de prent van het geboortekaartje erop, denk dat die nog bij mn ouders vader thuis ligt ergens, zal er eens naar vragen, wel leuk om hier te hebben eigk.

de kleur van het papier is ietsje geliger in het echt trouwens, maar ik weet niet of dat altijd al zo was :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 december 2010 @ 11:11:20 #231
114177 Diaan73
pi_89866995
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 09:21 schreef Grunsfan het volgende:

[..]

Diaan, mag ik vragen wat jullie reden was voor deze tekst? Het is natuurlijk een klassieke uitspraak, maar in de context van de geboorte zie ik hem niet zo? Lennon was toch geen ongelukje? ;)
Nee haha. Het nummer Beautiful Boy waaruit dit stukje komt, is natuurlijk van John Lennon die dit geschreven en gezongen heeft voor zijn zoon... het is als het ware een boodschap die hij mee wil geven aan zijn zoon. Dat was ook onze bedoeling. Daarnaast vinden we het een hele mooie tekst.
Op de voorkant staat trouwens "First day of my life" dat is een nummer van Bright Eyes niet "onze" Brighteyes
Make love, not war ☮
  maandag 13 december 2010 @ 11:17:39 #232
114177 Diaan73
pi_89867237
Ow het kaartje van Twan zou ik nu niet meer kiezen, te saai: beige met bruin.. die van Lennon vind ik nog steeds mooi. En ik vind het juist mooi als de naam NIET voorop de kaart staat. Wij hadden dus een tekst en de geboortedatum op de vookant.

Ik vind het zelf ook nog wel een verschil of je voor een meisje of voor een jongetje een kaart moet hebben. Voor een meisje zou de kaart denk ik toch wel anders zijn geworden.
Make love, not war ☮
  maandag 13 december 2010 @ 11:20:04 #233
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89867316

Oudste, geboren "99

middelste, geboren 2001

Jongste, niet helemaal scherp, maar voor het idee. ff een geel papiertje zodat niet ál zijn namen te zien zijn. :P

Foto's uit hun babyboek, en van jongste de nog niet ingeplakte :')
pi_89868020
Ik vind vooral de eerste twee leuk, buuv!

Huup, dat lettertype vind ik vooral geweldig. Ik zal zo eens kijken of ik een scan van mijn eigen kaartje paraat heb.
pi_89868319
Buuf wat leuk :D vooral die eerste twee echt zo uit een zelfde serie <3 (of is dat niet eenzelfde serie?) en de laatste voor je kuiken O+

En ohja, inplakken :') :D dat wordt alleen maar erger hè dat bijhouden enzo? :')
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 december 2010 @ 12:28:02 #236
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_89869462
Die eerste Buuf! <3
En huup, tja, jaren 80 he? Maar zo schattig! Mijnes is wit met het profiel van mn ouders die een baby vasthouden, in zwarte lijntjes. Voor mijn "wij geven daar niks om" ouders erg goed gekozen. Ik en zwarte pen, twee zielen, 1 gedachte. ;) (nee, ik ben er blij mee hoor!)
  maandag 13 december 2010 @ 21:53:37 #237
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_89894799
Ik hou helemaal niet van die zoetsappige gedichtjes en kaartjes. We hebben wel een gedichtje (een heel cliché gedichtje zelfs) maar het past bij ons en hoe wij Noortje willen opvoeden.
Dit was dan ook ons kaartje, hoewel ik het niet had verwacht hebben wij hier superveel positieve reacties op gehad.

pi_89897578
Ik vind dat een hele leuke kaart.

Kan het bijzonder waarderen dat de naam en de geboortedatum zo prominent de kaart sieren. En het heeft in z'n eenvoud toch iets heel origineels.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:58:38 #239
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91332767
Ook ff hier:

Even stuiteren: wij laten een geboortekaartje tekenen door een illustratrice van dat kaartje dat ik hierboven plaatste en hebben net de eerste proef binnen gekregen. En die is HE-LE-MAAL te gek! Ze heeft gewoon (op wat hele kleine details na) onze wensen in 1x goed vertaald. Wow! En nu moet ik 'm nog een week of 11/12 voor me houden :D .

*O*
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:18:33 #240
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91334064
Wij hebben trouwens ook de voorbeelden in huis.... Maar ik weet niet zo goed wat ik wil eigenlijk. Vind ze heel mooi, maar zijn het echt dé kaartjes?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91772937
*kick*

Er zijn weer wat verse beebjes geboren dus mama's doe eens showen O-)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91773386
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
*kick*

Er zijn weer wat verse beebjes geboren dus mama's doe eens showen O-)
wat zij zegt! :D

en ik popel om ons kaartje hier te showen maar dr ontbreekt nog iets :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 23 januari 2011 @ 22:25:57 #243
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91775262
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Blaas eens een keer op je hand Huup! ;)

Ik ben ook benieuwd naar de kaartjes van de nieuwe babietjes! *O*

Wij gaan het kaartje (zonder de tekst) op canvas laten zetten (heb hier op Fok! een waardebon voor een grote canvas gewonnen een tijdje terug). Deze week krijgen we de proef waarin onze laatste opmerkingen zijn verwerkt, dan zou ie klaar moeten zijn. Ben er zo blij mee!
  zondag 23 januari 2011 @ 22:45:27 #244
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_91776645
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:D Huup schiet nou toch eens op joh o|O we zijn allemaal veel te nieuwsgierig!

Enneh het kaartje van Claudia is erg mooi O+
pi_91776829
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:45 schreef Stiemie het volgende:
Enneh het kaartje van Claudia is erg mooi O+
Ja dat zei Vlindur ergens anders ook al }:|

Claudia, showen met die hap!
The way you rock'n'roll
pi_91799754
Dit is het kaartje! Heel simpel, maar alles wat ik toevoegde vond ik too much.

Ode aan het kinderkleertjestopic. :Y)
pi_91800011
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:09 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is het kaartje! Heel simpel, maar alles wat ik toevoegde vond ik too much.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ode aan het kinderkleertjestopic. :Y)
Less is more is hier zeker van toepassing! Heel erg mooi!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Moderator maandag 24 januari 2011 @ 15:15:15 #248
5428 crew  miss_sly
pi_91800035
Ik vind het een schitterend kaartje, juist door de eenvoud O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 24 januari 2011 @ 15:17:18 #249
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91800132
Super, die eenvoud claudia, het kaartje is mooi geworden <3
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 24 januari 2011 @ 15:18:34 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91800185
Claudia, wat prachtig O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 24 januari 2011 @ 15:20:29 #251
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91800288
Claudia wat een onwijs gaaf kaartje! Less is echt more in dit geval! Ik vind helemaal te gek geworden. Compleet het tegenovergestelde van wat wij straks hebben, maar dit had het ook zo kunnen zijn.
pi_91800491
Wat een lieve reacties! Ik sta er gewoon een beetje van te kijken. Wij houden erg van eenvoudig (noodgedwongen ook wel, hoor, want zoveel kan ik niet met Photoshop) maar we hebben wel even getwijfeld of dit niet te eenvoudig was.
  maandag 24 januari 2011 @ 15:27:22 #253
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91800620
Maar het is ook echt heul leuk Clau! Misschien moet je toch maar eens wat meer gaan photoshoppen :) :s) .
  Moderator maandag 24 januari 2011 @ 15:28:21 #254
5428 crew  miss_sly
pi_91800659
Ik vind dat het ook net dat extra's krijgt door het mooie papier en de ontzettend mooie kleur rood. Dat samen met het eenvoudige ontwerp maakt het een stijlvol en toch lief kaartje :Y
pi_91800715
Ik heb wel freelance wat dingetjes ontworpen naast het studentenbestaan, maar ik voelde me altijd zo tekortschieten dat ik er maar de brui aan heb gegeven. :+ Maar ik vind het wel héél leuk om te doen!

Ik heb overwogen om voor écht mooi papier te gaan. Wickie heeft daar een goed adresje voor. Maar het zou dan een week duren voor de kaartjes bezorgd waren en dat vond ik net iets te lang duren.
pi_91800737
Ik vind hem ook leuk!
Ode aan het kleertjestopic _O- :D haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91802320
Wat een mooi kaartje claudia
  maandag 24 januari 2011 @ 16:02:41 #258
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91802384
Wat een geweldig kaartje Claudia O+ echt heel erg leuk. Meisjesachtig en toch stoer. ofzo.
pi_91802952
Erg leuk Claudia, maar een paar mooie zinnen in een kaartje maakt het juist super!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 24 januari 2011 @ 16:14:48 #260
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91803036
Claudia wat een leuk vrolijk kaartje O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 24 januari 2011 @ 16:32:20 #261
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_91804059
Gaaf Claudia! Helemaal niet wat ik zelf zou kiezen, maar in al z'n eenvoud toch helemaal goed....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 24 januari 2011 @ 16:38:33 #262
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_91804440
Claudia, I like! Gaaf kaartje, ik hou er wel van, zou er zo zelf voor gekozen kunnen hebben.
pi_91804641
Claudia, ik vind het een prachtig kaartje. Ik heb nu even geen voorbeeld, maar hij lijkt op onze trouwkaart!
pi_91804674
Leuk claudia!
Heel anders dan die van ons, ik zal eens kijken of ik hem hier kan/mag plaatsen
  maandag 24 januari 2011 @ 18:45:01 #265
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_91810921
Mooie kaart claudia! Zullen we een swap organiseren? Met Poppedein? :D
pi_91815098
Jaaaaaaaaaaaaa!!! O+ "3 kleine lenaatjes die zaten op een hek..boven op een hek O+"

Wat een geweldige kaart in al zn eenvoud Claudia! Geweldig vind ik m!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 24-01-2011 20:10:54 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_91815240
Ik vind het ook een leuke kaart. En een leuke naam. :)
pi_91815359
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:45 schreef Lishe het volgende:
Mooie kaart claudia! Zullen we een swap organiseren? Met Poppedein? :D
Haha, dat lijkt me geweldig!
pi_91815368
Leuk kaartje Claudia!! :Y
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91817649
:D Ode aan het kinderkleertjestopic.

Ik vind 'm mooi in zijn eenvoud Claudia :Y :Y
The way you rock'n'roll
  maandag 24 januari 2011 @ 21:15:38 #271
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_91819563
Enorm leuk kaartje Claudia; supereenvoudig en daardoor supermooi.
K heb vorig jaar kaartje met te veel informatie gehad; en dat is echt niet leuk.

K ben gisteren bezig geweest voor babykaartjes; wij hebben geen idee wat het wordt dus ja we zijn toch wat breder aan het kijken en tot nu toe vind ik deze wel erg leuk, en ook manlief vond het kaartje leuk

http://www.babyboefjes.nl/shop.php?page=products&gid=167

De Faye versie bij een meisje (maar dan met onze eigen namen en een ander gedichtje)
en bij een jongen de lichtblauwe Jens versie.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_91861945
Wat een gave kaarten hier!

Wij hebben voor deze gekozen. Ander lettertype, wat stoerder. En met een tekst aangepast aan de adoptie. Met een geboorte en thuiskomst datum erop.
Ik zat altijd te kijken naar stoere kaarten, of iets met een foto ofzo. Maar er zat 10 dagen tussen haar "aankondiging" en haar thuiskomst. Tijd was iets wat ik toen niet had.
Het kaartje is klein maar fijn. En het past zo enorm goed bij haar.
pi_91862192
wat een ontzettend schattig kaartje Tanja!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:03:47 #274
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91870657
Net de definitieve versie van ons geboortekaartje (behalve de datum dan, die kan natuurlijk zomaar veranderen) binnen gekregen. Wow O+ . Kan niet wachten tot ik 'm hier ook neer kan zetten, maar zal nog een week of tien geduld moeten hebben :) .
pi_91873515
Heel mooi kaartje Claudia! Prachtig, ik hou wel van eenvoud alleen zou ik het lettertype anders hebben gedaan.

Tanja, schattig kaartje maar wel goed denk ik dat je voor een ander lettertype hebt gekozen.

Ik ben benieuwd TM! Je kamertje ziet er in ieder geval prachtig uit!
29/10/'10 - 25/03/'13
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:45:32 #276
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91892202
Claudia en Tanja, wat een mooie kaartjes!!!!!!
Huup en TM, ik ben benieuwd!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91967010
De kaart zijn we nu wel uit.

Nu zoek ik inspiratie voor een leuke oneliner, citaat of een wijsheid. Weet iemand een boek of site met relevante teksten?
pi_92014340
anders verzin je zelf wat?
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 22:32:48 #279
5428 crew  miss_sly
pi_92014425
Iets wat echt iets betekent voor jou en je vrouw ofzo?
pi_92016305
"choose life"
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92031247
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:31 schreef Kleurdoos het volgende:
anders verzin je zelf wat?
Er staat ook: inspiratie. Ik ben geen ervaringsdeskundige.
pi_92031410
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 23:03 schreef Twinkly het volgende:
"choose life"
Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself.
pi_92031459
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself.
Ooit is daar wel een stukje inspiratie vandaan gekomen ja. :)
pi_92033348
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:28 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Er staat ook: inspiratie. Ik ben geen ervaringsdeskundige.
inspiratie voor een oneliner of citaat.

dus je neemt een zin en gaat dan een woord veranderen? :P
pi_92033402
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:56 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

inspiratie voor een oneliner of citaat.

dus je neemt een zin en gaat dan een woord veranderen? :P
Vrouwen. }:|
pi_92033667
Chooselife, als je deze topics een beetje doorspit, zul je zien dat er meer mensen met deze vraag gekomen zijn, die wel een normaal antwoord hebben gekregen. Het is ook lastig! Je moet eigenlijk bedenken wat je wil, een gedichtje, een regel uit een songtekst, moet het grappig of lief zijn. Googlen op 'teksten geboortekaartjes" oid levert ook wel wat op. En uit boeken met voorbeelden van kaartjes kun je soms ook wat inspiratie halen. Succes!
pi_92033870
En je hoeft niks te nemen, he? Ik heb zelf ook flink zitten spitten. Het is me opgevallen dat je op internet een en al bagger vindt. Ik ben vooral dichtbundels door gaan kijken en wat citaten die ik in de loop der jaren heb verzameld, maar ik vond elke passage te licht of juist te zwaar. En ik vond het ook lastig om iets te vinden wat niet alleen voor ons betekenis heeft maar ook krachtig genoeg is om op zichelf te staan.
pi_92033877
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_92033946
Ik heb dit op me genomen, de tekst en het kaartje. Het kaartje heb ik klaar, nu wil ik met de tekst nog een weg vinden. Daarvoor zoek ik voorbeelden, om vervolgens daar zelf iets uit te kunnen produceren.

Ik bedenk zelf wel iets -out of the blue-. Maar ik ben bang dat ik daarvoor eerst een joint moet opsteken. ;)
pi_92033991
Zit je later met je kind het kaartje te bekijken... "Mooie tekst he? Heb ik bedacht toen ik knetterstoned was! :7 "

:')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_92034028
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:17 schreef innepin het volgende:
Zit je later met je kind het kaartje te bekijken... "Mooie tekst he? Heb ik bedacht toen ik knetterstoned was! :7 "

pi_92034114
Tijdens studententijd blowde ik nog wel eens. Toen kerfde ik prachtige teksten in de salontafel van het studentenhuis. _O-
pi_92059486
"I love weed, LOVE IT! Probably always will! But not as much as I love pussy! (and the baby)

? (half baked)
pi_92059566
Addicted? You're not addicted to weed! You know what I did today? I sucked dick for coke! Have you ever sucked dick for weed?"

O yeah and my wife had a baby.
pi_92069354
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 12:17 schreef innepin het volgende:

_O-
  zondag 30 januari 2011 @ 11:31:49 #296
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92069916
Claudia, ik zie het kaartje nu pas. Heel leuk; precies mijn smaak.
Ik laat het denk ik ook bij de 'facts'.

Laatst zag ik bij iemand ook een mooie: nachtblauw met een sterrenhemel. Verder alleen de naam en ook de nodige gegevens. Wel echt passend voor een winterkind. Ik wil het thema 'zomer' ook wel laten terugkomen. Ach ja, ik kan er nog 5,5 maanden over nadenken.
  zondag 30 januari 2011 @ 12:32:07 #297
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92072037
Chooselife:
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:14 schreef innepin het volgende:
Klik!
Wheresoever you go, go with all your heart.
Confucius (551 BC - 479 BC)

Klaar! ;)
pi_92507576
Ons geboortekaartje voor Elin :) we zijn er zo ontzettend blij mee O+
mede mogelijk gemaakt door lieve Fokkers :P

voorkant

binnen links, het gedichtje verwijst terug naar t kaartje van Amélie.

binnen rechts
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:55:44 #299
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92507863
Huup wat mooi!!! Echt een heel lief en origineel kaartje! O+
Dat is toch van die kaartjes die je zo mooi vind en ook voor de babykamer hebt gekocht/wilde kopen?
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 16:57:14 #300
5428 crew  miss_sly
pi_92507928
Echt heel mooi huup O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')