Omdat veel vrienden over me zusje praten in me bij zijn en me vaak plagen met dat me zusje lekker is enzoquote:
Waar blijkt dat uit?quote:Op maandag 13 september 2010 16:34 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik dacht dat dit een serieus topic was
even melden bij een mod, komt goedquote:Op maandag 13 september 2010 16:34 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik dacht dat dit een serieus topic was
Zeg je dat ze moeten kappen.quote:Op maandag 13 september 2010 16:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Omdat veel vrienden over me zusje praten in me bij zijn en me vaak plagen met dat me zusje lekker is enzo
quote:
Ze zegt dat het haar eigen leven is, heeft ze ook gelijk in maar voor mij is het leven extra moeilijk door haarquote:
Veel kun je niet doen. Ik zou zeggen; accepteer het feit dat ze gewild isquote:Op maandag 13 september 2010 16:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Hebben jullie tips om me minder te schamen voor me zus?
Nee, die vrienden ken ik al vanaf de basisschoolquote:Op maandag 13 september 2010 16:35 schreef DoctorB het volgende:
Zijn het wel JOUW vrienden, of zijn het de bitches van je zus en tolereren ze jou slechts in de hoop kans te maken nog eens erop te mogen?
Nee ik bedoel tegen je vrienden.quote:Op maandag 13 september 2010 16:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ze zegt dat het haar eigen leven is, heeft ze ook gelijk in maar voor mij is het leven extra moeilijk door haar
Stel je niet aan, leef je eigen leven en leer normaal Nederlands.quote:Op maandag 13 september 2010 16:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ze zegt dat het haar eigen leven is, heeft ze ook gelijk in maar voor mij is het leven extra moeilijk door haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |