Wat is een verlengdooskequote:Op maandag 13 september 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
feb, is een verlengdooske geen optie?
Dan moet je ook al een oude hebben wil je daar zo'n lompe horkenstekker zonder randaarde in krijgenquote:Op maandag 13 september 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
feb, is een verlengdooske geen optie?
En soort van stopcontact met een lang snoer, waar dan een doos aan zit, waar stopcontacten in zitten.quote:Op maandag 13 september 2010 16:01 schreef febster het volgende:
[..]
Wat is een verlengdooske?
Nou ja, dan laat ik er wel een andere stekker opzetten.
nee hoor, zijn nog wel te vinden. En anders maak je er zelf 1.quote:Op maandag 13 september 2010 16:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan moet je ook al een oude hebben wil je daar zo'n lompe horkenstekker zonder randaarde in krijgen.
komt omdat je triest bentquote:
Omdat vrouwen moeten wassen/koken/strijken/poetsen. En op hun knieën wanneer nodig.quote:Op maandag 13 september 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
maar vertel es reaal. Waarom zou elke man per definitie meer van electra en techniek moeten weten dan elke vrouw?
nee, je probeert je er makkelijk uit te lullen!quote:Op maandag 13 september 2010 16:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Omdat vrouwen moeten wassen/koken/strijken/poetsen. En op hun knieën wanneer nodig.
Je vroeg erom
Ik ben een beetje van de conventionele rolverdeling. Wat niet impliceert dat ik persé tegen een andere rolverdeling ben.quote:Op maandag 13 september 2010 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je probeert je er makkelijk uit te lullen!
whyyyy? Waarom moet een man dingen doen omdat ie een man is, en een vrouw bepaalde dingen omdat ze een vrouw is? Of heb je dat van je ouders geleerd dat het zo moet?quote:Op maandag 13 september 2010 16:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben een beetje van de conventionele rolverdeling. Wat niet impliceert dat ik persé tegen een andere rolverdeling ben.
Maar dan vind ik het nog steeds raar als een man nog geen stekkertje verwisselen kan.
wat is het?quote:Op maandag 13 september 2010 16:21 schreef amaranta het volgende:
klopt deze tabel?
en heeft iemand zin om hem uit te werken voor de tussen liggende getallen?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |