Wat is een verlengdooskequote:Op maandag 13 september 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
feb, is een verlengdooske geen optie?
Dan moet je ook al een oude hebben wil je daar zo'n lompe horkenstekker zonder randaarde in krijgenquote:Op maandag 13 september 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
feb, is een verlengdooske geen optie?
En soort van stopcontact met een lang snoer, waar dan een doos aan zit, waar stopcontacten in zitten.quote:Op maandag 13 september 2010 16:01 schreef febster het volgende:
[..]
Wat is een verlengdooske?
Nou ja, dan laat ik er wel een andere stekker opzetten.
nee hoor, zijn nog wel te vinden. En anders maak je er zelf 1.quote:Op maandag 13 september 2010 16:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan moet je ook al een oude hebben wil je daar zo'n lompe horkenstekker zonder randaarde in krijgen.
komt omdat je triest bentquote:
Omdat vrouwen moeten wassen/koken/strijken/poetsen. En op hun knieën wanneer nodig.quote:Op maandag 13 september 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
maar vertel es reaal. Waarom zou elke man per definitie meer van electra en techniek moeten weten dan elke vrouw?
nee, je probeert je er makkelijk uit te lullen!quote:Op maandag 13 september 2010 16:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Omdat vrouwen moeten wassen/koken/strijken/poetsen. En op hun knieën wanneer nodig.
Je vroeg erom
Ik ben een beetje van de conventionele rolverdeling. Wat niet impliceert dat ik persé tegen een andere rolverdeling ben.quote:Op maandag 13 september 2010 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je probeert je er makkelijk uit te lullen!
whyyyy? Waarom moet een man dingen doen omdat ie een man is, en een vrouw bepaalde dingen omdat ze een vrouw is? Of heb je dat van je ouders geleerd dat het zo moet?quote:Op maandag 13 september 2010 16:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben een beetje van de conventionele rolverdeling. Wat niet impliceert dat ik persé tegen een andere rolverdeling ben.
Maar dan vind ik het nog steeds raar als een man nog geen stekkertje verwisselen kan.
wat is het?quote:Op maandag 13 september 2010 16:21 schreef amaranta het volgende:
klopt deze tabel?
en heeft iemand zin om hem uit te werken voor de tussen liggende getallen?
[ afbeelding ]
Weetikveel? Ws. idd ouders + rest referentiekader.quote:Op maandag 13 september 2010 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whyyyy? Waarom moet een man dingen doen omdat ie een man is, en een vrouw bepaalde dingen omdat ze een vrouw is? Of heb je dat van je ouders geleerd dat het zo moet?
De ridder op het witte paard is gearriveerdquote:Op maandag 13 september 2010 16:27 schreef r8ality het volgende:
En ik vind het fijn als ik bijvoorbeeld op vakantie ben dat ik dan de auto + caravan + alle technische zut in de gaten hou/regel en dat mijn vrouwelijke medepassagier de caravan netjes houdt. Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik ook wel een keer afwas, of veeg.
Ik ben in het echt heul liefquote:Op maandag 13 september 2010 16:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De ridder op het witte paard is gearriveerd
En ik heb 8x per dag seks in het echt.quote:
En jou vernederen... die vergat je nog.quote:Op maandag 13 september 2010 16:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Omdat vrouwen moeten wassen/koken/strijken/poetsen. En op hun knieën wanneer nodig.
Je vroeg erom
Hij is opzekop!quote:Op maandag 13 september 2010 16:21 schreef amaranta het volgende:
klopt deze tabel?
en heeft iemand zin om hem uit te werken voor de tussen liggende getallen?
[ afbeelding ]
Wat ik al zei. Ik ben veel te lief en naiefquote:Op maandag 13 september 2010 16:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
En jou vernederen... die vergat je nog.
Ik heb stekkertjes verwisselen van mijn mama geleerd.quote:Op maandag 13 september 2010 16:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben een beetje van de conventionele rolverdeling. Wat niet impliceert dat ik persé tegen een andere rolverdeling ben.
Maar dan vind ik het nog steeds raar als een man nog geen stekkertje verwisselen kan.
Daar heb jij echt geen conditie voorquote:Op maandag 13 september 2010 16:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En ik heb 8x per dag seks in het echt.
quote:Op maandag 13 september 2010 16:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wat ik al zei. Ik ben veel te lief en naief.
Maar jij bent dan ook het mannetje en V. het vrouwtjequote:Op maandag 13 september 2010 16:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb stekkertjes verwisselen van mijn mama geleerd.
Dan nietquote:
Da's flauw. V is duidelijk een vent. Meer vent dan jij -> hij heb een wijf!quote:Op maandag 13 september 2010 16:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook het mannetje en V. het vrouwtje.
ik kom iig verder dan vingerenquote:Op maandag 13 september 2010 16:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daar heb jij echt geen conditie voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |