Dat ook.quote:Op maandag 13 september 2010 14:04 schreef Penisbaard het volgende:
... Als je dan toch zelfmoord pleegt kan je het maar beter spectaculair doen.
Verdrinken pijnloosquote:Op maandag 13 september 2010 14:05 schreef Panzermaus het volgende:
Verdrinken, minste rommel, schijnt vrijwel pijnloos te zijn. Alhoewel ik zelfmoord plegen iets voor de zwakkeren vind.
Leuk man.quote:Op maandag 13 september 2010 14:06 schreef Pipo1234 het volgende:
Ik zou mezelf op een manier van kant maken die er toedoet. Dus door een hele bus vol met mensen de afgrond in te rijden. Anders is het zo nutteloos...
Je gaat toch dood. Dus wat boeit het dan nog?quote:
Ik denk dat je een aantal meter boven de grond flauw zal vallen en er niks van zal merkenquote:Op maandag 13 september 2010 14:05 schreef fruitellafantastic het volgende:
Uit een vliegtuig springen zonder parachute..
Gewoon omdat die vrije val kicken is!
En als je opgepakt wordt verhang je jezelf in de cel? Mag hopen dat ze dan niet merken dat je suïcidaal bent. Dan mag je in je blootje in de isoleer zitten.quote:Op maandag 13 september 2010 14:07 schreef DeRakker. het volgende:
Ik zou een bank beroven, wanneer ik het haal ben ik rijk en ga ik door met leven.
Wanneer ik doodgeschoten wordt, maakt het niet want ik wilde toch al dood.
Mwoah, andere onschuldige mensen meenemen gaat mij te ver. Mensen een flink trauma bezorgen zou ik dan weer geen problemen mee hebben. Mijn eigen hart uit mijn lichaam scheuren lijkt mij ook wel iets.quote:Op maandag 13 september 2010 14:06 schreef Pipo1234 het volgende:
Ik zou mezelf op een manier van kant maken die er toedoet. Dus door een hele bus vol met mensen de afgrond in te rijden. Anders is het zo nutteloos...
[..]
Dat ook.
Verdrinken en verbranden schijnen juist de pijnlijkste manieren te zijn om dood te gaan.quote:Op maandag 13 september 2010 14:05 schreef Panzermaus het volgende:
Verdrinken, minste rommel, schijnt vrijwel pijnloos te zijn. Alhoewel ik zelfmoord plegen iets voor de zwakkeren vind.
Bij verdrinken ga je na een paar minuten knockout en een paar minuten later ben je echt 'dood' zegmaar, zoiets heb ik ooit gelezen/gehoord/whatever.quote:Op maandag 13 september 2010 14:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Verdrinken en verbranden schijnen juist de pijnlijkste manieren te zijn om dood te gaan.
Schijnt zo te zijn ja.quote:
Badkuip grapjas.quote:Op maandag 13 september 2010 14:07 schreef GasTurbine het volgende:
Er zijn altijd duikers die jouw levenloze lichaam moeten bovenhalen.
quote:Op maandag 13 september 2010 14:04 schreef Penisbaard het volgende:
Als je dan toch zelfmoord pleegt kan je het maar beter spectaculair doen.
quote:#488793 +(7989)- [X]
<evilada>: Best suicide plan ever
<mcm310>: what is it?
<evilada>: you go up to the top of a roof
<evilada>: string piano wire tight across the front edge at neck level
<evilada>: tie a cord to your foot and the other end to the building so that you'll be above sidewalk level when its fully stretched
<evilada>: then you put super glue on your hands
<evilada>: and put your arms around the front of the wire and then back to touch your head
<evilada>: then you lean forward, so the piano wire cuts your neck but not your elbows
<evilada>: when the cord goes taut, youll be hanging upside down with no head....except your head will be in your outstretched arms thanks to gravity and the glue, staring at someone upside down and spewing blood everywhere.
<evilada>: And some poor bastard will be traumatized for LIFE.
<mcm310>: i dont think i can be your friend anymore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, verdrinken is echt heel naar...quote:Op maandag 13 september 2010 14:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Verdrinken en verbranden schijnen juist de pijnlijkste manieren te zijn om dood te gaan.
Verdrinken lijkt mij serieus een kutdood. Heb een keer een filmpje gezien van een grietje die zichzelf verdrinkt in bad. Zag er niet prettig uit.quote:Op maandag 13 september 2010 14:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom zou het pijn doen dan ?
Verdrinken schijnt zelfs een gaaf einde te zijn, met allemaal kleuren en shit.quote:Op maandag 13 september 2010 14:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Schijnt zo te zijn ja.![]()
[..]
Badkuip grapjas.
Zo niet, dan zal de klap zo hard zijn dat ik er ook weinig van meekrijgquote:Op maandag 13 september 2010 14:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik denk dat je een aantal meter boven de grond flauw zal vallen en er niks van zal merken
Daar moest ik ook aan denken.quote:
Dat dus, met witte wazen en echo's.quote:Op maandag 13 september 2010 14:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Verdrinken schijnt zelfs een gaaf einde te zijn, met allemaal kleuren en shit.
Ze krijgen me nooit te pakken.quote:Op maandag 13 september 2010 14:08 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
En als je opgepakt wordt verhang je jezelf in de cel? Mag hopen dat ze dan niet merken dat je suïcidaal bent. Dan mag je in je blootje in de isoleer zitten.
Ooit onder stroom gestaan?quote:Op maandag 13 september 2010 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
Je kunt ook nog altijd gaan fohnen/radio'en in je badkuipJuH, weet niet hoe dat precies uitwerkt maar het schijnt succesvol te zijn.
Of hij komt hoe dan ook net op de 'goede' (in dit geval slechte) plek terecht en je kunt de rest van je leven in een rolstoel rondrijden als een halve mongool.quote:Op maandag 13 september 2010 14:12 schreef Feitosa het volgende:
Kogel door m'n kop. Snel , pijnloos , effectief.
Klopt, er zijn genoeg idioten die zichzelf gewoon door hun keel schieten, zoals in films te zien is.quote:Op maandag 13 september 2010 14:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Of hij komt hoe dan ook net op de 'goede' (in dit geval slechte) plek terecht en je kunt de rest van je leven in een rolstoel rondrijden als een halve mongool.
Tijd zat om uit te vinden wat de optimale plek is lijkt me.quote:Op maandag 13 september 2010 14:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Of hij komt hoe dan ook net op de 'goede' (in dit geval slechte) plek terecht en je kunt de rest van je leven in een rolstoel rondrijden als een halve mongool.
Weet ik niet.quote:Op maandag 13 september 2010 14:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan hoe is God in de hemel terecht gekomen?
Staat dat bunkercomplex van Hitler er nog en is het ook toegankelijk? Lijkt mij ook wel tof ja, op zijn Hitlers zelfmoord plegen in de führerbunker.quote:Op maandag 13 september 2010 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt, er zijn genoeg idioten die zichzelf gewoon door hun keel schieten, zoals in films te zien is.
Je moet de loop tegen je gehemelte zetten zodat je door je hersenstam heenblaast. Zieke shit, maar je gaat gegarandeerd de pijp uit.
En nog beter, maar lastiger te verkrijgen: cyaankali-pillen, ala Hitler & de Goebbels.
mja, dat gaat alleen wat langer duren, paar uur enzoquote:Op maandag 13 september 2010 14:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Meest toegankelijke manier om een einde aan jezelf te maken als je hoogtevrees en treinofobie () hebt is trouwens gewoon drie pakjes paracetamol opvreten.
-laatmaarquote:Op maandag 13 september 2010 14:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Verdrinken lijkt mij serieus een kutdood. Heb een keer een filmpje gezien van een grietje die zichzelf verdrinkt in bad. Zag er niet prettig uit.
Scheelt in iedergeval een fietstocht of een traploopsessie.quote:Op maandag 13 september 2010 14:23 schreef Re het volgende:
[..]
mja, dat gaat alleen wat langer duren, paar uur enzo
Staat op vorige pagina volgens mij. Is nep trouwens.quote:
Neuh, de Russen hebben het opgeblazen/volgegooid met cement volgens mij.quote:Op maandag 13 september 2010 14:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Staat dat bunkercomplex van Hitler er nog en is het ook toegankelijk? Lijkt mij ook wel tof ja, op zijn Hitlers zelfmoord plegen in de führerbunker.
[..]
Dat ga ik gewoon niet kijken nu, alleen de gedachte al dat je lucht wil happen maar niet naar boven kunt.quote:Op maandag 13 september 2010 14:22 schreef Tinos85 het volgende:
Vastgebonden in bad liggen. Kijken op eigen risico![]()
http://www.ohlookaforum.com/sick-vids-f21/topic1956.html
Ik zou haar geven.quote:Op maandag 13 september 2010 14:22 schreef Tinos85 het volgende:
Vastgebonden in bad liggen. Kijken op eigen risico![]()
http://www.ohlookaforum.com/sick-vids-f21/topic1956.html
Nee, dat kan niet, want dan springt de zekering en valt de stroom uit.quote:Op maandag 13 september 2010 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
Je kunt ook nog altijd gaan fohnen/radio'en in je badkuipJuH, weet niet hoe dat precies uitwerkt maar het schijnt succesvol te zijn.
Weer een 'myth gebusted' dan, ik zou het gewoon op cyaankali houden.quote:Op maandag 13 september 2010 14:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, want dan springt de zekering en valt de stroom uit.
Als je het dan echt in stijl wil doen moet je dit gebouw nemen:quote:Op maandag 13 september 2010 14:16 schreef DeRakker. het volgende:
Of met een vliegtuig in een wolkenkrabber vliegen...
Krijg je volgens betrouwbare bronnen 72 maagden.
Perfectquote:Op maandag 13 september 2010 14:29 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Als je het dan echt in stijl wil doen moet je dit gebouw nemen:
[ afbeelding ]
Staat in Chicago... http://en.wikipedia.org/wiki/Aon_Center_%28Chicago%29
Hoe zouden ze daarachter zijn gekomen?quote:Op maandag 13 september 2010 14:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel stort 'ie dan ook totaal in elkaar. Dit gebouw is vrijwel hetzelfde als die twee in New York.quote:Op maandag 13 september 2010 14:31 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Perfect![]()
Volgend jaar 9/11... 10 jaar geleden, mooie klapper.
Hou je adem maar is lang in... als het te lang is, wordt je daar niet blij van.quote:Op maandag 13 september 2010 14:32 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Hoe zouden ze daarachter zijn gekomen?
Ja bijna alle wolkenkrabbers zijn hetzelfde gebouwd als de WTC... dus door een brandje en deukje hier en daar zullen ze allemaal in storten.quote:Op maandag 13 september 2010 14:33 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel stort 'ie dan ook totaal in elkaar. Dit gebouw is vrijwel hetzelfde als die twee in New York.
Met 250 km wat? Bier? Worst?quote:Op maandag 13 september 2010 14:41 schreef ms90isr het volgende:
Met 250km tegen een moskee aan rijdenAls ik het overleef ben ik een baas
Met een banaanquote:Op maandag 13 september 2010 14:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Met 250 km wat? Bier? Worst?
Banaanslag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |