abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86380787
Stel je zou zelfmoord plegen, hoe zou je dat dan doen en waarom op die manier ?

Ik zou een sloot inspringen met een grote steen om me heen.
Ik denk dat dat het minst pijn doet en je er zo weinig mogelijk andere mensen mee tot last bent, i.t.t. voor de trein springen :N
pi_86380821
Ergens van een groot kantoor springen in een drukke binnenstad en dan poepen of iets dergelijks tijdens mijn val. Als je dan toch zelfmoord pleegt kan je het maar beter spectaculair doen.
pi_86380839
Verdrinken, minste rommel, schijnt vrijwel pijnloos te zijn. Alhoewel ik zelfmoord plegen iets voor de zwakkeren vind.
pi_86380844
Uit een vliegtuig springen zonder parachute..
Gewoon omdat die vrije val kicken is!
I think God gives us children so death won't come as *such* a disappointment.
pi_86380880
Ik zou mezelf op een manier van kant maken die er toedoet. Dus door een hele bus vol met mensen de afgrond in te rijden. Anders is het zo nutteloos... :')

quote:
Op maandag 13 september 2010 14:04 schreef Penisbaard het volgende:
... Als je dan toch zelfmoord pleegt kan je het maar beter spectaculair doen.
Dat ook. :')
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
pi_86380886
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:05 schreef Panzermaus het volgende:
Verdrinken, minste rommel, schijnt vrijwel pijnloos te zijn. Alhoewel ik zelfmoord plegen iets voor de zwakkeren vind.
Verdrinken pijnloos :')
pi_86380889
24 uur lang SBS6 gaan kijken, zoiets overleeft geen mens.
pi_86380913
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:06 schreef Pipo1234 het volgende:
Ik zou mezelf op een manier van kant maken die er toedoet. Dus door een hele bus vol met mensen de afgrond in te rijden. Anders is het zo nutteloos... :')
Leuk man.
pi_86380921
Ik zou een bank beroven, wanneer ik het haal ben ik rijk en ga ik door met leven.
Wanneer ik doodgeschoten wordt, maakt het niet want ik wilde toch al dood.

:s)
  maandag 13 september 2010 @ 14:07:52 #10
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_86380924
Er zijn altijd duikers die jouw levenloze lichaam moeten bovenhalen.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_86380934
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:07 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Leuk man. [ afbeelding ]
Je gaat toch dood. Dus wat boeit het dan nog? :P
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
pi_86380949
fles barcadi 151 opdrinken
pi_86380951
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:05 schreef fruitellafantastic het volgende:
Uit een vliegtuig springen zonder parachute..
Gewoon omdat die vrije val kicken is!
Ik denk dat je een aantal meter boven de grond flauw zal vallen en er niks van zal merken :P
pi_86380956
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:07 schreef DeRakker. het volgende:
Ik zou een bank beroven, wanneer ik het haal ben ik rijk en ga ik door met leven.
Wanneer ik doodgeschoten wordt, maakt het niet want ik wilde toch al dood.

:s)
En als je opgepakt wordt verhang je jezelf in de cel? Mag hopen dat ze dan niet merken dat je suïcidaal bent. Dan mag je in je blootje in de isoleer zitten. :D
pi_86380958
Ik zou heel lang Fok!ken zonder eten/drinken tot ik dood neerval
pi_86380960
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:06 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Waarom zou het pijn doen dan ?
  maandag 13 september 2010 @ 14:09:12 #17
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_86380963
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:06 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]

Dat ook. :')
Mwoah, andere onschuldige mensen meenemen gaat mij te ver. Mensen een flink trauma bezorgen zou ik dan weer geen problemen mee hebben. Mijn eigen hart uit mijn lichaam scheuren lijkt mij ook wel iets. :)

Amerikanen zijn trouwens geen onschuldige mensen.
  maandag 13 september 2010 @ 14:09:24 #18
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_86380972
liever dat dan dat ze me met plamuur mes van de trein of grond moeten afschrapen
sex is just like hacking; you get in, you get out and you pray you've left nothing behind!
pi_86380986
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:05 schreef Panzermaus het volgende:
Verdrinken en verbranden schijnen juist de pijnlijkste manieren te zijn om dood te gaan.
pi_86380990
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:09 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Verdrinken en verbranden schijnen juist de pijnlijkste manieren te zijn om dood te gaan.
Bij verdrinken ga je na een paar minuten knockout en een paar minuten later ben je echt 'dood' zegmaar, zoiets heb ik ooit gelezen/gehoord/whatever.

quote:
Op maandag 13 september 2010 14:06 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Schijnt zo te zijn ja. :)

quote:
Op maandag 13 september 2010 14:07 schreef GasTurbine het volgende:
Er zijn altijd duikers die jouw levenloze lichaam moeten bovenhalen.
Badkuip grapjas.
pi_86381001
Op zondagochtend van een kerk afspringen, aangezien ik van die stomme christenen geen euthanasie mocht plegen toen ik niemand meer herkende en mijzelf hele dag alleen onder aan het schijten/pissen was.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_86381002
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:04 schreef Penisbaard het volgende:
Als je dan toch zelfmoord pleegt kan je het maar beter spectaculair doen.
quote:
#488793 +(7989)- [X]

<evilada>: Best suicide plan ever
<mcm310>: what is it?
<evilada>: you go up to the top of a roof
<evilada>: string piano wire tight across the front edge at neck level
<evilada>: tie a cord to your foot and the other end to the building so that you'll be above sidewalk level when its fully stretched
<evilada>: then you put super glue on your hands
<evilada>: and put your arms around the front of the wire and then back to touch your head
<evilada>: then you lean forward, so the piano wire cuts your neck but not your elbows
<evilada>: when the cord goes taut, youll be hanging upside down with no head....except your head will be in your outstretched arms thanks to gravity and the glue, staring at someone upside down and spewing blood everywhere.
<evilada>: And some poor bastard will be traumatized for LIFE.
<mcm310>: i dont think i can be your friend anymore
pi_86381015
Mezelf op een kamertje helemaal dooddrinken. Of met een hele pot pillen. In ieder geval op een manier dat de samenleving er zo min mogelijk last van heeft. Zouden meer zelfmoordenaars moeten doen. :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86381017
TRU toch ook :')

Jezelf verdrinken.
pi_86381018
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:09 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Idd, verdrinken is echt heel naar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')