Nee....quote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Bilmi zegt dit omdat ze weet hoe ik eruit zag met lang haar en baard![]()
Demi
Je rookt al jaren. Die kontgeur van je bil, omdat je het alleen afveegt met papier.quote:
Nee waar zie je me voor aan. Maar ik denk dat je het niet zou doen vanuit religieus punt.... hmmquote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hahahha beloof je geen boksbeugel mee te nemen.
Ja ik werd beetje gek van lang. Lekker kort weer. Met bayram.. hmmm waar?quote:Op maandag 13 september 2010 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee....![]()
Je hebt nu trouwens weer kort? Zag je met bayram.
Ik zou eerst kijken of je wel geschikt bent uberhaupt en dan pas een gesprek houden in het echt.quote:Op maandag 13 september 2010 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee waar zie je me voor aan. Maar ik denk dat je het niet zou doen vanuit religieus punt.... hmm
beter dan dat ik mijn hand ga gebruiken, jou nagels zitten onder de shit ouwe neanderthalerquote:Op maandag 13 september 2010 22:00 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je rookt al jaren. Die kontgeur van je bil, omdat je het alleen afveegt met papier.
Rotonde, je zat in auto en ik zat in auto.....quote:Op maandag 13 september 2010 22:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja ik werd beetje gek van lang. Lekker kort weer. Met bayram.. hmmm waar?
okeeeeequote:Op maandag 13 september 2010 22:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik zou eerst kijken of je wel geschikt bent uberhaupt en dan pas een gesprek houden in het echt.
Okequote:Op maandag 13 september 2010 22:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Rotonde, je zat in auto en ik zat in auto.....
kijk uit hij gaat je stenigen als je niet naar hem luistert.quote:Op maandag 13 september 2010 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee waar zie je me voor aan. Maar ik denk dat je het niet zou doen vanuit religieus punt.... hmm
Isine gelirse.quote:
Dat je het niet moet maken?quote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
Laptop viel uit net toen ik mijn filosofie huiswerk wilde maken.Misschien is dit een voorteken.
Senindequote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef Burakius het volgende:
[..]
Oke. Bayramin mubarek olsun haha
Ayça wat heb je aanquote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
Laptop viel uit net toen ik mijn filosofie huiswerk wilde maken.Misschien is dit een voorteken.
Wil je je mond houden. Het ruikt naar varken.quote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef turnazz het volgende:
[..]
kijk uit hij gaat je stenigen als je niet naar hem luistert.
Ik heb superbeveiliging bij me, kan me niets overkomen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef turnazz het volgende:
[..]
kijk uit hij gaat je stenigen als je niet naar hem luistert.
Ze hebben wel veel macht en geld.quote:Op maandag 13 september 2010 21:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee er is geen "leider" in de Nurcu cemaati. Er zijn meerdere mensen die een dragend vlak zijn (waarbij Fethullah Gülen hoca wel de grootste is te noemen toegegeven). . ZOe borduren eigenlijk voort op Bediüzamman Said Nursi hazretleri.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet op fok plaatsen gekkie...
Sadet Karabulut nereli?quote:Op maandag 13 september 2010 22:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel macht en geld.
http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/6173
Uiteindelijk is na het onderzoek de conclusie geweest dat het meeviel en dat er niks mis mee was.
Maar dat komt alleen omdat het CDA erg pro Nurcular is. Die Sadet Karabulut van de SP bijvoobeeld mag de beweging totaal niet. Dus ik denk dat de media er weer ooit over gaan beginnen als de tijd er rijp voor is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |