quote:Op maandag 13 september 2010 12:26 schreef IHVK het volgende:
Ik moet meer smileys gebruiken van Zeliha.
Niet. Sarcastische dan wel grappige opmerkingen zijn alleen goed als ze ook zónder smileys begrepen worden.quote:Op maandag 13 september 2010 12:26 schreef IHVK het volgende:
Ik moet meer smileys gebruiken van Zeliha.
Je Hero, wat doe jequote:Op maandag 13 september 2010 09:47 schreef Ayca het volgende:
Welke nieuwe mobiel halen over een maand?
FAcebook is de laatste paar dagen echt tergend langzaamquote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef Landysh het volgende:
Hoi mensen.
Sommige pagina's zoals flickr en facebook doen heel erg sloom bij mij. Weet iemand waardoor het komt?
Viel me net ook al op. De rest van de ondertiteling klopt ook al geen snars van.quote:Op maandag 13 september 2010 12:32 schreef IHVK het volgende:
http://nos.nl/artikel/184(...)erendum-turkije.html
![]()
check die video
Wie heeft dit lopen vertalen: Die man zegt: ik denk dat dit heel slecht is voor ons land, we gaan richting een dictatuur nu, ik ben daar nu bang voor.
NOS vertaalt: Dit is heel goed voor ons land, dit is de wil van het volk en moet gerespecteerd worden.
Turkse grapjas actief?
Was n grapje, srry ihvk.quote:Op maandag 13 september 2010 12:34 schreef IHVK het volgende:
Wat een onzin, je gaat toch niet liegen.
Ik heb lenzenquote:Op maandag 13 september 2010 10:27 schreef Ayca het volgende:
Ik vond het wel leuk bij Julis staan hoor!
quote:Op maandag 13 september 2010 13:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Hell yeah, mensen hebben 'ja' gestemd!)
/
[ afbeelding ] (Tsja, dat krijg je als je het moslimvolk stemrecht heeft!.)
/
[ afbeelding ] (Bakkes dicht, jij mocht niet eens stemmen!.)
/
[ afbeelding ] ( o_O...)
/
[ afbeelding ] (BWHAHAHAHAHA, DIE ZAT! DISSS DISSS!)
/
[ afbeelding ] (In zijn face! HAHA! HAHAHA!)
/
quote:Op maandag 13 september 2010 12:32 schreef IHVK het volgende:
http://nos.nl/artikel/184(...)erendum-turkije.html
![]()
check die video
Wie heeft dit lopen vertalen: Die man zegt: ik denk dat dit heel slecht is voor ons land, we gaan richting een dictatuur nu, ik ben daar nu bang voor.
NOS vertaalt: Dit is heel goed voor ons land, dit is de wil van het volk en moet gerespecteerd worden.
Turkse grapjas actief?
Het erge eraan is dat in de ondertiteling zo'n beetje exact het tegenovergestelde staat van wat er gezegd wordt. Nee, dit moet wel een grap zijn. Of de Turkse vertaler had vrij genomen met Suikerfeest en waren ze bij de NOS dus aangewezen op de fantasie van medewerkers zonder kennis van de Turkse taal.quote:Op maandag 13 september 2010 13:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik voorzie een toekomst als Turkije-expert bij de NOS voor jullie.
Je zou verwachten dat een fatsoenlijke nieuwsbron alles wel twee of drie keer zou nakijken...
Misschien is het gewoon propaganda van de Turkse staat.quote:Op maandag 13 september 2010 15:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het erge eraan is dat in de ondertiteling zo'n beetje exact het tegenovergestelde staat van wat er gezegd wordt. Nee, dit moet wel een grap zijn. Of de Turkse vertaler had vrij genomen met Suikerfeest en waren ze bij de NOS dus aangewezen op de fantasie van medewerkers zonder kennis van de Turkse taal.
Ja, leg de schuld maar weer bij de Turken neer...quote:Op maandag 13 september 2010 15:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon propaganda van de Turkse staat.
Precies!quote:Op maandag 13 september 2010 16:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, leg de schuld maar weer bij de Turken neer...
Grote praatjesquote:
Mina baas Gquote:
Hmm toetsenbord hoef ik niet, vader heeft een uitschuifbaar toetsenbord maar ik vind het niet handig.quote:Op maandag 13 september 2010 11:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Telefoons die nu interessant zijn: HTC Desire, Samsung Galaxy S, iPhone 4 (en eventueel de BlackBerry Bold 9700).
Telefoons die de komende tijd gaan komen (en interessant zijn): HTC Desire Z (Desire met toetsenbord), HTC HD3, Galaxy Pro (Galaxy S met toetsenbord), BlackBerry Torch 9800, Nokia N8 en N9.
quote:Op maandag 13 september 2010 13:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Hell yeah, mensen hebben 'ja' gestemd!)
/
[ afbeelding ] (Tsja, dat krijg je als je het moslimvolk stemrecht heeft!.)
/
[ afbeelding ] (Bakkes dicht, jij mocht niet eens stemmen!.)
/
[ afbeelding ] ( o_O...)
/
[ afbeelding ] (BWHAHAHAHAHA, DIE ZAT! DISSS DISSS!)
/
[ afbeelding ] (In zijn face! HAHA! HAHAHA!)
/
Dat wilde ik haar ook duidelijk proberen te maken toen ze een Hero wilde kopen. Niet gelukt.quote:Op maandag 13 september 2010 19:35 schreef msnk het volgende:
Desire is baas![]()
Ergo, you can't have one.
Wacht maar...quote:Op maandag 13 september 2010 19:35 schreef msnk het volgende:
Desire is baas![]()
Ergo, you can't have one.
Hehehe.quote:Op maandag 13 september 2010 19:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat wilde ik haar ook duidelijk proberen te maken toen ze een Hero wilde kopen. Niet gelukt.
Dan fiets je snel daar de supermarkt?quote:Op maandag 13 september 2010 19:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat te doen? Heb 1 blikje cola en ik wilde die eigk bewaren voor school.. maar te verleidelijk om nu op te drinken
Heb je een flesje bij je? Doe een deel in je flesje en drink een deel.quote:Op maandag 13 september 2010 19:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat te doen? Heb 1 blikje cola en ik wilde die eigk bewaren voor school.. maar te verleidelijk om nu op te drinken
Nee.quote:Op maandag 13 september 2010 19:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Dan fiets je snel daar de supermarkt?
Bedankt voor dit geniale idee.quote:Op maandag 13 september 2010 19:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb je een flesje bij je? Doe een deel in je flesje en drink een deel.![]()
Geen dank. Heb het zelf ook vaak uit noodzaak moeten toepassen.quote:Op maandag 13 september 2010 19:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bedankt voor dit geniale idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |