Het zijn geen beebies meer maar beebiequote:Op donderdag 16 september 2010 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
hoe is het met je beebies en zwangerheidsjesters Tal?
Ik zeur niet. Ik gaapquote:
Ja en ik moet nog kadootjes kopen! Dus ik ga zo eens proberen te wandelen of fietsen. Want met lege handen kan je niet aan komen vind ik!!!!!!quote:Op donderdag 16 september 2010 09:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Meid, je hebt het er maar druk mee.
Augurken nietquote:Op donderdag 16 september 2010 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Hallo, ik heb mezelf en mijn mormonen meegenomen als cadeau! En hou nu je bek en breng me wat augurken en een pot Nutella met brokjes!"
Blij dat dat dan redelijk goed is.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... hart lijkt goed, duizenden mensen die last van hartkloppingen/overslaan hebben. Niets verontrustend
Cholesterol is prima, daar doe ik dan al jaren mijn best voor.
Nierwerking is goed.
Glucose is te hoog. Waarschijnlijk simpelweg door het overgewicht, maar daarvoor gaan we een dagcurve doen.
En dat is dan weer minder.quote:Tot zover de uitslag van de issues vorige week. En sinds laatste week heb ik een nieuw probleempje met bloed dat uit plekken komt waar het niet uit hoort te komen en daarvoor mag ik naar het ziekenhuis.
Ik word oud....
Jij mag ze wel even komen masseren hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 10:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoi T. Moeten de jesters misschien gemasseerd worden?
Is ook dubbel. Maar we zijn blij met wat we wel nog hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, Tal! Dat had ik niet meegekregen! Heb even ingelezenen lijkt me wel wat dubbel, máár fijn dat het goed gaat met de beebie!
Oh, en na het inlezen ook eenvoor Joene!
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel een beetje flauw, krijg je steeds grotere jesters, kan er niet gebatst worden.
Tot de vliezen gebroken zijn zelfs.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan tot nog 2 weken voor de bevalling knallen toch?
of hebben ze dat weer gecanceld?
tot de eerste wee!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan tot nog 2 weken voor de bevalling knallen toch?
of hebben ze dat weer gecanceld?
quote:
Gelukkig is er de puberteit; die kent het voordeel van de steeds groter wordende jetsers, maar niet het nadeel van de cockblock.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel een beetje flauw, krijg je steeds grotere jesters, kan er niet gebatst worden.
Ik denk dat er bij mij iets meer af moet dan bij jou K.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:27 schreef KingOfMars het volgende:
Zullen we doen wie het eerst op gewicht is Swets?
... Ik weeg 135 kilo J en heb een BMI van 42. Dat betekent dat er een kilo of 50 af moet eigenlijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:31 schreef KingOfMars het volgende:
Nouja een kilo of 10 moet er minimaal af. En daarna het liefst nog 5.
Mijn BMI is 22.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
... Ik weeg 135 kilo J en heb een BMI van 42. Dat betekent dat er een kilo of 50 af moet eigenlijk.
Ben jij een klein geil visje?quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:45 schreef Chowi het volgende:
Prima muziek voor de vroege ochtend, me dunkt..
Nee ondertussen word je door je werk gebeld, die druk je weg omdat je zoiets hebt van, ik word zo gebeld door de Arbo. Krijg je een boos mailtje dat je gebeld word door de Arbo vandaag en dat ik bereikbaar moet zijn voor de Arbo, MAAR OOK VOOR HUN HOOR!!!quote:
Dan krijg je maandag te horen als je belt: "Ja, de monteur heeft bij u aangebeld op vrijdag, maar er werd niet opengedaan."quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
ja, kusjes!
de monteur van de ketel komt vandaag langs... gelukkig hebben we een tijdsindicatie
tussen 08.00 en 17.00uur!
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken, T.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:53 schreef Tally het volgende:
Nee ondertussen word je door je werk gebeld, die druk je weg omdat je zoiets hebt van, ik word zo gebeld door de Arbo. Krijg je een boos mailtje dat je gebeld word door de Arbo vandaag en dat ik bereikbaar moet zijn voor de Arbo, MAAR OOK VOOR HUN HOOR!!!
Dat weet ikMaar ik drukte dus weg VOOR de Arbo. Dat heb ik dus ook gemaild. Mja
er hangt een briefje op de deur dat ze moeten kloppenquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan krijg je maandag te horen als je belt: "Ja, de monteur heeft bij u aangebeld op vrijdag, maar er werd niet opengedaan."
De dokter is een man. Maar van wie ik het mailtje heb gehad is een vrouw.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken, T.
Er is een reden waarom iemand cv-monteur wordt, moblo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
er hangt een briefje op de deur dat ze moeten kloppenzou hij kunnen lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |