ik denk dat ze burgerwacht bedoelt swets.quote:Op maandag 13 september 2010 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Toch fijn dat de jeugd nog burgerplicht kent.
Ik kan mijzelf prima verwoorden. Het komt nauwelijks voor dat ik iets anders zeg dan wat ik bedoel.quote:Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat ze burgerwacht bedoelt swets.
Je bent een vrouw. Die doen dat constant.quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan mijzelf prima verwoorden. Het komt nauwelijks voor dat ik iets anders zeg dan wat ik bedoel.
Zeg je nu dat ik eruit zie als een koe? In dat geval wil ik niet neuken.quote:
Een vrouw die inderdaad meent wat ze zegt!quote:
Alsjeblieft, Joene. Een foto.quote:
Ja hallo, ik zit al een kwartier met een stramme lat op de bank.quote:Op maandag 13 september 2010 21:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik eruit zie als een koe? In dat geval wil ik niet neuken.
Anders wel.
Heb ik ook vaak. Veroorzaakt lastige problemen wanneer je iemand wil opdragen je BH uit te trekken.quote:
ik hou dr van ik wil het.quote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsjeblieft, Joene. Een foto..
[ afbeelding ]
Doe dan het volgende Google resultaat:quote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsjeblieft, Joene. Een foto..
[ afbeelding ]
Misschien moet je meer echte mannen daten. Die hoef je niets op te dragen mbt BH'squote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak. Veroorzaakt lastige problemen wanneer je iemand wil opdragen je BH uit te trekken.
Jong, jij had het alleen maar over pijpen. Dat is met een kwartiertje gedaan. Daarna kan ik toch wel met NJ neuken ofnie?quote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja hallo, ik zit al een kwartier met een stramme lat op de bank.
Godverdomme dat kind had me toch een stel prammen hangen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Doe dan het volgende Google resultaat:
[ afbeelding ]
Kwartier!?!!quote:Op maandag 13 september 2010 21:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jong, jij had het alleen maar over pijpen. Dat is met een kwartiertje gedaan. Daarna kan ik toch wel met NJ neuken ofnie?
*woei*quote:Op maandag 13 september 2010 21:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarna kan ik toch wel met NJ neuken ofnie?
Valt me nog mee dat je deze niet post.quote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Doe dan het volgende Google resultaat:
[ afbeelding ]
Zitten ze in elk geval in het zuur.quote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik bedoel 5 minuutjes en dan heb je je tanden ook nog gepoetst.
Ohja, dat is waar. En je hart enzo.quote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kwartier!?!!
Ik moet nog ruggenmerg overhouden he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |