Dus om 10 uur in de RAI ?quote:Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Morgen naar de IBC. Ik bel vanavond om 8 uur een collega op hoe laat we morgen gaan rijden...
"Heb je niet met <de baas> gesproken?"
"Niet specifiek hierover nee, hoezo?"
"Nou, <de baas> gaat morgen op eigen gelegenheid en jij en <cynische collega> hebben samen met hem om tien uur een afspraak met <bedrijf>"
"Huh? op de IBC hebben we die afspraak??"
"Ja volgens mij wel, en ik en <andere collega> komen zo rond 11 uur."
Dus ik maar even bellen met de cynische collega.
"He ik hoor dat wij morgen samen met <de baas> om 10 uur een afspraak hebben op de IBC met <bedrijf> wist jij dat?"
"Ja dat hoorde ik ook toen <secretaresse> wegging en <de baas> vertelde dat hij morgen een afspraak had"Als ik niet gebeld had had ik van niets geweten.
Och, niets aan de hand. Zolang je er minder dan zes neemt, hoef je je daar geen zorgen om te maken.quote:
Godverdomme, ik ben weer eens te oud. Aan de rondborstigheidseis voldoe ik overigens wel.quote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Een lekkere rondborstige 18 jarige maitresse die me komt pijpen vind ik wel een gokje met m'n hart waard.
Ga je eerst langs Swets of kom je eerst hierlangs?quote:Op maandag 13 september 2010 21:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Godverdomme, ik ben weer eens te oud. Aan de rondborstigheidseis voldoe ik overigens wel.
Nou ja, als je er pret in hebt dikke 40-jarige mannen met hartfalen te pijpen wil ik me best beschikbaar stellen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Godverdomme, ik ben weer eens te oud. Aan de rondborstigheidseis voldoe ik overigens wel.
Soort Russisch roulette, maar dan leuk.quote:Op maandag 13 september 2010 21:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ga je eerst langs Swets of kom je eerst hierlangs?
Succes op deze zware dag , drama beursquote:
is Yppy ook niet thuis ?quote:Op maandag 13 september 2010 21:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik denk dat <de baas> het snel zat isquote:Op maandag 13 september 2010 21:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Succes op deze zware dag , drama beurs
Nee dat vind de GBL niet goed.quote:Op maandag 13 september 2010 21:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Want je mag tegenwoordig ook al niet meer door 2 vrouwen tegelijk gepepen worden?.
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 13 september 2010 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat <de baas> het snel zat is
Degene die het dichtstbij op de route ligt gaat voorop, natuurlijk. Ik doe niet aan voortrekkerij.quote:Op maandag 13 september 2010 21:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
"Pret" wil ik het niet noemen, Swets. Ik zie het eerder als mijn burgerplicht. Wat niet betekent dat ik er geen plezier in heb, uiteraard.quote:Op maandag 13 september 2010 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, als je er pret in hebt dikke 40-jarige mannen met hartfalen te pijpen wil ik me best beschikbaar stellen.
Het onderwerp was weer eens seksgerelateerd. Dus ja.quote:
Ik wil best een straatkrant van je kopen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Helpen zou een kleine sponsoring zijn ofzo.
Ok.quote:Op maandag 13 september 2010 21:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik wil best een straatkrant van je kopen.
Dus het pijpen gaat zo beginnen?quote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het onderwerp was weer eens seksgerelateerd. Dus ja.
ik denk dat ze burgerwacht bedoelt swets.quote:Op maandag 13 september 2010 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Toch fijn dat de jeugd nog burgerplicht kent.
Ik kan mijzelf prima verwoorden. Het komt nauwelijks voor dat ik iets anders zeg dan wat ik bedoel.quote:Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat ze burgerwacht bedoelt swets.
Je bent een vrouw. Die doen dat constant.quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan mijzelf prima verwoorden. Het komt nauwelijks voor dat ik iets anders zeg dan wat ik bedoel.
Zeg je nu dat ik eruit zie als een koe? In dat geval wil ik niet neuken.quote:
Een vrouw die inderdaad meent wat ze zegt!quote:
Alsjeblieft, Joene. Een foto.quote:
Ja hallo, ik zit al een kwartier met een stramme lat op de bank.quote:Op maandag 13 september 2010 21:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik eruit zie als een koe? In dat geval wil ik niet neuken.
Anders wel.
Heb ik ook vaak. Veroorzaakt lastige problemen wanneer je iemand wil opdragen je BH uit te trekken.quote:
ik hou dr van ik wil het.quote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsjeblieft, Joene. Een foto..
[ afbeelding ]
Doe dan het volgende Google resultaat:quote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsjeblieft, Joene. Een foto..
[ afbeelding ]
Misschien moet je meer echte mannen daten. Die hoef je niets op te dragen mbt BH'squote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak. Veroorzaakt lastige problemen wanneer je iemand wil opdragen je BH uit te trekken.
Jong, jij had het alleen maar over pijpen. Dat is met een kwartiertje gedaan. Daarna kan ik toch wel met NJ neuken ofnie?quote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja hallo, ik zit al een kwartier met een stramme lat op de bank.
Godverdomme dat kind had me toch een stel prammen hangen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Doe dan het volgende Google resultaat:
[ afbeelding ]
Kwartier!?!!quote:Op maandag 13 september 2010 21:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jong, jij had het alleen maar over pijpen. Dat is met een kwartiertje gedaan. Daarna kan ik toch wel met NJ neuken ofnie?
*woei*quote:Op maandag 13 september 2010 21:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarna kan ik toch wel met NJ neuken ofnie?
Valt me nog mee dat je deze niet post.quote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Doe dan het volgende Google resultaat:
[ afbeelding ]
Zitten ze in elk geval in het zuur.quote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik bedoel 5 minuutjes en dan heb je je tanden ook nog gepoetst.
Ohja, dat is waar. En je hart enzo.quote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kwartier!?!!
Ik moet nog ruggenmerg overhouden he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |