Best forsquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:18 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb het echt 10 bladzijden volgehouden en ben toen in slaap getieft.
Mwah half 12 ofzo uiteindelijk , knappe tijd als je om 6 uur op staat.quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:19 schreef KingOfMars het volgende:
Mja whatever works he. Voor de tv blijf je toch langer hangen heb ik het idee. Dus op zich sliep ik best op tijd.
Goeie tijd doordeweeks.quote:
Gewoon inschrijven toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:53 schreef Joene het volgende:
Zeg die vakanties in de herfst geven ze niet echt weg he
Mwah het kan wel goedkoper maar 1500 euro ben je zeker kwijtquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:01 schreef Chowi het volgende:
2k? Da's wel erg duur, Joene. Misschien moet je je op en ander gebied focussen?
Zit je uit je auto te potse ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... heel de randstad staat vast geloof ik. Best fijn als je over 55 minuten in de Rai moet zijn
Groeiendequote:Op dinsdag 14 september 2010 10:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge koningen van het volk hoest met de jesters?
En je had al niet te kleine ! Dus we gaan voor een dubbel FF cupje ?quote:
Dat is zelfs beter dan lentequote:Op dinsdag 14 september 2010 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Talies jesters groeien, dus prima.
Mijn chinese groentensoepje staat al opquote:
Dat mag U. Hij smaakt ook heerlijk!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook lekker met dit weer, een goede soep!
Mag ik u complimenteren met uw keuze?
Foto's!!!quote:
goed idee n00cquote:
Jesters?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:18 schreef Chowi het volgende:
Hallo, ik kom jullie verblijden met mijn aanwezigheid.
Liefs, Chowpow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |