Wutquote:
Kortom. Lekker lui en makkelijk voor jou? D'r op en d'r af. Lijkt me gezellig.quote:De sexmachine gebruiken wij als voorspel. als ze dan klaargekomen is dan is ze heerlijk nat en klaar voor mij.
Tuurlijk gozer..jij laat haar spuitend klaarkomen..geile denkbeeldige vriendin heb je!quote:Op maandag 13 september 2010 10:21 schreef Bjorn1990 het volgende:
Nee we hebben een love machine.
Het is wel lekker om eerst je vriendin helemaal geil te maken en spuitend te laten klaarkomen.
Daarna is het heerlijk om zelf met haar te neuken. Echt lekker als ze mega nat is.
En na het gebruik van de sexmachine gaan we gewoon nog een uurtje door.
maar heeft iemand hier verder ervaring mee?
Je leest verkeerd. TS kan dat niet, daarom heeft hij dat apparaatquote:Op maandag 13 september 2010 10:22 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Tuurlijk gozer..jij laat haar spuitend klaarkomen..geile denkbeeldige vriendin heb je!
die zijn toch knetterduur?quote:Op maandag 13 september 2010 10:27 schreef DroogDok het volgende:
Is dat zo'n sybian dan?
[ afbeelding ]
Mijn vriend heeft geen seksmachine nodig om me mega nat te krijgenquote:Op maandag 13 september 2010 10:21 schreef Bjorn1990 het volgende:
Nee we hebben een love machine.
Het is wel lekker om eerst je vriendin helemaal geil te maken en spuitend te laten klaarkomen.
Daarna is het heerlijk om zelf met haar te neuken. Echt lekker als ze mega nat is.
En na het gebruik van de sexmachine gaan we gewoon nog een uurtje door.
maar heeft iemand hier verder ervaring mee?
Okequote:Op maandag 13 september 2010 11:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft geen seksmachine nodig om me mega nat te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |