ook zo iets gehad, mijn zwager overleden aan het begin van de zwangerschap (we wisten het nog niet eens)quote:Op maandag 13 september 2010 09:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zwanger was in een zeer zware periode (ma was stervend en is dus ook 2 weken voor de bevalling overleden aan kanker) heb ik toch een heerlijke zwangerschap gehad en zou ik die zo weer willen
De bevalling van 39 uur mag wat korter
gelukkig heeft het mooie van de kleine me over het verdriet om mn moeder geholpen, ik had een heel mooi doel om op te staanquote:Op maandag 13 september 2010 09:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, da's wel heel heftig ja![]()
Ik kan me niet voorstellen hoe dubbel zoiets is... de blijdschap over je kind en het verlies van je moeder....
curryquote:Op maandag 13 september 2010 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee hoor, heb goed voor d'r gezorgd
en zij mocht kiezen welke curry we gingen eten
heb gewoon alles kunnen doen. Zelfs nog heel huis opgeknapt en ingericht toen ik 7-9 maanden ver was, omdat wij toen pas een woning toegewezen kregenquote:Op maandag 13 september 2010 09:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jemig, dan is het wel heel fijn dat je een goede zwangerschap had zeg...wat lijkt me dat enorm zwaar en heftig...
Ik was gewoon de eerste tijd niet lekker en vanaf week 20 zat ik thuis omdat ik niet meer mocht werken ivm belachelijk veel maagzuur. Ik was gelukkig maar 38 weken en 4 dagen zwanger en had een bevalling van 14 uur (sorry) dus dat scheelde weer.
denk niet dat mn baas het daar mee eens isquote:Op maandag 13 september 2010 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesDus zoek d'r 1 uit en maak het jezelf comfortabel
nja ik ben altijd van mening dat de dood een nieuw leven brengt, alleen in onze gevallen liggen die wel heeeeeel erg dicht bij elkaarquote:Op maandag 13 september 2010 09:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook zo iets gehad, mijn zwager overleden aan het begin van de zwangerschap (we wisten het nog niet eens)
dat heeft wel hele tegenstrijdige gevoelens opgeleverd
Mijn schoonvader was ziek tijdens de 1e zwangerschap, we zijn zo vaak heen en weer gereden naar t ziekenhuis omdat het afgelopen zou zijn (en het dus steeds niet was) Heel zwaar ook. Uiteindelijk is hij overleden toen A een half jaar was en ik drie mnd zwanger van K.quote:Op maandag 13 september 2010 09:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook zo iets gehad, mijn zwager overleden aan het begin van de zwangerschap (we wisten het nog niet eens)
dat heeft wel hele tegenstrijdige gevoelens opgeleverd
En de wraak voor de sambal-bijna-moord?quote:Op maandag 13 september 2010 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee hoor, heb goed voor d'r gezorgd
en zij mocht kiezen welke curry we gingen eten
Hmja, ik heb nog wel de kamer staan schilderen enzo, want dat moest toch gewoon gebeuren..maar ik moet er niet aan denken om dan ook nog te hebben moeten verhuizen en opknappen en..pfff.quote:Op maandag 13 september 2010 09:51 schreef Ladylike het volgende:
heb gewoon alles kunnen doen. Zelfs nog heel huis opgeknapt en ingericht toen ik 7-9 maanden ver was, omdat wij toen pas een woning toegewezen kregen
Helemaal mee eens, zelfs de 39 uur weeenquote:Op maandag 13 september 2010 09:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmja, ik heb nog wel de kamer staan schilderen enzo, want dat moest toch gewoon gebeuren..maar ik moet er niet aan denken om dan ook nog te hebben moeten verhuizen en opknappen en..pfff.
Maar goed, hoe dan ook zou ik het er zo weer voor over hebben![]()
Ik was gister nog heel even bij mijn neefje van nu bijna 4 maanden...
Zo lief en klein en zacht en
Ik had een gemakkelijke zwangerschap EN bevallingquote:Op maandag 13 september 2010 09:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmja, ik heb nog wel de kamer staan schilderen enzo, want dat moest toch gewoon gebeuren..maar ik moet er niet aan denken om dan ook nog te hebben moeten verhuizen en opknappen en..pfff.
Maar goed, hoe dan ook zou ik het er zo weer voor over hebben![]()
Ik was gister nog heel even bij mijn neefje van nu bijna 4 maanden...
Zo lief en klein en zacht en
Ook al zo'n enorm heftig verhaalquote:Op maandag 13 september 2010 09:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn schoonvader was ziek tijdens de 1e zwangerschap, we zijn zo vaak heen en weer gereden naar t ziekenhuis omdat het afgelopen zou zijn (en het dus steeds niet was) Heel zwaar ook. Uiteindelijk is hij overleden toen A een half jaar was en ik drie mnd zwanger van K.
Was wel moeilijk. Ook vanwege t feit dat we dus regelmatig 'savonds laat of 'sochtends vroeg gebeld werden omdat het afgelopen zou zijn, dus heel veel heen en weer sjouwen met kind. Schoonmoeder is overleden toen de jongste net drie mnd was, we hoorden dat ze ziek was toen ze een maand was.
Ik heb een vrouw gesproken die 2 kinderen heeft zonder ook maar 1 wee gehad te hebbenquote:Op maandag 13 september 2010 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had een gemakkelijke zwangerschap EN bevallingVoel me er bijna schuldig over, bijna, want was heel fijn
Pff. Nou.quote:Op maandag 13 september 2010 09:59 schreef Ladylike het volgende:
Helemaal mee eens, zelfs de 39 uur weeen
en de 28 kilo gewichttoenamequote:
Nou, daar moet je je inderdaad niet schuldig om voelen, dat is toch heerlijk?quote:Op maandag 13 september 2010 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had een gemakkelijke zwangerschap EN bevallingVoel me er bijna schuldig over, bijna, want was heel fijn
quote:
Een lijf kan best wat roofbouw hebben hoorquote:Op maandag 13 september 2010 10:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook al zo'n enorm heftig verhaal![]()
En jeetje, wat was er daarna nog over van jouw lijf? Twee zwangerschappen vlak na elkaar en zo veel heen en weer naar het ziekenhuis lijkt me een behoorlijke aanslag
toevoeging: waarvan er 2 weken later alweer ruim 25 af warenquote:Op maandag 13 september 2010 10:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je nog even doorgaat hoef ik niet meer hoor
Ja, dat weet ik (uit ervaring), maar dat wil niet zeggen dat het fijn is of dat je er zo weer bovenop bentquote:Op maandag 13 september 2010 10:03 schreef es70 het volgende:
Een lijf kan best wat roofbouw hebben hoor.
wacht maar tot we ongesteld zijnquote:Op maandag 13 september 2010 10:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
OMG they hijacked Ze topic ...
ksc het baby / bevalling topic
Trut.quote:Op maandag 13 september 2010 10:04 schreef Ladylike het volgende:
toevoeging: waarvan er 2 weken later alweer ruim 25 af waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 13 september 2010 10:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trut.Het was allemaal opgehoopt vochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Had nergens last van en was ook gelijk weer op mn normale gewichtquote:Op maandag 13 september 2010 10:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook al zo'n enorm heftig verhaal![]()
En jeetje, wat was er daarna nog over van jouw lijf? Twee zwangerschappen vlak na elkaar en zo veel heen en weer naar het ziekenhuis lijkt me een behoorlijke aanslag
Dat had ik dan weer niet, gelukkig, maar ging wel makkelijk, allebei vanaf de eerste wee tot bevalling een uurtje of 9/10. Moet wel zeggen dat ik t niet helemaal precies weet, want geen idee wanneer de eerste weeën waren, bij de een 'smiddags om een uur of 12/1, bij de ander 'savonds rond die tijd geloof ik.quote:Op maandag 13 september 2010 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb een vrouw gesproken die 2 kinderen heeft zonder ook maar 1 wee gehad te hebben
de eerste keer stond ze met haar man af te wassen, niest en niest dus zo het kind eruit.. tweede keer zat ze op de wc en poepte ze het zo in de pot
gaat alvast op zoek naar een schuilplaats ......quote:Op maandag 13 september 2010 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wacht maar tot we ongesteld zijn
quote:Op maandag 13 september 2010 10:07 schreef Ladylike het volgende:
Het was allemaal opgehoopt vocht
sorrieGeeft niets, ik was 'maar' 19 kilo aangekomen en was er meteen 15 kwijt, dus ach..valt ook wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |