Ik denk daarna negers in het algemeen, gevolgd door links-stemmers en ten slotte krijgen alleen leden van zijn partij nog voedselbonnen.quote:Op zondag 12 september 2010 23:03 schreef Koskesh het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik een beetje de angst van de mede-Iraniër die werd geinterviewd deel.
Want ja, nu komt ie achter de mocro's aan, dadelijk misschien turken en ja wie is de volgende?
Het zegt ook wel veel over hem dat het als een totale verrassing kwam in Kanaleneiland.quote:Op zondag 12 september 2010 23:38 schreef Chooselife het volgende:
Het enige waar ik me over verwonderd heb, is dat Wilders rookt.
Verder een hoop open deuren ingetrapt. En dat die filmmaker notabene zelf wordt beroofd en bedreigd door een paar van die Mocro-vrienden, vind ik dè ironie.
Ik vond het uiteindelijk goedkope televisie. Een zwakke documentaire.quote:Op zondag 12 september 2010 23:44 schreef farscapevr8 het volgende:
hoeveel heeft de vpro betaald aan de maker voor dit uitmuntend stukje werk?
Tien jaar jonger en hij was gaan backpacken.quote:Op zondag 12 september 2010 23:31 schreef Stirner het volgende:
Ik vraag me nog altijd af wat hem bezielde om in zo'n Israëlisch gehucht te gaan wonen.
Jeugdig idealisme gok ik. Israel was rond die tijd verwikkeld in een oorlog met Libanon en hij zal wel het idee gehad hebben dat hij bij de front-linies moest zijn ofzo.quote:Op zondag 12 september 2010 23:31 schreef Stirner het volgende:
Ik vraag me nog altijd af wat hem bezielde om in zo'n Israëlisch gehucht te gaan wonen.
overheid dusquote:Op zondag 12 september 2010 23:47 schreef Stirner het volgende:
Het Nederlands Fonds voor de Film heeft dit meesterwerk deels gefinancierd.
Ik hoop het ook, dat stukje waar de verslaggever beroofd wordt is misschien wel het enige dat de moeite waard is.quote:Op zondag 12 september 2010 23:29 schreef Paul het volgende:
Heb een stukkie moeten missen, hopelijk kompt het nog op uitzending gemist
Noem het maar irrelevant. Als er iets is wat Wilders zo'n interessant object voor een documentaire maakt, dan is het wel dat punt. Het ondermijnt onze politiek en rechtstaat behoorlijk als zijn meningen gekocht zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 00:52 schreef MilaNL het volgende:
...Wel jammer dat op een gegeven moment door de maker dingen beweerd worden die niet hard gemaakt kunnen worden, en die bovendien vrij irrelevant zijn in de rest van de film (bijv. dat hij giften zou ontvangen in ruil voor beloftes)...
Leerzaan? De documentaire is tot dusver belachelijk slecht en verschaft je eigenlijk enkel 'n inzicht in de politieke opvattingen van de makers. Uitspraken worden uit hun context getrokken en de montage is zacht gezegd zéér suggestief.quote:Op maandag 13 september 2010 00:52 schreef MilaNL het volgende:
Wel redelijke documentaire. Geeft een mooi beeld van hoe Wilders steeds extremer is geworden en hoe dat komt. Laat ook goed zien welke mensen op hem stemmen en wat hun redenen daarvoor zijn.
Wel jammer dat op een gegeven moment door de maker dingen beweerd worden die niet hard gemaakt kunnen worden, en die bovendien vrij irrelevant zijn in de rest van de film (bijv. dat hij giften zou ontvangen in ruil voor beloftes)
Maar uiteindelijk vond ik het een leerzame film. En educatie is belangrijk. Dus prima dat de maker een eindje op gang wordt geholpen met belastinggeld. Wat het aankopen betreft: zo werkt het publieke bestel. De vpro heeft een hoop leden die dit graag willen zien (zoals ik).
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 13 september 2010 10:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Leerzaam? De documentaire is tot dusver belachelijk slecht en verschaft je eigenlijk enkel 'n inzicht in de politieke opvattingen van de makers. Uitspraken worden uit hun context getrokken en de montage is zacht gezegd zéér suggestief.
Walgelijk dat hieraan belastinggeld gespendeerd is en dat het op de publieke omroep uitgezonden wordt.
Objectiviteit is in ons huidig publieke bestel bij geen enkele omroep mogelijk. Of het nu de VPRO, PowNED of de KRO is. Daarvoor zullen ze toch eerst de zuilen moeten opheffen. Dat de docu deels gekleurd was, mag dan ook geen verrassing geweest zijn. Het was wel jammer dat het programma nergens dieper op in ging en van quotjes en meninkjes aan elkaar hing. Ik had liever de focus op één aspect van Wilders gezien, hoe gekleurd dat beeld ook geweest zou zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 10:18 schreef NotYou het volgende:
Leerzaan? De documentaire is tot dusver belachelijk slecht en verschaft je eigenlijk enkel 'n inzicht in de politieke opvattingen van de makers. Uitspraken worden uit hun context getrokken en de montage is zacht gezegd zéér suggestief.
Walgelijk dat hieraan belastinggeld gespendeerd is en dat het op de publieke omroep uitgezonden wordt.
Het hoeft dan ook niet geheel objectief te zijn, dat wordt uberhaupt vrij lastig.. Een evenwichtig beeld schetsen is hier niet eens gepoogd, dit was/is pure propaganda.quote:Op maandag 13 september 2010 10:30 schreef Weakling het volgende:
[..]
Objectiviteit is in ons huidig publieke bestel bij geen enkele omroep mogelijk. Of het nu de VPRO, PowNED of de KRO is. Daarvoor zullen ze toch eerst de zuilen moeten opheffen. Dat de docu deels gekleurd was, mag dan ook geen verrassing geweest zijn. Het was wel jammer dat het programma nergens dieper op in ging en van quotjes en meninkjes aan elkaar hing. Ik had liever de focus op één aspect van Wilders gezien, hoe gekleurd dat beeld ook geweest zou zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |