je moet gewoon een Synology NAS fiksen (DS411/211 (dan de J of + variant)). Daar kan je 2 of 4 hd's inhangen en die hoor je niet. Kan je via FTP of Samba (gewoon via je pc als schijf benaderen dus) bereiken.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe heb jij die 4 tb aan die mediaplayer hangen als ik vragen mag? Ik ben me aan het orienteren op zoiets. Heb momenteel ook nog een pc met MediaPortal staan, en dat werkt eigenlijk wel lekker, alleen zo groot en zoveel herrie.
Ik heb geen 4tb aan de mediaplayer hangen. Ik heb 4tb aan mijn pc hangen, en vervolgens heb ik die drives geshared in mn netwerk, waardoor ik ze met mijn mediaplayer kan benaderenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe heb jij die 4 tb aan die mediaplayer hangen als ik vragen mag? Ik ben me aan het orienteren op zoiets. Heb momenteel ook nog een pc met MediaPortal staan, en dat werkt eigenlijk wel lekker, alleen zo groot en zoveel herrie.
Het kán zo zijn dat het met Sabnzbd+ wel lukt, en dat de problemen bij GrabIt liggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:07 schreef Thomas B. het volgende:
Het lijkt erop dat nu ook Showtime series eraan moeten geloven. Krijg alleen maar missing parts
Die ervaring heb ik ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het kán zo zijn dat het met Sabnzbd+ wel lukt, en dat de problemen bij GrabIt liggen.
Dingen consequent niet compleet binnen krijgen wat wel als 'complete' gelist staat? Daarvan heb ik ook nog niet eerder gehoord. Die ervaring heb ik zelf ook niet. Ik gebruik NewsLeecher, daar heb ik hoe dan ook nooit problemen mee. Jaren geleden wel GrabIt gebruikt, en daar was ik niet echt tevreden over.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het kán zo zijn dat het met Sabnzbd+ wel lukt, en dat de problemen bij GrabIt liggen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je moet gewoon een Synology NAS fiksen (DS411/211 (dan de J of + variant)). Daar kan je 2 of 4 hd's inhangen en die hoor je niet. Kan je via FTP of Samba (gewoon via je pc als schijf benaderen dus) bereiken.
En dan koop je een mede8er, boxee box, popcornhour oid en die kan dan streamen vanaf die synology.
Daarbij kan zon synology ook zelf van usenet/torrents downloaden dus dat scheelt ook weer.
Thanks voor de repliesquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb geen 4tb aan de mediaplayer hangen. Ik heb 4tb aan mijn pc hangen, en vervolgens heb ik die drives geshared in mn netwerk, waardoor ik ze met mijn mediaplayer kan benaderenDus, downloaden, parren en unrarren gebeurd op mijn pc, en bekijken doe ik beneden op mijn tv, maar dan moet ik dus wel mijn pc aan hebben staan aangezien het geen NAS betreft
Ik wilde Californication 720p s04e04 en e05 downloaden. e05 was nog maar net uit en kwam dan ook probleemloos binnen, maar e04 had heel veel missing parts en faalde. Zelfde probleem als met sommige HBO series. Even in de gaten houden wat andere afleverignen doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:22 schreef PiRANiA het volgende:
Nergens last van? Welke series in het bijzonder?
Ik gebruik al sabnzbd+quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Gebruik je dropbox? PM dan evenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik wilde Californication 720p s04e04 en e05 downloaden. e05 was nog maar net uit en kwam dan ook probleemloos binnen, maar e04 had heel veel missing parts en faalde. Zelfde probleem als met sommige HBO series. Even in de gaten houden wat andere afleverignen doen.
quote:[..]
Ik gebruik al sabnzbd+
Had 'm al via een ouderwets torrentje gevonden, maar toch bedanktquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gebruik je dropbox? PM dan even
[..]
xsnewsquote:Op zondag 12 september 2010 22:27 schreef Game_Error het volgende:
IEmand suggesties voor een adnere provider? Ik zit bij UPC en Eweka en deze combinatie is niet echt succesvol te noemen gezien ik al een week op maar 10% van de max snelheid download. Ik zoek een usenetprovider die wel goed met upc samenwerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |