abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86361667
Ja, ik heb dus een heel achterlijk probleem.
Vriend en ik hebben een fijne relatie, waarin we veel leuke dingen samen doen, en er ook ruimte is om onze eigen dingen te doen met onze eigen vrienden.

Maar nu komt dus het probleem; vriend wordt helemaal panisch als ik alleen op stap wil gaan. Hij zegt wel dat hij me vertrouwt, maar is bezorgd dat er iets gebeurt, of dat ik onder invloed van mijn vrienden stomme dingen ga doen. (niet dat dat ooit gebeurd is) Ik weet ook niet waar dit gedrag vandaan komt. Hij is nooit bedonderd in een eerdere relatie oid.
Ik ben ook nooit ontrouw geweest, nooit gelogen of bedrogen.

Maar het levert nogal genante situaties op; "ga je mee wat drinken in de stad zaterdag?"
Ik verzin dan maar een smoesje, want ik schaam me kapot als ik moet zeggen dat vriend het niet op prijs stelt.

Toch vind ik het leuk om ook weer eens uit te gaan, hoeft echt niet iedere week, maar zo af en toe moet toch kunnen vind ik.

Hij houdt er niet van, en wil dus ook niet mee.

Dit is het enige probleem eigenlijk, ik kan bijv ook gerust een weekendje weggaan met een vriendin, maar stappen dus niet.

Ik voel me ergens ook wel een zeikerd, want verder is het een super relatie, maar ik kan er toch niet goed tegen dat dit mij 'verboden' wordt.

Moet ik op m'n strepen staan? Of niet?
pi_86361761
Gewoon die club in man. Je vriend moet niet zo zeiken. Zelf gaat ie zeker wel?
  zondag 12 september 2010 @ 22:10:08 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_86361835
Op je strepen staan, natuurlijk. Hij mag je niet verbieden om af en toe met je vriendinnen uit te gaan.

Natuurlijk moet het niet zo worden dat je elke week gaat stappen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_86361908
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:09 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon die club in man. Je vriend moet niet zo zeiken. Zelf gaat ie zeker wel?
Nee, zelf gaat ie niet. Hij heeft die tijd gehad zegt ie. Maar ik zou het geen probleem vinden als ie het wel deed. Ik heb er zelf totaal geen moeite mee, en vertrouw hem voor 100%.
  zondag 12 september 2010 @ 22:13:11 #5
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_86362041
Koop een Xbox of Playstation voor hem.
Even zonder gekheid, ga gewoon uit en als hij er niet tegen kan dan zoekt hij het maar uit.
Je moeder is een hamster
pi_86362114
Ik zou het niet pikken, hij heeft niet het recht je dat te verbieden :/ Je moet elkaar wat vrijheid laten in een relatie vind ik.
  zondag 12 september 2010 @ 22:15:46 #7
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86362191
Je vriend is een suffe lul. Serieus, meen ik echt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_86362788
Ik denk zelfs dat ie het echt uitmaakt als ik 'gewoon' zou gaan.
En dan vraag ik me af of het dat allemaal waard is. Zo belangrijk is stappen nu ook weer niet, maar op een of andere manier kan ik me er ook niet bij neerleggen.
Ik weet het, het is te gek voor woorden, maar het is nu eenmaal zo. Ben ook nog nooit iemand tegengekomen die dit ook had.
  zondag 12 september 2010 @ 22:27:52 #9
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86363101
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:23 schreef Maanvis80 het volgende:
En dan vraag ik me af of het dat allemaal waard is. Zo belangrijk is stappen nu ook weer niet, maar op een of andere manier kan ik me er ook niet bij neerleggen.
Met deze instelling flikker je echt al je zelfrespect en waardigheid in de wc. Echt waar hoor, met wat voor slappe lul-de-behanger heb jij een relatie als hij jou zoiets gaat verbieden? Je gaat stappen. Een kroeg in.

Je laat je niet door een groep Hell's Angels uitwonen in een parenclub ofzo. Het gaat er niet om of stappen belangrijk is of niet, maar als jij wil stappen moet je gaan stappen.

Ik snap hier echt niets van. Wat denkt die gast nou zelf? "Ik hou niet van stappen dus ik gun jou ook je plezier niet?"
  zondag 12 september 2010 @ 22:28:14 #10
118585 Crutch
pi_86363130
Haha, wat een lul! Weet je zeker dat je bij zo'n lamlul wil blijven?
Je moeder is een hamster
pi_86363150
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:11 schreef Maanvis80 het volgende:

[..]

Nee, zelf gaat ie niet. Hij heeft die tijd gehad zegt ie. Maar ik zou het geen probleem vinden als ie het wel deed. Ik heb er zelf totaal geen moeite mee, en vertrouw hem voor 100%.
Misschien vindt hij, dat omdat jij met hem bent, jij die tijd ook moet hebben gehad? Dat je dat uitgaan niet meer nodig moet hebben? Ik weet het niet hoor, maar het komt op mij over als "ik heb er geen behoefte meer aan, dus jij gaat ook niet meer."

Ik ben het overigens met de rest eens, als jij wilt gaan dan moet je gewoon gaan. Hij heeft niet het recht het je te verbieden en als hij dat wel doet heeft hij een probleem.

Edit: zie net dat Silenus iets soortgelijks post.
pi_86363183
Leuk joh, zo'n vriend :r
  zondag 12 september 2010 @ 22:30:39 #13
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86363263
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:29 schreef friekin_ het volgende:
Leuk joh, zo'n vriend :r
Dat.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_86363681
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:07 schreef Maanvis80 het volgende:[ verhaal ]
lol, je beschrijft mijn ex vriendin :D als ik met vrienden uit ging was het ook meestal drama. Ik dacht dat dit een typisch vrouwen probleem was...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 12 september 2010 @ 22:42:10 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86363851
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

lol, je beschrijft mijn ex vriendin :D als ik met vrienden uit ging was het ook meestal drama. Ik dacht dat dit een typisch vrouwen probleem was...
Eigenlijk behoor je ook in je vriendengroep een sociale controle te hebben. Stel dat een vriend in m'n vriendengroep zo onder de plak zitten dat 'ie niet meer meemag dan zouden we hem toch zooo belachelijk maken dat 'ie het OF uitmaakt met dat stomme wijf OF haar duidelijk maakt dat wij gewoon eisen dat 'ie mee gaat. Of anders haar subtiel (not) dissen op verjaardagen.

Als het niet goedschiks kan dan maar kwaadschiks.
pi_86363872
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe heb jij dit opgelost dan? Toch gewoon gaan?
Of is het ook om die reden je ex?
pi_86364024
Tsja je bent nog jong nu kan je nog lol maken, als je dat laat verbieden door die vent krijg je daar later spijt van zeker als het contact met je vrienden erdoor vervaagt.
pi_86364153
Vroeger, toen vrouwen nog voor zichzelf op kwamen.

Waarom praat je niet gewoon met hem erover?
  zondag 12 september 2010 @ 22:50:54 #19
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_86364338
quote:
Wil je iets met een vent die het uitmaakt als jij gewoon je eigen dingen doet dan? Waarom in godsnaam?

quote:
terecht dat je je er niet bij neer kan leggen. Dan zit er dus nog een restje zelfrespect en zelfbeschikkingsdrang in je lijf! Gefeliciteerd!
quote:
Ik weet het, het is te gek voor woorden, maar het is nu eenmaal zo. Ben ook nog nooit iemand tegengekomen die dit ook had.
Omdat hij niet normaal is. Dit soort mafketels tref je nou eenmaal zelden. :')
  zondag 12 september 2010 @ 22:51:12 #20
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_86364362
quote:
Je hoeft jezelf niet uit te leggen. Ik kan snappen waarom iemand af en toe wilt stappen.

In ieder geval, heb je al met hem gesproken? En hoe liep die gesprek?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_86364645
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:42 schreef Maanvis80 het volgende:

[..]

Hoe heb jij dit opgelost dan? Toch gewoon gaan?
Of is het ook om die reden je ex?
Toch gaan met drama, maar het is 1 van de redenen dat het uit is ja.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_86364702
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:47 schreef friekin_ het volgende:
Vroeger, toen vrouwen nog voor zichzelf op kwamen.

Waarom praat je niet gewoon met hem erover?
Ach, dat heb ik al zovaak gedaan. Het enige wat ik ermee bereik is ruzie, en het gevoel dat ik alles heb wat m'n hartje begeerd, maar dan toch zonodig 'dat ene wil waar hij zo'n moeite mee heeft'.
Alsof ik een ondankbare bitch ben.

Nu is het wel zo dat de meeste vriendinnen van mij niet meer gaan stappen. Die zitten allemaal thuis op de bank met man en kind. En de meesten doen ook niks voor zichzelf, alleen maar met hun vriend of man.

Maar zo sporadisch komt het toch weleens voor dat men wil gaan stappen, of naar de bios gaan en daarna de stad in.
Dan is bios geen probleem, stad ingaan wel.
pi_86364789
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:57 schreef Maanvis80 het volgende:

[..]

Ach, dat heb ik al zovaak gedaan. Het enige wat ik ermee bereik is ruzie, en het gevoel dat ik alles heb wat m'n hartje begeerd, maar dan toch zonodig 'dat ene wil waar hij zo'n moeite mee heeft'.
Alsof ik een ondankbare bitch ben.

Nu is het wel zo dat de meeste vriendinnen van mij niet meer gaan stappen. Die zitten allemaal thuis op de bank met man en kind. En de meesten doen ook niks voor zichzelf, alleen maar met hun vriend of man.

Maar zo sporadisch komt het toch weleens voor dat men wil gaan stappen, of naar de bios gaan en daarna de stad in.
Dan is bios geen probleem, stad ingaan wel.
Ruzie om zoiets maken. Hij zal wel erg onzeker zijn..
Toch moet je wel een punt maken. Als je gewoon een keer met je chicks/homies op stap wil.. Djeez.
  zondag 12 september 2010 @ 23:03:59 #24
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86365134
Ook apart dat hij bezorgd is dat je onder invloed van je vrienden domme dingen doet, terwijl je vrienden zelf allemaal van het type 'uitgebluste huismus met kind' zijn.

(Zo zie ik het dan voor me, jij ziet het ongetwijfeld anders. Wat ik bedoel is dat je vriendinnen me ook geen types lijken die om 5u snachts nog met 10 goldstrike in hun mik aan de kroonluchters hangen)
  zondag 12 september 2010 @ 23:05:49 #25
118585 Crutch
pi_86365233
Laat even weten waar je gaat stappen, dan ga ik je ontzettend versieren.
Je moeder is een hamster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')