Nee, zelf gaat ie niet. Hij heeft die tijd gehad zegt ie. Maar ik zou het geen probleem vinden als ie het wel deed. Ik heb er zelf totaal geen moeite mee, en vertrouw hem voor 100%.quote:Op zondag 12 september 2010 22:09 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon die club in man. Je vriend moet niet zo zeiken. Zelf gaat ie zeker wel?
Met deze instelling flikker je echt al je zelfrespect en waardigheid in de wc. Echt waar hoor, met wat voor slappe lul-de-behanger heb jij een relatie als hij jou zoiets gaat verbieden? Je gaat stappen. Een kroeg in.quote:Op zondag 12 september 2010 22:23 schreef Maanvis80 het volgende:
Ik denk zelfs dat ie het echt uitmaakt als ik 'gewoon' zou gaan.
En dan vraag ik me af of het dat allemaal waard is. Zo belangrijk is stappen nu ook weer niet, maar op een of andere manier kan ik me er ook niet bij neerleggen.
Misschien vindt hij, dat omdat jij met hem bent, jij die tijd ook moet hebben gehad? Dat je dat uitgaan niet meer nodig moet hebben? Ik weet het niet hoor, maar het komt op mij over als "ik heb er geen behoefte meer aan, dus jij gaat ook niet meer."quote:Op zondag 12 september 2010 22:11 schreef Maanvis80 het volgende:
[..]
Nee, zelf gaat ie niet. Hij heeft die tijd gehad zegt ie. Maar ik zou het geen probleem vinden als ie het wel deed. Ik heb er zelf totaal geen moeite mee, en vertrouw hem voor 100%.
Dat.quote:
lol, je beschrijft mijn ex vriendinquote:Op zondag 12 september 2010 22:07 schreef Maanvis80 het volgende:[ verhaal ]
Eigenlijk behoor je ook in je vriendengroep een sociale controle te hebben. Stel dat een vriend in m'n vriendengroep zo onder de plak zitten dat 'ie niet meer meemag dan zouden we hem toch zooo belachelijk maken dat 'ie het OF uitmaakt met dat stomme wijf OF haar duidelijk maakt dat wij gewoon eisen dat 'ie mee gaat. Of anders haar subtiel (not) dissen op verjaardagen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
lol, je beschrijft mijn ex vriendinals ik met vrienden uit ging was het ook meestal drama. Ik dacht dat dit een typisch vrouwen probleem was...
Hoe heb jij dit opgelost dan? Toch gewoon gaan?quote:Op zondag 12 september 2010 22:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
lol, je beschrijft mijn ex vriendinals ik met vrienden uit ging was het ook meestal drama. Ik dacht dat dit een typisch vrouwen probleem was...
Wil je iets met een vent die het uitmaakt als jij gewoon je eigen dingen doet dan? Waarom in godsnaam?quote:Op zondag 12 september 2010 22:23 schreef Maanvis80 het volgende:
terecht dat je je er niet bij neer kan leggen. Dan zit er dus nog een restje zelfrespect en zelfbeschikkingsdrang in je lijf! Gefeliciteerd!quote:En dan vraag ik me af of het dat allemaal waard is. Zo belangrijk is stappen nu ook weer niet, maar op een of andere manier kan ik me er ook niet bij neerleggen.
Omdat hij niet normaal is. Dit soort mafketels tref je nou eenmaal zelden.quote:Ik weet het, het is te gek voor woorden, maar het is nu eenmaal zo. Ben ook nog nooit iemand tegengekomen die dit ook had.
Je hoeft jezelf niet uit te leggen. Ik kan snappen waarom iemand af en toe wilt stappen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:23 schreef Maanvis80 het volgende:
En dan vraag ik me af of het dat allemaal waard is. Zo belangrijk is stappen nu ook weer niet, maar op een of andere manier kan ik me er ook niet bij neerleggen.
Ik weet het, het is te gek voor woorden, maar het is nu eenmaal zo. Ben ook nog nooit iemand tegengekomen die dit ook had.
Toch gaan met drama, maar het is 1 van de redenen dat het uit is ja.quote:Op zondag 12 september 2010 22:42 schreef Maanvis80 het volgende:
[..]
Hoe heb jij dit opgelost dan? Toch gewoon gaan?
Of is het ook om die reden je ex?
Ach, dat heb ik al zovaak gedaan. Het enige wat ik ermee bereik is ruzie, en het gevoel dat ik alles heb wat m'n hartje begeerd, maar dan toch zonodig 'dat ene wil waar hij zo'n moeite mee heeft'.quote:Op zondag 12 september 2010 22:47 schreef friekin_ het volgende:
Vroeger, toen vrouwen nog voor zichzelf op kwamen.
Waarom praat je niet gewoon met hem erover?
Ruzie om zoiets maken. Hij zal wel erg onzeker zijn..quote:Op zondag 12 september 2010 22:57 schreef Maanvis80 het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik al zovaak gedaan. Het enige wat ik ermee bereik is ruzie, en het gevoel dat ik alles heb wat m'n hartje begeerd, maar dan toch zonodig 'dat ene wil waar hij zo'n moeite mee heeft'.
Alsof ik een ondankbare bitch ben.
Nu is het wel zo dat de meeste vriendinnen van mij niet meer gaan stappen. Die zitten allemaal thuis op de bank met man en kind. En de meesten doen ook niks voor zichzelf, alleen maar met hun vriend of man.
Maar zo sporadisch komt het toch weleens voor dat men wil gaan stappen, of naar de bios gaan en daarna de stad in.
Dan is bios geen probleem, stad ingaan wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |