Hoe is het met je mamma en met je eigen gezondheid?quote:Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef ferrari_rood het volgende:
* ferrari_roodheeft op dit moment nog wat andere problemen behalve de klotesituatie mbt Peper
Niet doen. Want dan is het duidelijk dat F_R hier gepost heeft en dus alles aangezwengeld en ze is er nog niet over uit of ze dat wil.quote:Op zondag 12 september 2010 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hmmm.... mailtje met link naar topic?
(als je het niet erg vindt dat ik die post kopieer)quote:Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef ferrari_rood het volgende:
* ferrari_roodheeft op dit moment nog wat andere problemen behalve de klotesituatie mbt Peper
Nou meis, als je wat kwijt wilt dan weet je de weg naar mijn mailbox. Sterktequote:Op zondag 12 september 2010 21:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn gezondheid is prima nu de rest nog
Met mijn moeder ook niet al te best. Al blijft ze stug ontkennen vrijdag is de 3e kuur alweer.
tuk ze, omaquote:Op zondag 12 september 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
Ik ga tukken.
Heb nog wat in te halen
Morgenavond kom ik weer gezellig doen
Slaapt Bink ook al?quote:Op zondag 12 september 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
Ik ga tukken.
Heb nog wat in te halen
Morgenavond kom ik weer gezellig doen
Hopelijk hoor je morgen wat. Spannend! En anders zou ik er zelf achteraan bellen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:27 schreef nokwanda het volgende:
trusten Greys, en werkse weer morgen.
Ik hoop dat ik morgen wel gebeld zal worden over die baan waarvoor ik maandag een sollicitatiegesprek had. Ze zouden vrijdag al bellen, maar ik heb niets gehoord.
Ga ik ook doenquote:Op zondag 12 september 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk hoor je morgen wat. Spannend! En anders zou ik er zelf achteraan bellen.
quote:Op zondag 12 september 2010 23:21 schreef MissBliss het volgende:
Ing: jaaaaaaa ik heb foto's en filmpjes, zal ze van de week even posten
En staanplaatsen idd, wel allebei een andere ingang, maar kwam goed
Ja, dat dus.....quote:Op zondag 12 september 2010 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe is het met je mamma en met je eigen gezondheid?
Same here lieve F_R! We have been there, done thatquote:Op zondag 12 september 2010 22:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou meis, als je wat kwijt wilt dan weet je de weg naar mijn mailbox. Sterkte
Tja, daar kun je helaas twee kanten mee op.quote:Op zondag 12 september 2010 22:27 schreef nokwanda het volgende:
trusten Greys, en werkse weer morgen.
Ik hoop dat ik morgen wel gebeld zal worden over die baan waarvoor ik maandag een sollicitatiegesprek had. Ze zouden vrijdag al bellen, maar ik heb niets gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |