Grijs of witquote:Op zondag 12 september 2010 21:45 schreef princess-a het volgende:
Wat is een leuke onderkleur voor een fruitschaal op je nagels??
heel lichtroze ofzo? bijna witquote:Op zondag 12 september 2010 21:45 schreef princess-a het volgende:
Wat is een leuke onderkleur voor een fruitschaal op je nagels??
quote:Op zondag 12 september 2010 21:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jouw lieve ogen
Oh wat zijn ze mooi
You are my number one
Super lieve meid, praat zoals in 't gooi
Ah wat lief he
eeeeen gedichtje voor Joysa
Ik meende het serieus dat ik erheen ga hequote:Op zondag 12 september 2010 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders en Joysa gaan volgend jaar zelf naar oh oh cherso
herhaling van vorige week donderdagquote:
jaa met mijquote:Op zondag 12 september 2010 21:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik meende het serieus dat ik erheen ga he
Jaa dit is alweer de 1e afleveringquote:Op zondag 12 september 2010 21:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
herhaling van vorige week donderdag
quote:Op zondag 12 september 2010 21:55 schreef zoeperzazke het volgende:
De koorts schiet omhoog en ik voel me echt helemaal op, ik ga naar bed... Had eigenlijk op willen blijven, vanavond sluiten de inschrijvingen van www.eccshow.nl en die verwerk ik, en het is een gekkenhuis maar ik kan het niet meer bijbenen, het komt morgen wel.....
Slaap lekker iedereen, en voor de anderen die zich ook ziek of blegh voelen: morgen gezond weer op!
Mweheheequote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef Joysa het volgende:
Oh ik ben zo jaloers op die mensen die wel zo'n heerlijke cherso achtige vakantie hebben gehad dit jaar
sexenquote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef Joysa het volgende:
ik wil ook feesten en zuipen en zonnen en feesten en zuipen en zonnen en sexen
Weet niet, Lloret vorig jaar was 700 ofzoquote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mwehehee
Kost wel super veel geld of niet?
Jamaar drinken enzeaauwwquote:Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Weet niet, Lloret vorig jaar was 700 ofzo
Ja dat is duur, maar dat is ook duur als je hier uitgaatquote:
ja okayquote:Op zondag 12 september 2010 22:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dat is duur, maar dat is ook duur als je hier uitgaat
Volgend jaar Augustus gaan wij naar Chersoquote:Op zondag 12 september 2010 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders moet nog nieuwe uggs, een galajurk, rijbewijs, vakantie LOL![]()
geld tekort
Vind nick vast leukquote:Op zondag 12 september 2010 22:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgend jaar Augustus gaan wij naar Cherso
Ik moet er niet aan denken om zo op vakantie te gaanquote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef Joysa het volgende:
Oh ik ben zo jaloers op die mensen die wel zo'n heerlijke cherso achtige vakantie hebben gehad dit jaar
evcht waar ja? ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef Joysa het volgende:
tietenquote:Op zondag 12 september 2010 22:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
evcht waar ja? ik moet er niet aan denken
jongeren, zuipen, feesten, tieten, niets voor mij
Ik heb het al 2x gedaan zo'n vakantie, heerlijkquote:Op zondag 12 september 2010 22:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
evcht waar ja? ik moet er niet aan denken
jongeren, zuipen, feesten, tieten, niets voor mij
Appartementje met jongerenreizen organisatie, midden in hoogseizoen.. Dan betaal je dat wel ja.quote:Op zondag 12 september 2010 22:35 schreef mirannie het volgende:
@ Joysa
700 euro voor LloretWay overprized!! Voor dat soort bedragen kun je naar veel mooiere oorden.
Ook hayquote:
waren echt epische dierenquote:Op zondag 12 september 2010 22:49 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Ohai.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Deze lag met z'n rug op een paal en stak met zijn poten door het gaas aan de bovenkant heen.
we zijnafgelopen juni geweest. de jeugd daar is echt zoquote:Op zondag 12 september 2010 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders en Joysa gaan volgend jaar zelf naar oh oh cherso
Ik ook, 1 keer naar Salou en 1 keer naar Lloret. Ik heb de tijd van me leven gehad.quote:Op zondag 12 september 2010 22:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb het al 2x gedaan zo'n vakantie, heerlijk
Karel is je vriend?quote:Op maandag 13 september 2010 09:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Woehoe! Karel kwam uit mn hand eten
Ik dacht al...quote:
kon zijn dat jullie een bepaalde voorkeur hebben of zo...quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 09:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kon zijn dat jullie een bepaalde voorkeur hebben of zo...
quote:Op maandag 13 september 2010 09:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kon zijn dat jullie een bepaalde voorkeur hebben of zo...
Spannend!quote:Op maandag 13 september 2010 09:31 schreef RenRen- het volgende:
Net de site gestuuurd naar mijn klant.
teenslippers bitte!quote:Op maandag 13 september 2010 09:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hakken, laarsjes of sneakers, heul geen luxeprobleem
Het vriest niet eens!quote:Op maandag 13 september 2010 09:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan vriezen mn tenen eraf man
YAY!quote:
Ja! En dan heb ik de komende tijd de tijd om wat te doen aan die klotebannerquote:Op maandag 13 september 2010 09:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
YAY!![]()
Niceee gedaan dan!
Voor boven die site?quote:Op maandag 13 september 2010 09:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja! En dan heb ik de komende tijd de tijd om wat te doen aan die klotebanner
Och, daar hou ik toch niet van, dus voor mij is het geen probleemquote:Op maandag 13 september 2010 09:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh, maar het is wel koud![]()
Naja koud, vergeleken met 30 graden en zon
Ja header. Binnenkort bij d'r langsquote:Op maandag 13 september 2010 09:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Voor boven die site?
inderdaaaad, als ie eerst online komttiet zat om dan wat uit te werken.
TAARTquote:Op maandag 13 september 2010 09:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja header. Binnenkort bij d'r langsEn dan als mam klaar is met shaken een taart bestellen
Met chocolademousse.quote:Op maandag 13 september 2010 09:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
TAART
Vanille graag.
lollerfantjes?quote:Op maandag 13 september 2010 09:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Met chocolademousse.
Moet alleen bedenken wat ik aan de buitenkant wil voor leuke dingies.
quote:
jaquote:
Knuffelendquote:Op maandag 13 september 2010 10:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jaeigenlijk wel...
Grote rode panda on top en dan lollerfantjes![]()
best cake evar.
Dewat?quote:Op maandag 13 september 2010 10:26 schreef Mirjam het volgende:
ik wil m'n kindle, amazon schiet eens op
ereaderquote:Op maandag 13 september 2010 10:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Knuffelend! En dan een paar roosjes.
Wel leuk voor haar om te oefenen
[..]
Dewat?
die koop ik wel bij de kijkshop ofzoquote:Op maandag 13 september 2010 10:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zag het, dacht aan een magnetron
idd! ik zou het gewoon voorstellenquote:Op maandag 13 september 2010 10:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Knuffelend! En dan een paar roosjes.
Wel leuk voor haar om te oefenen
Meestal in het andersom, dat mensen ineens uit de kroeg weer thuis zitten en dát niet meer weten!quote:Op maandag 13 september 2010 11:05 schreef Mss het volgende:
En toen zat ik ineens in de kroeg gisteravond
Wat heeerlijk nog een weekjequote:Op maandag 13 september 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Goedemorgenwát een ruknacht met rukdromen!
ben wel 27 keer wakker geworden
Gelukkig nog een week vakansie
Oh vervelend is dat dan he!quote:Op maandag 13 september 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Goedemorgenwát een ruknacht met rukdromen!
ben wel 27 keer wakker geworden
Gelukkig nog een week vakansie
ja, maar ik was mijn verjaardag aan het vieren dus ik heb nog niet gereageerdquote:Op maandag 13 september 2010 12:04 schreef Dwyn het volgende:
En toen zaten we weer braaf op de uni.![]()
@SQ; heb je mijn PM trouwens gehad?
google haat je gewoonquote:Op maandag 13 september 2010 13:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
! Google deed het opeens niet meer hier.
Ja, dat wist ik oo kwelquote:Op maandag 13 september 2010 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
google haat je gewoon
Ik lust alleen de appel in die sap.quote:Op maandag 13 september 2010 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
Wortel tomaat bleekselderij druiven appel sap is niet geweldig. Volgende experiment wordt fruit onlyJuicers
jouw smaak moet zich nog ontwikkelen. Dat, of je moet niet mauwenquote:Op maandag 13 september 2010 13:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik lust alleen de appel in die sap.Klinkt nogal eng.
Dat denk ik, want bij mij zit er veel meer achter dan datquote:Op maandag 13 september 2010 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry, ben nogal een "als je het niet lust heb je het nog niet leren waarderen of je bent gewoon verwend door je ouders" nazimaar dat kan ook uit jeugdtrauma voortkomen
De combi wortel en appel lijkt me niet echt geweldig.quote:Op maandag 13 september 2010 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
Wortel tomaat bleekselderij druiven appel sap is niet geweldig. Volgende experiment wordt fruit onlyJuicers
ik heb zoiets van:quote:Op maandag 13 september 2010 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry, ben nogal een "als je het niet lust heb je het nog niet leren waarderen of je bent gewoon verwend door je ouders" nazimaar dat kan ook uit jeugdtrauma voortkomen
allergie? Maar dat heeft niks met niet lusten te maken. En eetstoornis en de meeste lichte groenten niet lusten / willen eten kan ik ook niet rijmenquote:Op maandag 13 september 2010 14:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat denk ik, want bij mij zit er veel meer achter dan dat
geloof me, het gaat me niet om mensen die bleekselderij niet zo lekker vinden, ik ben vooral bang van mensen die tegen de helft van normaal voedsel "da lussik nieieie" roepen. Waarmee ik overigens niemand hier bedoel...quote:Op maandag 13 september 2010 14:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb zoiets van:
waarom ranzige dingen eten terwijl je ook andere lekkere dingen kan eten die ook gezond zijn.
Nee, iets meer achterliggends. Ik wil het best een keer op msn uitleggen, maar niet hierquote:Op maandag 13 september 2010 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
allergie? Maar dat heeft niks met niet lusten te maken. En eetstoornis en de meeste lichte groenten niet lusten / willen eten kan ik ook niet rijmenso explain
Dan moeten ze niet moeilijk doenquote:Op maandag 13 september 2010 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
Maar als je eens kookt voor wat vrienden en niemand wil het eten omdat er champignons en knoflook in zitten terwijl je 2 uur in de keuken hebt gestaan. Daar komt het bij mij vandaan
ja maar da's iets anders dan gewoon niet lusten of niet willen proberen in mijn ogenquote:Op maandag 13 september 2010 14:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, iets meer achterliggends. Ik wil het best een keer op msn uitleggen, maar niet hier![]()
En het ligt wel zeker dieper dan gewoon maar verwend zijn. Ik kan geen soep binnenhouden, om maar ergens te beginnen. Vind het heerlijk, maar ik kots het elke keer weer uit. En andere dingen krijg ik gewoon niet naar binnen, blokkerende slokdarm e.d
Bleekselderijquote:Op maandag 13 september 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geloof me, het gaat me niet om mensen die bleekselderij niet zo lekker vinden, ik ben vooral bang van mensen die tegen de helft van normaal voedsel "da lussik nieieie" roepen. Waarmee ik overigens niemand hier bedoel...
tja, als iemand er een gegronde reden voor heeft zou ik me er niet druk over maken.quote:Op maandag 13 september 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geloof me, het gaat me niet om mensen die bleekselderij niet zo lekker vinden, ik ben vooral bang van mensen die tegen de helft van normaal voedsel "da lussik nieieie" roepen. Waarmee ik overigens niemand hier bedoel...
ik jubel mee!quote:Op maandag 13 september 2010 14:13 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga naar Amerika. Staat nog niet 100% vast, maar ik weet dat ik ga.Ik ga gewoon. Omgwtfbbq! *blij is*
Mja, maar zeggen dat je iets niet lust is veel makkelijker. Iedereen lust wel iets niet, niet iedereen krijgt een blokkerende slokdarm van dingenquote:Op maandag 13 september 2010 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar da's iets anders dan gewoon niet lusten of niet willen proberen in mijn ogen![]()
dat is dus wat andersquote:Op maandag 13 september 2010 14:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tja, als iemand er een gegronde reden voor heeft zou ik me er niet druk over maken.
ik snap wat je bedoelt
En yay! Dat is wel heel goedquote:Op maandag 13 september 2010 14:13 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga naar Amerika. Staat nog niet 100% vast, maar ik weet dat ik ga.Ik ga gewoon. Omgwtfbbq! *blij is*
Gaaf!quote:Op maandag 13 september 2010 14:13 schreef Diconnected het volgende:
ken jij mijn broertje?quote:Op maandag 13 september 2010 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaaf!
Over de weigerachtige eters: zwaar ergerlijk die lui. Doe dan in ieder geval de moeite om het te proberen. Maar nee, want er heeft een champignon naast gelegen in de keuken! (En ja, da's een waargebeurd excuus.En nee, hij was er niet allergisch voor.)
quote:Op maandag 13 september 2010 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Youtube is niet lief. Deze wil vriendjes met me worden. DE SADIST!
http://www.youtube.com/user/smartabs7
Nee, da's de broer van m'n zwagerquote:Op maandag 13 september 2010 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ken jij mijn broertje?
We gingen laatst met ons gezin tapas eten. Maar meneer wilde een steak. En die hebben ze daar niet. Wel kleine stukjes biefstuk aan een spiesje. Maar nee, meneer botkop heeft gewoon geweigerd om 1 hap te eten "want niemand hield rekening met hem". Echt, op zulke momenten wil ik 'm met liefde een pets geven
Ohmyquote:Op maandag 13 september 2010 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ken jij mijn broertje?
We gingen laatst met ons gezin tapas eten. Maar meneer wilde een steak. En die hebben ze daar niet. Wel kleine stukjes biefstuk aan een spiesje. Maar nee, meneer botkop heeft gewoon geweigerd om 1 hap te eten "want niemand hield rekening met hem". Echt, op zulke momenten wil ik 'm met liefde een pets geven
*proest* xDquote:Op maandag 13 september 2010 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Youtube is niet lief. Deze wil vriendjes met me worden. DE SADIST!
http://www.youtube.com/user/smartabs7
En ik nog denken van "Oh, geinig, iemand die vriendjes wil worden".quote:Op maandag 13 september 2010 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zou me ook zwaar beledigd voelen
quote:Op maandag 13 september 2010 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's de broer van m'n zwagerMaar da's gewoon een geval apart, want o wee als z'n biefstuk nog een spoortje van bloed bevat, dan moet meneer het niet. Hoe bedoel je van lekker stukje vlees naar schoenzool.
Daar past maar één ding bij:quote:Op maandag 13 september 2010 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had ooit een vriendje, en zijn oom en tante woonden naast zijn ouders. Dus op een gegeven moment ging de deurbel, was het zijn tante: "Peet, hedde gij nog wat appelmoes, want Mat vreet anders z'n boerenkool niet op!" Man van 45. Ik wuz like
Ik probeer sinds 2 jaar ofzo alles weer een keer, en ben altijd blij verrast als ik toch iets lustquote:Op maandag 13 september 2010 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaaf!
Over de weigerachtige eters: zwaar ergerlijk die lui. Doe dan in ieder geval de moeite om het te proberen. Maar nee, want er heeft een champignon naast gelegen in de keuken! (En ja, da's een waargebeurd excuus.En nee, hij was er niet allergisch voor.)
Snap wat je bedoeltquote:Op maandag 13 september 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind bleekselderij vooral lekker in groentesoep. Zo in een sapje ben ik er niet wild van. Heb wel stug mijn hele pint leeggedronken, want vitamines en die kan ik wel gebruiken na dit weekendquote:Op maandag 13 september 2010 14:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt
Bleekselderij is een van de dingen die ik écht vies vind. Als ik het los zou 'moeten' eten, eet ik het niet, maar als het ergens bij/door zit dan neem ik gewoon een hap met de rest van het eten erbij. Geen probleem hoor
En dat vind ik juist weer tof, als je van jezelf weet dat je geen supermakkelijke eter bent en het gewoon probeert.quote:Op maandag 13 september 2010 14:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik probeer sinds 2 jaar ofzo alles weer een keer, en ben altijd blij verrast als ik toch iets lust. Vind het ook vervelend van mezelf als ik zo zit te zeuren.
Haha ja dan is het al minder erg dan wanneer het rauw is zeg maar.quote:Op maandag 13 september 2010 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind bleekselderij vooral lekker in groentesoep. Zo in een sapje ben ik er niet wild van. Heb wel stug mijn hele pint leeggedronken, want vitamines en die kan ik wel gebruiken na dit weekend!!
Ow ow, ik krijg de nieuwste iPod Nano van mijn schoonouders
Struisvogel is anders keilekker! En waarom is koe of kip wel normaal voedsel en struisvogel niet?quote:Op maandag 13 september 2010 15:16 schreef DeltaCephei het volgende:
Bleekselderij vind ik ook zo smerig.. los maar pas had mama het door de nasi gedaan en dat was ook viesIn soep lust ik het wel!
Tomatensap vind ik zo lekker ruiken maar ik vind het niet erg lekker, lust wel een paar slokjes. Wat ik al-tijd wil eten maar eigenlijk niet lust zijn bietjes. Salade, gekookte of bij een slaatje.. ze zien er zo lekker uit en ruiken lekker maar ze smaken naar aarde![]()
Ik ben een moeilijke eter.. ik wil eigenlijk alleen lekkere dingen etenIk proef wel veel dingen hoor... geen rare dingen zoals struisvogel ofzo. Pas geleden was de vriend van m'n tante me onderhand aan het dwingen om struisvogel te proeven
![]()
![]()
Ik ben wel benieuwd naar struissiequote:Op maandag 13 september 2010 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Struisvogel is anders keilekker! En waarom is koe of kip wel normaal voedsel en struisvogel niet?
Struisvogelquote:Op maandag 13 september 2010 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Struisvogel is anders keilekker! En waarom is koe of kip wel normaal voedsel en struisvogel niet?
nou, niet dagelijks neequote:Op maandag 13 september 2010 16:29 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
StruisvogelNee, dat eet ik niet.. raar/hypocriet/schijnheilig misschien
Ik eet alleen koe-kip-varken en soms lam (ja want bij griek). De rest hoef ik niet
![]()
Eet je ook walvis/schildpad/haai enzo trouwens?Ben ik nu wel benieuwd naar..
quote:Op maandag 13 september 2010 17:52 schreef Mirjam het volgende:
dhl is langsgeweest met ene pakketje van amazon, maar ik was op werk en vriend stond onder de douche
Maar dit was toch nog maar alleen het hoesje? Wel balen hoor, daar niet vanquote:Op maandag 13 september 2010 17:52 schreef Mirjam het volgende:
dhl is langsgeweest met ene pakketje van amazon, maar ik was op werk en vriend stond onder de douche
ik hoop het, maar wie weetquote:Op maandag 13 september 2010 18:32 schreef bibi het volgende:
[..]
Maar dit was toch nog maar alleen het hoesje? Wel balen hoor, daar niet van
quote:Op maandag 13 september 2010 18:42 schreef princess-a het volgende:
Mijn zus was hier net even, dan heb ik haar 2 minuten gezien en heb ik al moordneigingen! Kind (32) komt heeel toevallig NOT altijd tijdens etenstijd en kan dus altijd gratis mee eten. Oeh wat haat ik haar, Bah bah
quote:Op maandag 13 september 2010 18:42 schreef princess-a het volgende:
Mijn zus was hier net even, dan heb ik haar 2 minuten gezien en heb ik al moordneigingen! Kind (32) komt heeel toevallig NOT altijd tijdens etenstijd en kan dus altijd gratis mee eten. Oeh wat haat ik haar, Bah bah
Das niet zo tofquote:Op maandag 13 september 2010 18:42 schreef princess-a het volgende:
en als je nu gewoon eens zegt dat ze niet mee kan eten?quote:Op maandag 13 september 2010 18:42 schreef princess-a het volgende:
Dat doen kennissen van mijn ouders ook altijd. Komen net rond half 5 op visite.quote:Op maandag 13 september 2010 18:42 schreef princess-a het volgende:
Even reactie op alles in 1 post omdat ik mobiel zit en dus niet meerdere quotes in 1 post krijg.quote:Op maandag 13 september 2010 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neem aan dat je je zus niet haat omdat ze wel eens mee eet toch?
Dat indd ook. Als zij een zak chips meeneemt dan eet ze die in haar eentje op, haar laatste halve liter bier wordt niet met broerlief gedeeld ook al deelt hij hele kratten bier met haar. En boodschappen doet ze in mn moeders voorraadkast/koelkastquote:Op maandag 13 september 2010 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doen kennissen van mijn ouders ook altijd. Komen net rond half 5 op visite.En dan gaan ze er ook vanuit dat ze mee mogen eten, en me ouders kunnen ook nooit nee zeggen. En toen ik er wat van zei waren ze beledigd. Maar als je daar komt, echt niet dat je mee mag eten hoor. Met verjaardagen lopen ze te schransen dat is niet normaal.
En daar heb je nog geluk als je een stukje taart krijgt.
confronteer haar eens...quote:Op maandag 13 september 2010 19:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat indd ook. Als zij een zak chips meeneemt dan eet ze die in haar eentje op, haar laatste halve liter bier wordt niet met broerlief gedeeld ook al deelt hij hele kratten bier met haar. En boodschappen doet ze in mn moeders voorraadkast/koelkast
Die vindt haar egoistisch, raar maar vooral ook zielig en "het blijft toch mn kind"quote:Op maandag 13 september 2010 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, dan snap ik het al wat beterWat voelt je moeder daarover?
moeders, ze zijn ook allemaal hetzelfdequote:Op maandag 13 september 2010 19:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die vindt haar egoistisch, raar maar vooral ook zielig en "het blijft toch mn kind"
Dan ben ik altijd de egoistische trut die haar geen eten gunt waar ik voor betaald heb..quote:Op maandag 13 september 2010 19:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
confronteer haar eens...
Ja dus? Ik zou liever hebben dat iemand zo over me denkt dan dat ze zo van me zouden profiteren.quote:Op maandag 13 september 2010 19:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dan ben ik altijd de egoistische trut die haar geen eten gunt waar ik voor betaald heb..
like duh![]()
Misschien, ooit, als ik zelf kinders heb, dat ik het dan ga snappenquote:Op maandag 13 september 2010 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moeders, ze zijn ook allemaal hetzelfde
Nu draai je het om, zij is egoīstisch! jij niet!quote:Op maandag 13 september 2010 19:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dan ben ik altijd de egoistische trut die haar geen eten gunt waar ik voor betaald heb..
like duh![]()
Wat ze over mij denkt boeit me ook niet hoor, ik bedoelde dat dat is wat zij altijd tegen mij zegt als ik haar met haar egoistische gedrag confronteer. Want het ligt altijd aan andere mensen en niet aan haarquote:Op maandag 13 september 2010 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dus? Ik zou liever hebben dat iemand zo over me denkt dan dat ze zo van me zouden profiteren.
Oh zo.quote:Op maandag 13 september 2010 19:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat ze over mij denkt boeit me ook niet hoor, ik bedoelde dat dat is wat zij altijd tegen mij zegt als ik haar met haar egoistische gedrag confronteer. Want het ligt altijd aan andere mensen en niet aan haar
Hahaa het blijft mn moeders huis. Al moet ik wel toegeven dat ik, wanneer mn moeder een dag weg is en ik thuis ben, altijd stiekem vanbinnen de knip op de deur doe zodat ze niet naar binnen kanquote:Op maandag 13 september 2010 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh zo.
Naja dat is niet tof dan![]()
Kun je niet de sloten laten vervangen?
Ik weet het niet... Ik heb wat Sigma kwasten en die zijn wel okee, maar de Mac-kwasten die ik heb, zijn het allerbeste!quote:Op maandag 13 september 2010 19:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is dit wat?
http://www.boozyshop.nl/b(...)ush-eyes-p-1882.html
Ik heb niet echt het geld om 30E per kwast uit te gevenquote:Op maandag 13 september 2010 19:58 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Ik heb wat Sigma kwasten en die zijn wel okee, maar de Mac-kwasten die ik heb, zijn het allerbeste!
Voor dit geld kan ik me niet voorstellen dat je echt goede kwasten koopt.
Probeer het eens uit door een foto te showenquote:Op maandag 13 september 2010 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
Net ff al mijn sieradenrommel bij elkaar gezocht. Vriend vond het veel, ik vind het normaal, maar ik heb zo'n vermoeden dat jullie het echt superweinig vinden
ik heb bij de ici paris kwasten van fantasia gekocht, kosten iets van 7 euro per stuk en bevallen tot nu toe goed. Maar goed, ik gebruik dan ook maar 2 soortenquote:Op maandag 13 september 2010 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het geld om 30E per kwast uit te geven
Picsquote:Op maandag 13 september 2010 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
Net ff al mijn sieradenrommel bij elkaar gezocht. Vriend vond het veel, ik vind het normaal, maar ik heb zo'n vermoeden dat jullie het echt superweinig vinden
nee, want jij zei zelf dat 80 paar oorbellen niet echt noemenswaardig was, en ik heb er echt veel minder dan datquote:Op maandag 13 september 2010 20:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Pics![]()
Goede trouwens, ik moet dat van mij ook weer eens opruimen...
Ik heb daar mn blusherkwast vandaan, zo'n ronde, die is toch echt wel heeel fijn. En een blusherkwast van 2 pond bij de primarkquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want jij zei zelf dat 80 paar oorbellen niet echt noemenswaardig was, en ik heb er echt veel minder dan datIk heb toch alleen maar SIX troep trouwens
*noteerdquote:Op maandag 13 september 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb bij de ici paris kwasten van fantasia gekocht, kosten iets van 7 euro per stuk en bevallen tot nu toe goed. Maar goed, ik gebruik dan ook maar 2 soorten
Haaruitval?quote:Op maandag 13 september 2010 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
Het voornaamste voordeel is geen vieze vingers. En geen haaruitval.
Dan zitten er van die haren van je kwast in je oogschaduwquote:Op maandag 13 september 2010 20:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Haaruitval?
Ik heb maar iets van 20 paar oorbellen, 7 kettingen, 5 armbanden en 5 ringen dus misschien heb je nu wel veel?
Ik heb altijd minder, wedden?quote:Op maandag 13 september 2010 20:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Haaruitval?
Ik heb maar iets van 20 paar oorbellen, 7 kettingen, 5 armbanden en 5 ringen dus misschien heb je nu wel veel?
goedkope kwasten verliezen haarquote:Op maandag 13 september 2010 20:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Haaruitval?
Ik nog minder denk ik..quote:Op maandag 13 september 2010 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb altijd minder, wedden?
Je mag het ook naar mij sturen heurquote:Op maandag 13 september 2010 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als die stomme giveaway winnaars een x terugmailen, dan kan ik het mrogen nog verzenden
heb je er geen limiet aan gesteld?quote:Op maandag 13 september 2010 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als die stomme giveaway winnaars een x terugmailen, dan kan ik het mrogen nog verzenden
Jij gaat lekker zelf maar naar de hemaquote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je mag het ook naar mij sturen heur
24 uurquote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je er geen limiet aan gesteld?
rubber, fimo, krimpienogwattesquote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had als kind altijd mega veel, dat maakte ik zelf met rubber
quote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
24 uur
Maar ik heb het 2 uur geleden verstuurd ofzo
* SpaceInvaders is een beetje ongeduldig
Rubber jeuktquote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had als kind altijd mega veel, dat maakte ik zelf met rubber
O*quote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
rubber, fimo, krimpienogwattes![]()
memories
ik heb nog wel een bak vol doodskophangers enzo, maar die tel ik niet meer meequote:Op maandag 13 september 2010 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rubber jeukt![]()
(En wat miep ik, toen had ik toffe meuk, maar ik droeg het toch nooit.)
Ik had van die spike armbandenquote:Op maandag 13 september 2010 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog wel een bak vol doodskophangers enzo, maar die tel ik niet meer mee
daar krijg ik dan weer jeuk van ( sq = kachel ). Ik ben altijd van de enorme oorbellen geweest, heb dus ook geen knopjes ofzoquote:Op maandag 13 september 2010 20:21 schreef mirannie het volgende:
Ik heb helemaal geen oorbellen (want geen gaatjes) en ook geen ringen (want altijd irritatie tussen de vingers). Kettingen en armbanden heb ik ieder 10 ofzo, maar draag het eigenlijk bijna nooit, meestal draag ik als accessoire een leuke sjaal
Ik heb eigenlijk altijd knopjes.. sowieso in 2e en 3e gaatje..quote:Op maandag 13 september 2010 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar krijg ik dan weer jeuk van ( sq = kachel ). Ik ben altijd van de enorme oorbellen geweest, heb dus ook geen knopjes ofzo
2 jaar geleden?quote:Op maandag 13 september 2010 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had van die spike armbanden
neh toen ik 12 wasquote:Op maandag 13 september 2010 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2 jaar geleden?pi er even bij denken, ik fok mobiel...
quote:Op maandag 13 september 2010 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben ze in eindhoven al wel die essence studio nails in de stad?
temptation, macdonalds en studio nailsquote:
ohnee, daar kwam ik op die leeftijd niet mee wegquote:Op maandag 13 september 2010 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neh toen ik 12 was
dus 5 jaar geleden alweer
Niet van die enge. Van die pyramidsquote:Op maandag 13 september 2010 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohnee, daar kwam ik op die leeftijd niet mee weg
Neuj, wel hendigerquote:Op maandag 13 september 2010 20:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, dat had ik al ergens gelezen.
is dat zoveel leuker dan konad dan?
nee, maar wel leuk om het voor die prijs eens uit te proberenquote:Op maandag 13 september 2010 20:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, dat had ik al ergens gelezen.
is dat zoveel leuker dan konad dan?
truequote:Op maandag 13 september 2010 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar wel leuk om het voor die prijs eens uit te proberen
sowieso, belgen ondertitelenquote:Op maandag 13 september 2010 20:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat een slechte kwaliteit weerDat mens met het zwarte haar, die lijkt wel 35, wat doet zij daarbij?
En dan 'ah, lap zeg!' vertaald als 'shit!'Benelux Next Top Model is nu alweer leuk
Is er een BNTm topic?
Die frederique is die boxtelsequote:
dit is al deel hondermiljoenmiljard ofzo?quote:Op maandag 13 september 2010 20:52 schreef Ainnir het volgende:
Oh SC topic. Ik kom ook eens ergens achter
ik moest 'm googelen, maar ziet er tof uit!quote:Op maandag 13 september 2010 20:59 schreef mirannie het volgende:
Nubar purple rain glitter is zooooo gaaf!! Ben nu echt heel erg aan het hopen op zon morgen, want denk dat ie er dan nog gaver uitziet. Maar onder de keukenspotjes is het al echtVraag me af hoe erg die op China Glaze grape crush lijkt.
Ja, stom he, dit is zo´n gave kleur, maar je ziet ´m niet vaak langs komen op blogs enzo. Dat heb ik trouwens wel met meer kleurtjes.quote:Op maandag 13 september 2010 21:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik moest 'm googelen, maar ziet er tof uit!
Met hoeveel zijn ze begonnen?quote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, al meteen 5 pubers naar huis deze aflevering. Ze hebben er haast mee
16 geloof ik.quote:Op maandag 13 september 2010 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met hoeveel zijn ze begonnen?
quote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, al meteen 5 pubers naar huis deze aflevering. Ze hebben er haast mee
ik moet eerst swatches zienquote:Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef mirannie het volgende:
Weten jullie al welke kleuren jullie van de Burlesque willen???
ik heb ze pas op 1 site gezien...quote:Op maandag 13 september 2010 21:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die duiken al aardig op zo links en rechts
Heb je soda en aluminiumfolie? Dan neem je een bakje, die bedek je met folie, laag soda er overheen, kokend water er op, al je echt zilveren sieraden erin en zodra je water is afgekoeld zijn al je sieraden weer als nieuw. Een stuk goedkoper dan zilverpoetsquote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet morgen es ff zilverpoets halen trouwens, bruin zilver is niet echt mooi
nou zo erg is het niet. Maar er om gaan gillen gaat ook weer wat ver. Ik draag het zelf wel, ze verkopen als een van de weinige conventionele ketens mijn maat en het is wel echt stukken beter geworden de laatste jarenquote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef mirannie het volgende:
Nou inderdaad, ik wil die kleren niet ook al krijg ik ze gratis!! Alhoewel, misschien zijn ze nog handig als poetslap
oeh bedankt!quote:Op maandag 13 september 2010 21:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je soda en aluminiumfolie? Dan neem je een bakje, die bedek je met folie, laag soda er overheen, kokend water er op, al je echt zilveren sieraden erin en zodra je water is afgekoeld zijn al je sieraden weer als nieuw. Een stuk goedkoper dan zilverpoets
Ik ben er dan ook jaren niet geweest omdat het zo verschrikkelijk was.quote:Op maandag 13 september 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou zo erg is het niet. Maar er om gaan gillen gaat ook weer wat ver. Ik draag het zelf wel, ze verkopen als een van de weinige conventionele ketens mijn maat en het is wel echt stukken beter geworden de laatste jaren
YWquote:
Teas-y does itquote:Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef mirannie het volgende:
Toch wel meer dan gedachtquote:Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef mirannie het volgende:
quote:
tnx, straks even kijken op de laptopquote:Op maandag 13 september 2010 21:41 schreef Daph_ het volgende:
@ SQ hier zijn wat 'wheel' swatches http://bit.ly/agkddr
Ik wil 'm sowieso, dan leg ik ze wel even naast elkaarquote:Op maandag 13 september 2010 21:44 schreef mirannie het volgende:
[..]me too!! Al denk ik dat die erg veel lijkt op Nubar raspberry truffle en ik wil geen dupes meer.
En verder wil ik Show it and glow it en Bring on the bling.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wil 'm sowieso, dan leg ik ze wel even naast elkaar
Dat! Want ik ben pas net klaar met eten, moest tot 20.30u werken, en halverwege de aflevering binnenvallen kan echt nietquote:Op maandag 13 september 2010 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Straks maar even kijken op RTL gemist.
Hendige sjit dat.
Jahh dat kanquote:Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef RenRen- het volgende:
Kan ik een haarmasker voor lang haar op mijnm haar gebruiken? Er is bij Loreal geen krullenhaarmasker
Ik ben gilwijven aan het kiek'nquote:
Ik ookquote:Op maandag 13 september 2010 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben gilwijven aan het kiek'n
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |