Grijs of witquote:Op zondag 12 september 2010 21:45 schreef princess-a het volgende:
Wat is een leuke onderkleur voor een fruitschaal op je nagels??
heel lichtroze ofzo? bijna witquote:Op zondag 12 september 2010 21:45 schreef princess-a het volgende:
Wat is een leuke onderkleur voor een fruitschaal op je nagels??
quote:Op zondag 12 september 2010 21:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jouw lieve ogen
Oh wat zijn ze mooi
You are my number one
Super lieve meid, praat zoals in 't gooi
Ah wat lief he
eeeeen gedichtje voor Joysa
Ik meende het serieus dat ik erheen ga hequote:Op zondag 12 september 2010 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders en Joysa gaan volgend jaar zelf naar oh oh cherso
herhaling van vorige week donderdagquote:
jaa met mijquote:Op zondag 12 september 2010 21:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik meende het serieus dat ik erheen ga he
Jaa dit is alweer de 1e afleveringquote:Op zondag 12 september 2010 21:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
herhaling van vorige week donderdag
quote:Op zondag 12 september 2010 21:55 schreef zoeperzazke het volgende:
De koorts schiet omhoog en ik voel me echt helemaal op, ik ga naar bed... Had eigenlijk op willen blijven, vanavond sluiten de inschrijvingen van www.eccshow.nl en die verwerk ik, en het is een gekkenhuis maar ik kan het niet meer bijbenen, het komt morgen wel.....
Slaap lekker iedereen, en voor de anderen die zich ook ziek of blegh voelen: morgen gezond weer op!
Mweheheequote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef Joysa het volgende:
Oh ik ben zo jaloers op die mensen die wel zo'n heerlijke cherso achtige vakantie hebben gehad dit jaar
sexenquote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef Joysa het volgende:
ik wil ook feesten en zuipen en zonnen en feesten en zuipen en zonnen en sexen
Weet niet, Lloret vorig jaar was 700 ofzoquote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mwehehee
Kost wel super veel geld of niet?
Jamaar drinken enzeaauwwquote:Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Weet niet, Lloret vorig jaar was 700 ofzo
Ja dat is duur, maar dat is ook duur als je hier uitgaatquote:
ja okayquote:Op zondag 12 september 2010 22:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dat is duur, maar dat is ook duur als je hier uitgaat
Volgend jaar Augustus gaan wij naar Chersoquote:Op zondag 12 september 2010 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders moet nog nieuwe uggs, een galajurk, rijbewijs, vakantie LOL![]()
geld tekort
Vind nick vast leukquote:Op zondag 12 september 2010 22:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgend jaar Augustus gaan wij naar Cherso
Ik moet er niet aan denken om zo op vakantie te gaanquote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef Joysa het volgende:
Oh ik ben zo jaloers op die mensen die wel zo'n heerlijke cherso achtige vakantie hebben gehad dit jaar
evcht waar ja? ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef Joysa het volgende:
tietenquote:Op zondag 12 september 2010 22:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
evcht waar ja? ik moet er niet aan denken
jongeren, zuipen, feesten, tieten, niets voor mij
Ik heb het al 2x gedaan zo'n vakantie, heerlijkquote:Op zondag 12 september 2010 22:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
evcht waar ja? ik moet er niet aan denken
jongeren, zuipen, feesten, tieten, niets voor mij
Appartementje met jongerenreizen organisatie, midden in hoogseizoen.. Dan betaal je dat wel ja.quote:Op zondag 12 september 2010 22:35 schreef mirannie het volgende:
@ Joysa
700 euro voor LloretWay overprized!! Voor dat soort bedragen kun je naar veel mooiere oorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |