Blackberry Desktop Manager downloaden en installerenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef koekii het volgende:
Ik wil graag liedjes op mijn BB zetten, maar iedere keer als ik mijn BB op mijn laptop aansluit pakt hij op 1 of andere manier niet op. Ik krijg zoon melding om een BB software ding te instaleren, pakt ie ook niet op! Wat kan ik doen? Ik heb trouwens vista op mijn laptop [ afbeelding ]
Thanks, trouwens had je ook last van de zelfde probleem?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef znarch het volgende:
[..]
Blackberry Desktop Manager downloaden en installeren
Nope, maar ik snapte uberhaubt niet wat exact je probleem was. Maar DM is iig het programmatje wat je nodig hebt om te syncen.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:33 schreef koekii het volgende:
[..]
Thanks, trouwens had je ook last van de zelfde probleem?
Google maps app downloadenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:09 schreef Glennz het volgende:
M.google.nl/maps doet het niet bij mij. Iemand met tips?
Bij mij doet nu vanaf het weekend mn browser 't niet. Zegt steeds communicatiefout. Ik heb T-Mobile. Dit terwijl ik andere internetdiensten wel kan gebruiken. Mail komt gewoon aan en kan ik verzenden, msn en ping werken, google maps werkt, eigenlijk alles wat maar internet nodig heeft werkt, maar m'n browser lijkt het niet te willen doen?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:09 schreef Glennz het volgende:
M.google.nl/maps doet het niet bij mij. Iemand met tips?
Waarschijnlijk gemaakt door een gast die de Ipad de hemel in prijst, en niks anders wil?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:11 schreef Blaxje het volgende:
http://www.singularityhac(...)ok-doesnt-exist.html
Ja, uiteraard. Maar blijf zoiets frappant vinden. Nu laten zien en pas over een half jaar lanceren. Shippen die handel, over een half jaar is die PlayBook veel minder boeiend.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:35 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gemaakt door een gast die de Ipad de hemel in prijst, en niks anders wil?
Ik geloof wel dat ze goed mee willen doen in de Tablet strijd, en ze echt wel iets zullen maken begin volgend jaar!
Ah, dus als ik bij verbindingen beheren kies voor de optie "uit tijdens roaming" kan ik hem gewoon meenemen zonder de hoofdprijs te moeten betalen?quote:
Ha!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:58 schreef sandertjuh het volgende:
het anders ook niet uitgemaakt want hij is toch van werk en dan had ik toch een nieuwe gehad
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:15 schreef 1517 het volgende:
Ik gebruik bbmessenger groups in mijn agenda. Maar is er een mogelijkheid om elke group een andere kleur te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |