Onjuist, mijn BIS is ook nog niet geactiveerd en kan prima internetten via Vodafone en Wi-Fi. Controleer even in de browserinstellingen of hij niet op 'Services' staat, want volgens mij wil hij dan inderdaad BIS/BES gebruiken. Ik moet zeggen dat ik het ook nog niet helemaal snap.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:24 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
En waar vind ik die?
Edit: Heb bij browser settings Hotspotbrowser gekozen maar kan geen verbinding maken met internet... Mijn BIS is nog niet geactiveerd (duurt altijd ff als je bij Vodafone een oud abbo omzet), ik las op andere fora (misschien verkeerd begrepen) dat je BIS nodig had voor WiFi, wat me heel sterk lijkt.. maar wie weet. Kan dat kloppen?
Hmm, ik had bij die bovenste settings-groep hem op Hotspotbrowser gezet maar dat werkte niet, als ik hem bij Algemene instellingen op Hotspotbrowser zet werkt het wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:46 schreef Bigs het volgende:
[..]
Onjuist, mijn BIS is ook nog niet geactiveerd en kan prima internetten via Vodafone en Wi-Fi. Controleer even in de browserinstellingen of hij niet op 'Services' staat, want volgens mij wil hij dan inderdaad BIS/BES gebruiken. Ik moet zeggen dat ik het ook nog niet helemaal snap.
http://www.blogberry.nl/2(...)tober-nederland-uit/quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:33 schreef Biogarde het volgende:
Ik zie op de site van T-Mobile helemaal de 9700 niet meer
Gaan ze de Torch verkaufen? Iemand inside nieuws?
Back-up maken met BlackBerry Desktop Software.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef Glennz het volgende:
En.. ik heb mijn contactpersonen geëxporteerd naar mijn pc. M'n contacten staan nu in Windows contactpersonen. Maar als ik die weer op m'n bb wil zetten nadat ie bijv. gecrasht is, hoe pak ik dat dan aan?
Bold:quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Twijfel nu tussen de BB Bold 9700 en de BB Curve 9300.
Voordelen Bold:
- Groter scherm
- Betere camera
Voordelen Curve:
- Mooier design (eigen mening)
- MP3-knoppen aan de bovenkant
Lastig
Met een applicatie. mutephoto oid. google maar.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:44 schreef julian6 het volgende:
Weet iemand hoe je het geluid dat je hoort als je een foto maakt kan uitzetten? (bb bold 9700)
Kun je met de Bold 9700 ook naar een volgend mp3'tje gaan (via de zijkanttoetsen)?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ohik loop achter.
Alsnog zou ik voor de Bold 9700 gaan
Nee, maar ik gebruik mijn bold niet voor muziek. alleen voor films.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:48 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Kun je met de Bold 9700 ook naar een volgend mp3'tje gaan (via de zijkanttoetsen)?
Dan kun je beter met een iPhone aan de gang, want films kijken op een BB is zo kutquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:49 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nee, maar ik gebruik mijn bold niet voor muziek. alleen voor films.
Oh, ik heb even verder gezocht en het blijkt wel te kunnen. Als je de volume knop wat langer inhoudt, gaat hij naar het volgende nummerquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:49 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nee, maar ik gebruik mijn bold niet voor muziek. alleen voor films.
Dat klinkt totaal niet logisch, maar kan het niet testen want heb er geen muziek op staanquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:57 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Oh, ik heb even verder gezocht en het blijkt wel te kunnen. Als je de volume knop wat langer inhoudt, gaat hij naar het volgende nummer
Ga dan denk ik toch voor de Bold 9700.
Kut? geen last van, keek ook altijd films op mn Ipod Video, welke nu een Ipod touch is geworden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan kun je beter met een iPhone aan de gang, want films kijken op een BB is zo kut
Hyves is gewoon slecht geschreven code. facebook bijv. werkt veel lekkerder.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:58 schreef Droathoah het volgende:
Ik heb een BB Bold 9700, maar ik vind Hyves en msn echt heel traag, hoe kan dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |