Zelfde dag als fifa 11, toevalligquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:53 schreef Tjanny het volgende:
Xbox demo op de 360 morgen in de loop van de ochtend.
Ik dacht dat er nog niks bekend was over de 360 demo?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:53 schreef Tjanny het volgende:
Xbox demo op de 360 morgen in de loop van de ochtend.
ik kan hem niet vinden op psnquote:Op woensdag 15 september 2010 03:10 schreef child_of_the_matrix het volgende:
1e indruk: gematigt positief.......met de nadruk op gematigt
1e potje gespeeld op professional 1-1
360 graden besturing zit er inderdaad in deze keer, goede zaak. Het spel doet me behoorlijk aan fifa 10 denken, alleen voelt fifa 10 nog net wat vlotter aan qua besturing.
paar minpuntjes :
balphysics niet realistisch naar mijn idee(vooral niet als de keeper de bal wegstompt bijvoorbeeld)
veel frommelsituaties met verdedigen/bal afpakken
geluid/sfeer in stadion weer meer van hetzelfde
positieve punten:
360 graden besturing
mooie graphics
besturing flink verbetert/vloeiender ten opzichte van pes 10
ga nog ff een keer spelen (ja , tot half elf gewerkt vandaag dus heb ff tijd) misschien dat ik dan het licht helemaal zie
Pc versie hequote:Op woensdag 15 september 2010 10:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik kan hem niet vinden op psn
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:23 schreef Xa1pt het volgende:
Jezus, de website van Konami is té lelijk!![]()
http://www.konami.com/downloads/pes2011.php
Ben benieuwd of er nog zoveel veranderd wordenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:42 schreef Tjanny het volgende:
Gelukkig zijn er ook mensen die niet alle waarde hechten aan een demo.
Welke storende factoren? Een demo is meestal lang niet de uiteindelijke versie. Meestal komen er ook wel patches beschikbaar om de minpunten er uit te halen.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:14 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Mja, nu meerdere potjes gespeeld op zowel pc als 360 en ben toch niet echt onder de indruk. De besturing is wel stukken beter dan bij pes10, maar ik kan nog genoeg storende factoren aan het spel ontdekken.
Wordt em weer niet dit jaar...
In ieder geval Chivas en Nacional.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:52 schreef Friesz het volgende:
Welke clubs zitten er in de demo? Ben zo benieuwd, maar de download is zoooo traag. 42% na bijna 1,5 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |