Daar teken ik voorquote:Maar welke van de twee is het betere product? Op dat vlak kiezen we voor FIFA 11. Konami heeft met Pro Evolution Soccer 2011 een grote inhaalslag gemaakt en door de grote mate van controle die je hebt in de gameplay zal PES wellicht zijn status van 'game voor de hardcore-speler' weer terugkrijgen, maar daarmee is het nog geen betere game dan FIFA.
Ik neig er naar om maar eens een keer een PS3 te kopen en dan inderdaad voor FIFA te gaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:28 schreef Enchanter het volgende:
Heb de demo nu een tijdje gespeeld , maar het valt me op dat m'n buitenspelers nooit aangevallen worden.
Ik weet dat het een demo is , maar ik neig dit jaar toch weer naar Fifa
Serieus, dat snap ik dus echt nietquote:Op woensdag 29 september 2010 18:09 schreef Saekerhett het volgende:
Ik word gek van Konami. Net effe die Duitse/Franse versie geïnstalleerd en er vallen me gelijk twee dingen op:
1. Ze hebben mijn favoriete camerastandpunt die er al in zat vanaf PES 3 eruit gehaald (broadcasting)
Konami doet dat gewoon. Bij elke nieuwe versie claimen ze weer dat ze 20 nieuwe dingen hebben toegevoegd, maar ze houden wijselijk hun bek over de 40 dingen die ze om onverklaarbare redenen er ineens niet meer instoppenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Serieus, dat snap ik dus echt niet
Zit die standaard camera er weer bij? Of is dat de broadcasting view? Vind de camera van de demo niet zo lekker spelen, vooral bij het afronden.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Serieus, dat snap ik dus echt niet
Ik heb de full version niet, maar blijkbaar is de fijnste camera er dus uit.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Zit die standaard camera er weer bij? Of is dat de broadcasting view? Vind de camera van de demo niet zo lekker spelen, vooral bij het afronden.
Ik heb de broadcasting camera nooit de fijnste camera gevonden.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:10 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik heb de full version niet, maar blijkbaar is de fijnste camera er dus uit.
Dat is anders de perfecte camera voor overzicht over de breedte van het veld...quote:Op woensdag 29 september 2010 19:33 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik heb de broadcasting camera nooit de fijnste camera gevonden.
Volgens mij heb je het nu over FIFA 07 en PES 6...quote:Op woensdag 29 september 2010 18:37 schreef Friesz het volgende:
Ja maar op het fifaforum las ik dat tegen de computer erg lastig spelen is. Verdedigers van pakweg VVV kunnen Robben en Ronaldo makkelijk bijhouden en zelfs inhalen om zo de aanval te onderbreken. Bij fifa verveel ik me al heel erg snel tegen de computer. Het lijkt erop dat iedere wedstrijd hetzelfde is, zelfde goals, aanvallen etc. Fifa is alleen leuk online of tegen vrienden. PES koop ik vooral voor de masterleague. Want bij PES is iedere wedstrijd tegen de computer weer anders.
Mijn favoriet was toch altijd de wide cam. Maar met PES2011 heb ik het idee dat hij wel érg wijd is.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is anders de perfecte camera voor overzicht over de breedte van het veld...
Ps3 zeker?! Nja zal vast wel anders een download voor komenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:03 schreef essence het volgende:
Voor de liefhebbers: als je de duits/franse versie installeert en je gebruikt de dt05_e.img van de demo heb je gewoon engelse menu's enzo!
Nee, ik heb het over Fifa 11 en PES 8 (want PES 9 en 10 waren ruk op PS3, PES8 was nog op PS2)quote:Op woensdag 29 september 2010 19:50 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het nu over FIFA 07 en PES 6...
Nee, pc.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ps3 zeker?! Nja zal vast wel anders een download voor komen
Oh dan komt er zeker wel een aparte downloadquote:
Nee, dat is de minder legale Duitse/Franse versie.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh dan komt er zeker wel een aparte download
Dat zeg ik dusquote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, dat is de minder legale Duitse/Franse versie.
Volgens mij heeft insidegamer 2 reviews. 9 voor fifa en 8.5 voor PESquote:Op donderdag 30 september 2010 13:47 schreef Enchanter het volgende:
Ik wacht toch nog ff met Fifa kopen totdat ik de reviews heb gelezen.
IK hoop echt dat PES weer de PES is zoals vroeger , heb me uren vermaakt met de Masterleague.
Afwachten dus
Ik hoop hetquote:Op donderdag 30 september 2010 13:22 schreef essence het volgende:
De full speelt wel anders als de demo zeg.. veel vloeiender, scheids fluit minder en het is moeilijker de bal af te pakken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |