Nja ik ga geen duitse versie spelen van een gamequote:Op zondag 26 september 2010 17:32 schreef Silvanovisch het volgende:
Ik heb nu FIFA en PES beide full gespeeld, en ik vind PES toch wel vele malen fijner!
PES is back. Ofja, het gaat weer de goede kant op!
(lang leve de jailbreak + downloads!)
Ik wel, tijdelijk, puur uit nieuwsgierigheid. Afgelopen edities vielen namelijk vies tegen.quote:Op zondag 26 september 2010 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik ga geen duitse versie spelen van een game
Ja, ik kwam er ook pas achter na berichten in dit forum.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:38 schreef planethugo het volgende:
dus overal is het nu toch opeens 7 oktober? en ik me al het verheugen op donderdag
Idd jammer, en snap het ook nog niet zo goed. Duitsland krijgt hem wel deze weekquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er ook pas achter na berichten in dit forum.
Had um besteld bij 4evergames, waarbij de release op 30 september stond. Ze hebben het nu gewoon gewijzigd zonder ook maar een mail te sturen dat de release is uitgesteld.
Beetje jammer ..... =(
Vanwege dat pers gebeuren toch?!quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Donderdag kan ik in iedergeval pes 11 gaan spelen
Ja, speelsessie voor prijswinnaars, journalisten en voetballersquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vanwege dat pers gebeuren toch?!
Breng je even uitgebreid verslag uit?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:44 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja, speelsessie voor prijswinnaars, journalisten en voetballers
Zal ik doenquote:Op woensdag 29 september 2010 00:33 schreef Friesz het volgende:
[..]
Breng je even uitgebreid verslag uit?
Lame, beetje heel erg jammer ja.. 30 was het nog op 18-19 augustus. Ook officieel door Konami naar buiten gebracht.. naja nog een weekje op tijd naar bed dan maar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er ook pas achter na berichten in dit forum.
Had um besteld bij 4evergames, waarbij de release op 30 september stond. Ze hebben het nu gewoon gewijzigd zonder ook maar een mail te sturen dat de release is uitgesteld.
Beetje jammer ..... =(
Heb ik ook vaak, maar vanmiddag had ik ineens 2 geweldige knallen die ook tijdens het spelen hard leken te gaan. Ik heb wel vaak dat mijn speler helemaal de andere kant op schiet als waar ik heen mik.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:34 schreef Roeni3 het volgende:
Even over de demo: ik heb het gevoel alsof schoten op doel (goals, ook) vanuit de 'wide' cam soms heel erg langzaam lijken te gaan, terwijl ze in de herhaling veel sneller lijken te gaan. Hebben jullie dit ook?
heb nog geen penalty gehad maar is dat dus weer zoals vorige versie? Dat snap ik écht niet. Dat ze van iets simpels als penaltyschieten een heel aparte discipline gaan maken. Ik had het nu wel onder de knie maar dat heeft ook even geduurd. Online schiet iedereen gewoon rechtdoor en dan maar hopen dat de keeper spring of het schot zo hard is dat ie hem niet heeftquote:Op woensdag 29 september 2010 17:17 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Penalties lukken mij trouwens ook nog totaal niet. Had er net 3 in een wedstrijd en schoot ze allemaal 3 meter over
Schijnt wel iets anders te zijn, maar ik heb PES2010 nooit gespeeldquote:Op woensdag 29 september 2010 17:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
heb nog geen penalty gehad maar is dat dus weer zoals vorige versie? Dat snap ik écht niet. Dat ze van iets simpels als penaltyschieten een heel aparte discipline gaan maken. Ik had het nu wel onder de knie maar dat heeft ook even geduurd. Online schiet iedereen gewoon rechtdoor en dan maar hopen dat de keeper spring of het schot zo hard is dat ie hem niet heeft
Gewoon schieten, en links rechts of midden mikken en klaar, zo moet het eigenlijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |