Men mag in dit discussie/kletstopic gewoon roepen dat je tekening xx (insert nummer) helemaal geweldig vindt omdat... hoor! Dat is hier al vaker geroepen zag ik.quote:Op maandag 13 september 2010 19:26 schreef Holy_Goat het volgende:
Greys, hoe kunnen we nou commentaar plaatsen bij tekeningen?
Lijkt me ook leuk commentaar van anderen over mijn tekening te lezen
Niet dat ik dat ga doen hoor.quote:Op maandag 13 september 2010 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Men mag in dit discussie/kletstopic gewoon roepen dat je tekening xx (insert nummer) helemaal geweldig vindt omdat... hoor! Dat is hier al vaker geroepen zag ik.
En anders wordt er straks na 4 oktober uitgebreid gestemd he, met motivatie, dus als er dan op je gestemd wordt lees je dat ook natuurlijk. Maar niet zeggen welke van jou is, dat houdt het leuk
Dat leggen we straks als het tijd is om te stemmen allemaal uit.quote:Op maandag 13 september 2010 19:31 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Niet dat ik dat ga doen hoor.
Maar, mag je ook op jezelf stemmen?
quote:Op maandag 13 september 2010 19:31 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Niet dat ik dat ga doen hoor.
Maar, mag je ook op jezelf stemmen?
quote:Op maandag 13 september 2010 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat leggen we straks als het tijd is om te stemmen allemaal uit.
Oke!quote:
Dan zetten we het Inzendingentopic toch open, helemaal na afloop, als de winnaars bekend zijn?quote:Op maandag 13 september 2010 19:32 schreef Holy_Goat het volgende:
ik zeg ook niet welke van mij is uiteraard. maar ook al stemt iemand niet op me zou ik het leuk vinden om te weten wat men er van zou vinden
Wauw, en dat nu alquote:Op maandag 13 september 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
60 inzendingen al!
Ik zit helemaal te glunderen![]()
Ik ga voor 185 uiteindelijk.quote:Op maandag 13 september 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
60 inzendingen al!
Ik zit helemaal te glunderen![]()
Ik kijk ernaar uitquote:Op maandag 13 september 2010 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb wel nekpijn nu![]()
Wordt straks echt lastig stemmen inderdaad
quote:Op maandag 13 september 2010 20:41 schreef Compatibel het volgende:
Die pinguïn, met die kuif, die is echt wel vet!
PM gestuurd aan de inzender, wachten we even afquote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef Maisnon het volgende:
http://i.fokzine.net/upload/10/09/100913_163650_Inz61.png
Volgens mij is dit een photoshop filtermaarja ik kan het ook mis hebben
Ik ben er na PM wisseling zo goed als zeker van dat het geen photoshop filter wasquote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef Maisnon het volgende:
http://i.fokzine.net/upload/10/09/100913_163650_Inz61.png
Volgens mij is dit een photoshop filtermaarja ik kan het ook mis hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |