Paint-competitie!Maandag 4 oktober is het weer Dierendag. Ter gelegenheid hiervan organiseren we deze paintcompetitie, die tot en met 4 oktober zal lopen. De algemene opdracht in deze wedstrijd waarin je je paintkwaliteiten kunt showen is simpel:
Maak een paint van je favoriete dier!Van
Muizenshop.nl mogen we maar liefst
5 grafische tekentabletten weggeven als prijs bij deze competitie, waarmee je voortaan nog beter kunt painten!
Maar ik kan helemaal niet Painten
Dat geeft niet, want zelfs met je gebrek aan Paint-skills kan je een prijs winnen!
We hebben 5 tekentabletten weg te geven, in de volgende vijf categorieën:
1. De mooiste paint
2. De meest hilarische paint
3. De paint met de hoogste aaibaarheidsfactor
4. Allround-originaliteitsprijs
5. De 'Dit lijkt nergens naar, maar het idee was leuk!' prijs
Kortom, als je niet in aanmerking denkt te komen voor categorie 1, dan kan je vast een gooi doen naar de overwinning in categorie 5!
Leuk, maar ik kom normaal niet/amper in F&F en ik heb niet eens een huisdier!
Wat moet ik dan painten?Nou, welkom dan!
Als je zelf geen huisdier hebt, dan heb je vast een favoriet dier uit een animatiefilm, of was je vroeger fan van Nijntje. Gebruik je fantasie!
En hoe serieus moet ik dit allemaal nemen?Dat mag je zelf weten, zolang je het een beetje netjes houdt.
We gaan er van uit dat je in staat bent die grens zelf te kunnen inschatten.
Ja, blabla, en nu?Nu ga je enorm je best doen op een mooie/hilarische/prutserige/ontroerende paint en die PM je uiterlijk 4 oktober naar
Senesta en Greys. (Naar allebei dus!!) De paints die binnenkomen zullen de komende tijd steeds getoond worden in het
Inzendingentopic.Wie bepaalt wie er wint?Jullie zelf! Er zal na 4 oktober gestemd gaan worden op alle vijf de categorieën.
En verder...- Zélf painten uiteraard, niet kopiëren
- Crew mag meedoen, omdat er gestemd wordt
- De inzendingen worden zonder username geplaatst in het stem/inzendingentopic
- Inzenden kan dus t/m 4 oktober 2010
- Inzending
niet hier posten, maar PMen naar Senesta en Greys, zij plaatsen hem dan in het
Inzendingentopic.
Nog even over de te winnen tekentabletten! 
Er zijn vijf van
deze tekentabletten te winnen van Genius. Genius heeft diverse soorten zeer prettig geprijsde tekentabletten op de markt, zoals je
hier kunt zien!De prijzen worden aangeboden door
Muizenshop.nl!Muizenshop.nl is in 1999 een echte pionier met een (niche) webshop in Nederland. Onderscheidend op het gebied van computermuizen en aanverwanten. Nu vele jaren later verkoopt Muizenshop.nl veel meer dan haar naam doet vermoeden. Muizenshop.nl is als het ware de ingang van een enorm internetwarenhuis geworden.
Shoppen met je muis!
FOK! en Muizenshop.nl wensen jullie veel plezier en creativiteit toe voor deze competitie!
MAXIMAAL 3 inzendingen per persoon!! Je kunt maar in 1 categorie winnen, zie verder in dit topic over de uitleg. Inzending PMen naar zowel Senesta als Greys.[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 13-09-2010 16:18:52 ]