Aha, veel plezier! Geeft niets hoor! Ik ben van de Kerk, niet van de kerk hè?quote:Op zondag 12 september 2010 16:38 schreef Deisyy het volgende:
De kogel is door de kerk (sorry D_K), 17 oktober ga ik een weekje naar Zuid-Frankrijk
We zijn 't eens.quote:Op zondag 12 september 2010 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een ontzettend goedkope stemmingmakerij richting Wilders. Daar moeten ze vooral mee doorgaan, dan ga ik vanzelf nog een keer op hem stemmen ook
Ieder weldenkend mens prikt er dwars doorheen, walgt van dit type tv en het legt hem geen vast windeieren.quote:Op zondag 12 september 2010 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Arme WildersAllemaal vooroordelen over hem!
Dit vraagt om een weerwoordquote:Op zondag 12 september 2010 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die Mera, die heeft trouwens ook een paar mooie kijkers in dat koppie staan![]()
Ian is daarentegen eigenlijk een oerlelijke vent met vies lang vet haar![]()
maar wast zijn haar met goeie shampoo, wat een bos heeft die gozer mooi hoor, was ook het enige leuke aan hem, want echt doorzetten heeft ie nog nooit van gehoord, ik had echt geroepen, Hey Meneer Wilders VPRO of niet geef me een kans om een klein gesprekje met U om van U te horen van dat israelverhaal etc.etc.quote:Op zondag 12 september 2010 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die journalist heeft wel een calimero-jeugd gehad.
Echt niet, ik kijk hartstikke lomp uit mijn stomme ogen!quote:Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit vraagt om een weerwoord.
Leuk! Waar ga je naartoe?quote:Op zondag 12 september 2010 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Moest het toch even met jullie delen.
wtfbbq je bent het nog echt zelf ook?quote:Op zondag 12 september 2010 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh voor een topic, daarna ging ik snel onder de douche.
Mens dat zie je toch wel?quote:Op zondag 12 september 2010 22:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
wtfbbq je bent het nog echt zelf ook?
Nee ik zie het heul nietquote:Op zondag 12 september 2010 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mens dat zie je toch wel?
En zo zou ik trouwens echt de deur niet uitgaan, alles is mislukt.
Liesje goes Japanesequote:Op zondag 12 september 2010 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Moest het toch even met jullie delen.
Heb ik ooit anders beweerd?quote:Op zondag 12 september 2010 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ian is daarentegen eigenlijk een oerlelijke vent met vies lang vet haar![]()
Het is een vieze extremistische zionist, dat ik dat nu pas ziequote:Op zondag 12 september 2010 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Arme WildersAllemaal vooroordelen over hem!
Ze waren in Nunspeet en daar zit ik de laatste weken ook nogal eensquote:Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar was je toch in de buurt of wat? Je bent toch niet dat pleuriseind gaan rijden om een kratje bier af te leveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |