abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 september 2010 @ 12:47:52 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_86339318

fiets moet fietst zijn [/stopdetijd]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_86339341
Haai :W
pi_86339423
Hij zit as we speak te zuchten en steunen achter 2 gebakken eitjes met spek en een groot glas jus d' orange :o
pi_86339505
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:35 schreef borisz het volgende:
Op een 1 of andere manier was het adresboek van oma leeg :'). Uiteindelijk de boel handmatig weer teruggezet. Althans de belangrijkste emailadressen. Ook maar de boel geëxporteerd zodat mocht het weer gebeuren de boel zo terug te zetten is :).
Was verder gezellig bij oma :).
Jee, waar is de tijd gebleven dat eventueel je ouders het internet/een computer hadden ontdekt en er niets van snappen en je dus steeds moet opdraven om de boel te repareren. Nu doen opa's en oma's ook al mee in de 'repair my pc' race!

Lein, geef kaas maar een lief bedoelde aai over z'n bol, een kater is niet leuk :')
En een gebakken eitje, wat een goed idee! *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_86339522
Ik kan niet meer slapen :{ En mijn lief ligt nog lekker in dromenland :(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_86339611
Arme Kaas en arme Isa. :*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86339659
Hey, ik heb tenminste geen kater *)

Misschien stomme vraag hoor krak, maar kan je in een watertoren als bezoeker/medewerker ook ergens het water zien?
pi_86339675
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan niet meer slapen :{ En mijn lief ligt nog lekker in dromenland :(
niet leuk he! ;(
ik ben na het ontbijt weer in bed gekropen. kan niet slapen maar blijf mooi nog ff liggen :6
Kaas; hopelijk gaat het gauw over en je weet het voor de volgende keer ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_86339689
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

^O^ w/

:6 FF
wat is er Steer?
pi_86339704
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:58 schreef FutureFairytale het volgende:

niet leuk he! ;(
ik ben na het ontbijt weer in bed gekropen. kan niet slapen maar blijf mooi nog ff liggen :6
Kaas; hopelijk gaat het gauw over en je weet het voor de volgende keer ;)
Mijn oogleden zijn echt megazwaar en ik ben een beetje misselijk, alleen lag ik al zeker een uur te woelen in bed :O
pi_86339744
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn oogleden zijn echt megazwaar en ik ben een beetje misselijk, alleen lag ik al zeker een uur te woelen in bed :O
jemig ga even rechtop zitten en drink/eet wat. misschien gaat het dan beter :*
pi_86339845
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Hey, ik heb tenminste geen kater *)

Misschien stomme vraag hoor krak, maar kan je in een watertoren als bezoeker/medewerker ook ergens het water zien?
Natuurlijk is dat geen stomme vraag.
http://www.google.nl/imgr(...)9&ved=1t:429,r:0,s:0

Je kon gister net onder de vooruitspringende rand komen. Daarboven zit het water reservoir. Dat is een grote bak, je kunt het water daar zien. Daar weer boven zit een dak.
We konden het sowieso niet zien, want hij is buiten gebruik..... ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 september 2010 @ 13:03:52 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_86339885
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:02 schreef krakkemieke het volgende:

Natuurlijk is dat geen stomme vraag.
http://www.google.nl/imgr(...)9&ved=1t:429,r:0,s:0

Je kon gister net onder de vooruitspringende rand komen. Daarboven zit het water reservoir. Dat is een grote bak, je kunt het water daar zien. Daar weer boven zit een dak.
We konden het sowieso niet zien, want hij is buiten gebruik..... ;)
ok...ik dacht altijd dat zo'n hele toren vol water zat _O-
pi_86339918
quote:
Wooooooowwww, dat ziet er echt niet uit :P
pi_86339934
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ok...ik dacht altijd dat zo'n hele toren vol water zat _O-
Ik ook, als kind dan. :')
Maar in het buitenland zie je vaak tanks op poten. Zo werkt het hier ook, alleen hebben ze er een toren omheen gebouwd.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86339972
jezus dat kapsel!! :o

shit ik zie dat de tennisfinale niet voor 22.30 NL'e tijd begint :'(
jammer dat ik de 1/2 finale heb gemist. volgens mn ouders was het één van de spannendste wedstrijden die ze ooit hebben gezien. heb jij het deels gevolgd Borisz?
pi_86339995
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:05 schreef krakkemieke het volgende:

Ik ook, als kind dan. :')
Maar in het buitenland zie je vaak tanks op poten. Zo werkt het hier ook, alleen hebben ze er een toren omheen gebouwd.
Och natuurlijk :D In NY heb je die overal op de daken staan :Y
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 september 2010 @ 13:07:51 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_86339998
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:06 schreef FutureFairytale het volgende:
jezus dat kapsel!! :o

shit ik zie dat de tennisfinale niet voor 22.30 NL'e tijd begint :'(
jammer dat ik de 1/2 finale heb gemist. volgens mn ouders was het één van de spannendste wedstrijden die ze ooit hebben gezien. heb jij het deels gevolgd Borisz?
:Y. Maakt een dikke kans op de titel tenniswedstrijd van het jaar.
pi_86340051
* Isabeau gaat een ontbijtje maken
De grote vraag is: eitje koken of bakken O-)
pi_86340066
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Roerei op toast! :9~
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86340102
Ik krijg al zo vaak roerei :@
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 september 2010 @ 13:11:57 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_86340112
Pocheren is ook nog een optie :P
pi_86340145
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Bakken met spek en kaas :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 12 september 2010 @ 13:13:35 #25
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_86340169
pfff ik kan me niet herinneren dat ik zó ziek geweest ben van een kater amai, de letters dansen nu nog voor mijn ogen en 't is al 13:15 :r
pi_86340205
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:13 schreef kaasplankje het volgende:
pfff ik kan me niet herinneren dat ik zó ziek geweest ben van een kater amai, de letters dansen nu nog voor mijn ogen en 't is al 13:15 :r
:D En je begint spontaan belgisch te praten :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_86340215
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg al zo vaak roerei :@
Bofkont! Dan idd met spek en kaas. :Y
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86340235
quote:
Heb je sportdrank in huis? Dat vind ik wel helpen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86340415
quote:
Ja, vind je t gek. Een half biertje bij het koken, 2 wijn bij het eten, 1 limoncello na het eten en 5 of 6 bier in de avond :') Bier na wijn geeft venijn.
  zondag 12 september 2010 @ 13:24:39 #30
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_86340520
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:21 schreef Leintjeuh het volgende:

Ja, vind je t gek. Een half biertje bij het koken, 2 wijn bij het eten, 1 limoncello na het eten en 4 5 of 6 bier in de avond :') Bier na wijn geeft venijn.
*zucht* ja wie zijn billen brand...

gelukkig heb ik vrij vandaag, 't is een harde les ;(
pi_86341041
Maar het was wel gezellig, kaas? ;)

Hier brood met een gekookt eitje en vers geperst grapefruitsap *O*
pi_86341092
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:41 schreef Isabeau het volgende:
:9

Hier als lunch brood met haring :9 En dan moet ik toch echt gaan bakken :')
  zondag 12 september 2010 @ 14:01:24 #33
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_86341596
quote:

lekker hoor!

Ja 't was gezellig, 't is een vriend die ik niet zo vaak zie maar als we meeten is 't altijd goed. Zijn vader en mijn vader waren ook vrienden, en zijn opa en oma en mijn grootouders óók.
pi_86341665
Een familielijnvriendschap, bijzonder! ^O^
pi_86341902
goeiemiddag. :)

fijn dat je je oude abo terug hebt steer :) en beterschap kaas! (dronkenlorrie :P) , P kan je niet gewoon lekker die bbq afblazen en lekker thuis blijven?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86342521
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:10 schreef DarkElf het volgende:
P kan je niet gewoon lekker die bbq afblazen en lekker thuis blijven?
Neeh...kreeg al van iemand te horen dat ze het wel erg leuk zou vinden als ik kwam :@ Dus nou ja..dan gaan we maar...plus....de muffins staan in de oven en die moet ik echt niet allemaal zelf gaan eten hoor :o
  zondag 12 september 2010 @ 14:42:56 #37
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_86343183
quote:

Eigenlijk is een zachtgekookt eitje ook heel heerlijk. :9
Confidence through competence
pi_86344450
Bakken met op de achtergrond Celine Cairo, Mark Lanegan, Tina Turner (jawel ja 8-) ) en nog meer softe muziek is best lekker eigenlijk :9
pi_86344764
De zon! *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86344914
ik ben boos maar alleen op niemand :(

daar gaat mn vrije zondag. 16.30u tot 18u repeteren in Den Haag wist ik maar krijg net sms of ik vnv nog om 19.30u kom tennissen in Alphen. Blijkt er gisteravond een mailing te zijn verstuurd met een schema met dat we vnv beginnen :( wil het liefst het seizoen afblazen maar ze heeft nu net een schema gemaakt en ik heb er door alle drukte niet meer over na kunnen denken dus ben erbij gezet. mag ¤ 80,- betalen :(
pi_86345101
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben boos maar alleen op niemand :(

daar gaat mn vrije zondag. 16.30u tot 18u repeteren in Den Haag wist ik maar krijg net sms of ik vnv nog om 19.30u kom tennissen in Alphen. Blijkt er gisteravond een mailing te zijn verstuurd met een schema met dat we vnv beginnen :( wil het liefst het seizoen afblazen maar ze heeft nu net een schema gemaakt en ik heb er door alle drukte niet meer over na kunnen denken dus ben erbij gezet. mag ¤ 80,- betalen :(
Da's wel druk dan ja. :')
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 12 september 2010 @ 15:57:16 #42
55709 Stereotomy
pi_86345765

_O-
pi_86345818
Baksels klaar. Op naar de BBQ :P
pi_86345938
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
Veel plezier!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86345980
sommige mensen begrijpen niet dat t dansen ook werk is. Krijg ik sms wat ik vlg week zondag doe. Sms ik terug dat ik 's ochtends terugkom van boeking. Krijg ik sms; mooi, dan val je vlg week tot 21u voor iemand in met tennis. Ik: liever niet, hele week aan t werk. Sms terug: eigen schuld, jij wil dansen... Eh halloooo, tis werk! En dat ik t leuk vind is mooi meegenomen. Echt.. :( en mn ouders vinden t zelfde als anderen helaas. Nog ff en ze zoeken t maar uit, dan kap ik met tennis
pi_86346003
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
veel plezier, wordt vast leuk P!
  zondag 12 september 2010 @ 16:08:00 #47
55709 Stereotomy
pi_86346054
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:
sommige mensen begrijpen niet dat t dansen ook werk is. Krijg ik sms wat ik vlg week zondag doe. Sms ik terug dat ik 's ochtends terugkom van boeking. Krijg ik sms; mooi, dan val je vlg week tot 21u voor iemand in met tennis. Ik: liever niet, hele week aan t werk. Sms terug: eigen schuld, jij wil dansen... Eh halloooo, tis werk! En dat ik t leuk vind is mooi meegenomen. Echt.. :( en mn ouders vinden t zelfde als anderen helaas. Nog ff en ze zoeken t maar uit, dan kap ik met tennis
Je SMSt ze maar terug dat ze je gaan betalen voor tennis en anders kap je ermee. Je moet niks. :W

Ik snap trouwens niet dat je telkens in dit soort situaties terechtkomt :? Zodra je te vaak ja zegt terwijl je nee bedoelt, gaan mensen over je heen walsen. En da's niet zo'n fijne dans, de wals.
pi_86346245
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je SMSt ze maar terug dat ze je gaan betalen voor tennis en anders kap je ermee. Je moet niks. :W

Ik snap trouwens niet dat je telkens in dit soort situaties terechtkomt :? Zodra je te vaak ja zegt terwijl je nee bedoelt, gaan mensen over je heen walsen. En da's niet zo'n fijne dans, de wals.
De weense vind ik leuk! :s)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86346282
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Volgende keer sms-en dat je tot 5 uur 's ochtends moet werken. :Y
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86346289
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

ik zei niks, ook geen ja. Krijg ineens schema beginnend vnv. Ze doen t expres, misgunnen het dansen. Mn ouders geven ook dansen de schuld van alles. Tennis, griep of als ik t ffies zat ben zoals na de onverwachte mail. Soms klopt t wel maar vaak ook niet. Mensen denken dat ze mn tijd mogen indelen omdat ik dans. Wat is daar raar aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')