abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86488066
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:15 schreef Piles het volgende:

[..]

Vanavond eens kijken wat ik gekocht heb dan :') Al ben ik niet van plan 'm dagelijks te dragen :P
Polyester draagt ook gewoon niet lekker, da's mijn voornaamste probleem. Easy iron overhemden van katoen zijn handig, maar vaak iets te "soepel" voor mij. Ik heb liever wat strakkere, stijvere katoenen overhemden. Maar goed, ik reis erg veel en op korte trips kan ik overhemden niet laten strijken in het hotel. Dan is het op zich wel handig, ik zou er eens naar moeten kijken.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  donderdag 16 september 2010 @ 09:26:38 #27
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_86488201
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:20 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Polyester draagt ook gewoon niet lekker, da's mijn voornaamste probleem. Easy iron overhemden van katoen zijn handig, maar vaak iets te "soepel" voor mij. Ik heb liever wat strakkere, stijvere katoenen overhemden
hier het zelfde, heerlijk die iets stijvere overhemden.

quote:
. Maar goed, ik reis erg veel en op korte trips kan ik overhemden niet laten strijken in het hotel. Dan is het op zich wel handig, ik zou er eens naar moeten kijken.
en zelf even de bout er over halen? ik ga er vanuit dat elke hotelkamer tegenwoordig een strijkplank en bout heeft staan, 5 minuten werk
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_86488368
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:26 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

hier het zelfde, heerlijk die iets stijvere overhemden.
[..]

en zelf even de bout er over halen? ik ga er vanuit dat elke hotelkamer tegenwoordig een strijkplank en bout heeft staan, 5 minuten werk
Nee, dat hebben weinig hotelkamers. In ieder geval niet de hotels waar ik logeer. En daarbij ben ik te lui over het algemeen. Overhemden die minder kreuken zijn sowieso wel handig als je veel reist, na een vluchtje en wat taxi's is er anders weinig charmants meer aan :)
  donderdag 16 september 2010 @ 09:46:48 #29
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_86488694
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:34 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Nee, dat hebben weinig hotelkamers. In ieder geval niet de hotels waar ik logeer.
vreemd, hier in NZ nog geen hotel tegen gekomen waar geen strijkplank en bout aanwezig was.

Maar terug on topic....ik heb 2 pakken (draag voor mijn werk geen pak) een een soort nylon achtig iets en de andere een veel te duur wollen pak, toch ga ik bijna altijd voor de wollen i.v.m. het draagcomfort
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_86489139
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:46 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

vreemd, hier in NZ nog geen hotel tegen gekomen waar geen strijkplank en bout aanwezig was.

Maar terug on topic....ik heb 2 pakken (draag voor mijn werk geen pak) een een soort nylon achtig iets en de andere een veel te duur wollen pak, toch ga ik bijna altijd voor de wollen i.v.m. het draagcomfort
Nylon is gewoon ellendig, zeker als het eenmaal slijt. Dan zie je van die lui met glimmende stukken op hun pakken ;)
pi_86493814
Buiten hangen is ook wel handig handig hoor, anders blijf je maar naar de stomerij gaan. Even met de plantenspuit er overheen (geen pokon erin) en pas op voor lichtverkleuring.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_86494892
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:02 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Nylon is gewoon ellendig, zeker als het eenmaal slijt. Dan zie je van die lui met glimmende stukken op hun pakken ;)
Mijn eerste pak van was nylon en zag er achteraf totaal niet uit :'). Nu heb ik alleen nog wollen pakken.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')