Polyester draagt ook gewoon niet lekker, da's mijn voornaamste probleem. Easy iron overhemden van katoen zijn handig, maar vaak iets te "soepel" voor mij. Ik heb liever wat strakkere, stijvere katoenen overhemden. Maar goed, ik reis erg veel en op korte trips kan ik overhemden niet laten strijken in het hotel. Dan is het op zich wel handig, ik zou er eens naar moeten kijken.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanavond eens kijken wat ik gekocht heb danAl ben ik niet van plan 'm dagelijks te dragen
hier het zelfde, heerlijk die iets stijvere overhemden.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:20 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Polyester draagt ook gewoon niet lekker, da's mijn voornaamste probleem. Easy iron overhemden van katoen zijn handig, maar vaak iets te "soepel" voor mij. Ik heb liever wat strakkere, stijvere katoenen overhemden
en zelf even de bout er over halen? ik ga er vanuit dat elke hotelkamer tegenwoordig een strijkplank en bout heeft staan, 5 minuten werkquote:. Maar goed, ik reis erg veel en op korte trips kan ik overhemden niet laten strijken in het hotel. Dan is het op zich wel handig, ik zou er eens naar moeten kijken.
Nee, dat hebben weinig hotelkamers. In ieder geval niet de hotels waar ik logeer. En daarbij ben ik te lui over het algemeen. Overhemden die minder kreuken zijn sowieso wel handig als je veel reist, na een vluchtje en wat taxi's is er anders weinig charmants meer aanquote:Op donderdag 16 september 2010 09:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier het zelfde, heerlijk die iets stijvere overhemden.
[..]
en zelf even de bout er over halen? ik ga er vanuit dat elke hotelkamer tegenwoordig een strijkplank en bout heeft staan, 5 minuten werk
vreemd, hier in NZ nog geen hotel tegen gekomen waar geen strijkplank en bout aanwezig was.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:34 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nee, dat hebben weinig hotelkamers. In ieder geval niet de hotels waar ik logeer.
Nylon is gewoon ellendig, zeker als het eenmaal slijt. Dan zie je van die lui met glimmende stukken op hun pakkenquote:Op donderdag 16 september 2010 09:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vreemd, hier in NZ nog geen hotel tegen gekomen waar geen strijkplank en bout aanwezig was.
Maar terug on topic....ik heb 2 pakken (draag voor mijn werk geen pak) een een soort nylon achtig iets en de andere een veel te duur wollen pak, toch ga ik bijna altijd voor de wollen i.v.m. het draagcomfort
Mijn eerste pak van was nylon en zag er achteraf totaal niet uitquote:Op donderdag 16 september 2010 10:02 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nylon is gewoon ellendig, zeker als het eenmaal slijt. Dan zie je van die lui met glimmende stukken op hun pakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |