quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:15 schreef Parvus het volgende:
[..]
Jij gaat uit m'n friendslist faggot.
Als je eenmaal een aardig vliegend ding in de lucht hebt zitten kan het echt hard gaan. Tijd voor mij om voor de 22 kills te gaan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
gister mijn hoogste killstreak gehaald21 kills en nadat mijn choppergunner werd neergehaald had ik nog verder kunnen gaan, maar kreeg nog maar 1 kill voordat iemand mij te pakken kreeg
![]()
toen ik begon aan dit spel leek een killstreak hoger dan 10 mij echt onmogelijk
Why?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:15 schreef Parvus het volgende:
[..]
Jij gaat uit m'n friendslist faggot.
De chopper vliegt naar de plek waar jij richt hequote:Op vrijdag 17 september 2010 13:33 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ken het. Ik had nog 2 kills nodig in mn chopper gunner, maar dat ding heeft echt meer dan de helft van de tijd achter een gebouw stilgehangen waardoor niemand kon raken. Daarna kilde ik er een dus hoefde ik nog maar een kill. Dan wordt je natuurlijk afgemaakt door iemand die je helemaal volpompt maar niet dood gaat
je bent een haterquote:
lol no wayquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De chopper vliegt naar de plek waar jij richt heRicht je op 1 mannetje, dan vliegt je chopper daarheen. Dus als je achter een gebouw hangt moet je naar een andere kant van de map mikken zodat je chopper verplaatst
Zoveel mensen zijn er in mijn lijst geen Halo aan het spelen, de meeste zitten nog op COD4 of MW2quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:39 schreef KoningStoma het volgende:
Zijn de mensen halo al zat een het worden?
cod4 misschien moet ik die eens onder het stof vandaan halenquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel mensen zijn er in mijn lijst geen Halo aan het spelen, de meeste zitten nog op COD4 of MW2
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De chopper vliegt naar de plek waar jij richt heRicht je op 1 mannetje, dan vliegt je chopper daarheen. Dus als je achter een gebouw hangt moet je naar een andere kant van de map mikken zodat je chopper verplaatst
Geweldig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:21 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Gister besloot ik eens voor het spel te spelen, inplaats van elk potje 10 op 15 te gaan en alleen maar te quick/noscopen.
Heb LETTERLIJK elk potje choppergunner of AC gehad.
Even zoeken op Youtube, krijg je genoeg erover te zienquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat is quickscopen?en waarom is dat zo cool?
http://www.hauppauge.com/site/products/data_hdpvr.htmlquote:
Ja smartass die heb ik. TV staat op 1080i, filmpjes render ik als HD, maar op Youtube is het max 480pquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:35 schreef Frankii het volgende:
[..]
http://www.hauppauge.com/site/products/data_hdpvr.html
200 pleuro's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |