iedereen zag er als een grote nerd uit. We dronken ons eerste biertje en bleven voor het eerst wakker tot na 12en. Allemaal keispannend dus!quote:Op zondag 12 september 2010 13:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Hoe hoog was de nerd percentage?
Hoe was het op de fiets?quote:
Vergeet het keurige kringetje van stoelen niet.quote:Op zondag 12 september 2010 13:57 schreef Myraela het volgende:
iedereen zag er als een grote nerd uit. We dronken ons eerste biertje en bleven voor het eerst wakker tot na 12en. Allemaal keispannend dus!
Goed punt.quote:Op zondag 12 september 2010 13:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Vergeet het keurige kringetje van stoelen niet.
quote:Op zondag 12 september 2010 13:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik was gister ook bij de meet en zag een leuk meisje, weet haar naam niet maar ik heb wel een fotoHet is je zusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij sliepen met zijn 4en in een 2 persoons tentje, ik was natquote:
En uiteraard het kringgesprek.quote:Op zondag 12 september 2010 13:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Vergeet het keurige kringetje van stoelen niet.
Minimaalquote:Op zondag 12 september 2010 14:05 schreef nikky het volgende:
Zijn de schapen met rust gelaten trouwens?
En heeft HW nu met twee vrouwen/meiden gezoend?
quote:Op zondag 12 september 2010 14:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben op een tijdelijk verblijf adres in Zwolle nu, ik ga vanavond pas naar huis
Oksel, alle probs naar jou, het was een toffe meet.
Incl ontmaagding van die ene, op haar eerste fokmeet
Dat was toch niet der ontmaagding?quote:Op zondag 12 september 2010 14:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben op een tijdelijk verblijf adres in Zwolle nu, ik ga vanavond pas naar huis
quote:Op zondag 12 september 2010 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was toch niet der ontmaagding?
7 uur zaten mono en ik al te doen alsof we waker warenquote:Op zondag 12 september 2010 11:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
Zijn er al mensen wakker in Wierden?
op juicyhill zitten?quote:Op zondag 12 september 2010 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens ga ik nooit meer naar een meet.
Ik zit letterlijk van top tot teen onder de blauwe plekken, mijn kont doet echt heel veel pijn. Flips en ik wilden op de fatboy gaan zitten en toen trok RoD die weg. Dus wij vielen keihard op de grond![]()
En er bestaat helemaal geen monomuts.rar
Ik denk dat AP je in je slaap heeft aangevallenquote:Op zondag 12 september 2010 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens ga ik nooit meer naar een meet.
Ik zit letterlijk van top tot teen onder de blauwe plekken, mijn kont doet echt heel veel pijn. Flips en ik wilden op de fatboy gaan zitten en toen trok RoD die weg. Dus wij vielen keihard op de grond![]()
En er bestaat helemaal geen monomuts.rar
Beter dat dan andersom...quote:
Die grap was op de meet gelukkig nog helemaal niet gemaaktquote:
Weet je eht wel zeker?quote:Op zondag 12 september 2010 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik heb geen seks gehad. Flippie toch?
Wie als in dat de post voor jou bedoeld wasquote:Op zondag 12 september 2010 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik heb geen seks gehad. Flippie toch?
Oh ik dacht even dat er foute roddels door gingen.quote:Op zondag 12 september 2010 14:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Wie als in dat de post voor jou bedoeld was.
Flippie is ontmaagd?
Jeetje!quote:Op zondag 12 september 2010 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die grap was op de meet gelukkig nog helemaal niet gemaakt
Dat dusquote:Op zondag 12 september 2010 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh ik dacht even dat er foute roddels door gingen.Flip en eze schijnen seks te hebben gehad. Maar volgens mij was het niet haar eerste keer. Dat zei monopoly
Aha, mystery solvedquote:Op zondag 12 september 2010 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh ik dacht even dat er foute roddels door gingen.Flip en eze schijnen seks te hebben gehad. Maar volgens mij was het niet haar eerste keer. Dat zei monopoly
Blijkbaar wel.quote:Op zondag 12 september 2010 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze is heel niet ontmaagd op de meet
Gezelligquote:Op zondag 12 september 2010 14:06 schreef Monopoly het volgende:
en iemand een orgasme had bereikt op de bankquote:Op zondag 12 september 2010 14:38 schreef Oksel het volgende:
Toffe meet dus, relaxte mensen, iedereen had gewoon (veelsteveel) wat meegenomen.
Ook tof dat er iemand ontmaagd is op de meet!
20 stokbroden, wel bazen stokbroden hèquote:Op zondag 12 september 2010 14:38 schreef Oksel het volgende:
Toffe meet dus, relaxte mensen, iedereen had gewoon (veelsteveel) wat meegenomen.
Ook tof dat er iemand ontmaagd is op de meet!
Die waren zo lekkerquote:Op zondag 12 september 2010 14:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
20 stokbroden, wel bazen stokbroden hè
Nee, nou ja, ik zie hem tenminste nietquote:Op zondag 12 september 2010 14:42 schreef JJH het volgende:
Zit ie nu bij jou?![]()
Sorry, hij is een beetje dronken.
Die PI erbijquote:
Die heb ik als standaard ingesteldquote:
Wilde net zeggen, die zijn godverdomme lekker ja!quote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik als standaard ingesteld
Ja zeker!!quote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, die zijn godverdomme lekker ja!
Lijkt me ook.quote:Op zondag 12 september 2010 14:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
haha, ontmaagd worden op een fok! meet![]()
Vast een mooie herinnering
Ik heb het dus helemaal verkeerd gedaan, de eerste keerquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik als standaard ingesteld
Heb er nog maar 1 gezien van Heatweave en Engels op de bankquote:
Er staat er nog een in het topic dat ze op de stoel zitten. Nee nu andere foto'squote:Op zondag 12 september 2010 15:09 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Heb er nog maar 1 gezien van Heatweave en Engels op de bank![]()
Niks nikky@fok.nlquote:Op zondag 12 september 2010 15:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Er staat er nog een in het topic dat ze op de stoel zitten. Nee nu andere foto's
Nikky@fok.nl gaarne
Had ie een broek aan danquote:Op zondag 12 september 2010 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil de foto's ook zien
Er zijn er uiteraard genoeg van Monopoly met de broek naar beneden gemaakt
Dit dus voor alle duidelijkheid. Want anders zou dat een topic waardig zijnquote:Op zondag 12 september 2010 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze is heel niet ontmaagd op de meet
Die broodjes zijn sowiesoquote:Op zondag 12 september 2010 14:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
20 stokbroden, wel bazen stokbroden hè
quote:
Was het ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |