quote:Op woensdag 15 september 2010 20:22 schreef Mirjam het volgende:
ainnir, in wat voor zaak/zaken worden die del sol lakjes verkocht daar?
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:46 schreef Ainnir het volgende:
@Y.fje De Del Sol lakjes heb ik hier maar bij 1 drogist gezien (Rite-Aid), en ze kosten $7.99 per stuk
@Stormqueen Wow wat een ontzettend mooie combi!![]()
[..]
-knip-
Rite aid, vertelde ze net.. Volgens mij een vrij grote keten in de US.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:22 schreef Mirjam het volgende:
ainnir, in wat voor zaak/zaken worden die del sol lakjes verkocht daar?
oooh, jaloers!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:36 schreef Ainnir het volgende:
Oh ik ben wel benieuwd waarom Scrangie die reviews verwijderd heeft dan *googelt*
Dit zijn trouwens de lakjes die hier verkocht worden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is overigens Walgreens die ze verkoopt, niet Rite-Aid
Sowieso Rock Star vragen dan, die is heel gaaf!!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oooh, jaloers!
maar er zitten wel walgreens in miami zie ik volgens mij, ik ga duiemndraaien dat m'n swapmaatje er komt
leuk, die matte rocket science!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:52 schreef Debsterr het volgende:
ORLY It's Not Rocket Science met Essie MAY
[ afbeelding ]
Essence Denim Wanted My Boyfriends Jeans + Essence Glisten' Up
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Van die laatste heeft 'ie ineens heul kleine foto's gemaakt met verkleinen. En heb ze net al verwijderd van m'n camera
.
verie nijsquote:Op woensdag 15 september 2010 23:17 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CND Sapphire Sparkle over Chanel Paradoxal
het is jammer dat je ainnirs OPI frenzy vierdaagse toen gemist hebtquote:Op donderdag 16 september 2010 00:35 schreef Lips het volgende:
Wow, dat is een flinke aanschaf Ainnir
professionele bedrijvenquote:Op donderdag 16 september 2010 00:39 schreef Ainnir het volgende:
Nee, ze staan nog steeds voor $10 op de voorpagina, maar als je ze toevoegt via de A-Z pagina zijn ze slechts $7.50.. foutje bedankt
Ja, voor $3 per stuk kon ik ze niet laten liggen hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 00:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is jammer dat je ainnirs OPI frenzy vierdaagse toen gemist hebtover de 100 opi's in een paar dagen tijd
Ik heb de paradoxal ookquote:Op woensdag 15 september 2010 23:17 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CND Sapphire Sparkle over Chanel Paradoxal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |