Nee hoor.quote:Op zondag 12 september 2010 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben ik hier de enige die geen foto's toegespeeld krijgt of hoe zit het nu.
had je er een paar mee moeten nemenquote:Op zondag 12 september 2010 22:03 schreef Softfeel het volgende:
bah ik ben weer net zo ver weg als vannacht en we zitten nog steeds aan de alchol..
en muziek
alleen we missen de mooie meiden (sip)
Ik zit achter een studieboek geluidsbewerking en wijn. Ruilen?quote:Op zondag 12 september 2010 22:03 schreef Softfeel het volgende:
bah ik ben weer net zo ver weg als vannacht en we zitten nog steeds aan de alchol..
en muziek
alleen we missen de mooie meiden (sip)
Ik moest nog kijken jaquote:Op zondag 12 september 2010 22:05 schreef Tassiepassie het volgende:
nu staat er een foto en dan zeggen jullie niks
Tsja, verschil moet er zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 22:07 schreef Gezicht het volgende:
Boh gek morgen weer om half 7 op. Ik ga pitten. Truste.![]()
Geen idee, toch maar eens verandering in gaan brengen binnenkort.quote:Op zondag 12 september 2010 22:00 schreef friekin_ het volgende:
Ik ook niet hoor. Mark. Waarom praten we nooit op msn?
als we allemaal tegelijk komen geeft dat wel een kabaalquote:Op zondag 12 september 2010 22:11 schreef Softfeel het volgende:
van mij mogen jullie allemaal komen haha
maar we staan niet in voor de gevolgen
whaha
de volgende keer komen jullie allemaal maar haha
oof friekin ik heb nog niet svan je gehoord?
Flauw hoor, ons wat lekker maken voor die fotos en ze dan niet allemaal plaatsen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:08 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb voor de andere foto's geen toestemming dus die hou ik maar achter dan
Tja ik sta er nu eenmaal niet alleen opquote:Op zondag 12 september 2010 22:17 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Flauw hoor, ons wat lekker maken voor die fotos en ze dan niet allemaal plaatsen.
Grinnik. Hehehe. Ik krijg ze wel een keer te zien hequote:Op zondag 12 september 2010 22:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Tja ik sta er nu eenmaal niet alleen op
Jij dinsdagquote:Op zondag 12 september 2010 22:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Grinnik. Hehehe. Ik krijg ze wel een keer te zien he
Gelukkig heb je zequote:Op zondag 12 september 2010 22:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Tja ik sta er nu eenmaal niet alleen op
Succes op het UWVquote:Op maandag 13 september 2010 10:33 schreef Sistyria het volgende:
Mogguh!
Straks naar het UWV voor een werkgesprek.
Ben eens benieuwd, heb mijn lijstje met lichamelijke beperkingen en mn Asperger kenmerken lijst al uitgeprint...
Geen zin om weer alles uit te leggen
welkom hier tussen ons zooitje hahaquote:
Ja, zal me er vast thuis voelen..quote:Op maandag 13 september 2010 11:44 schreef Softfeel het volgende:
[..]
welkom hier tussen ons zooitje haha
de kater begint binnen te sluipen dadelijk maar eens de hond erop af sturen miss heb ik er dan geen last meer van haha
(mega dip)
Ziet er gezellig uit.quote:Op zondag 12 september 2010 22:02 schreef Tassiepassie het volgende:zeurpieten, hier dan:
[ afbeelding ]
Hoiquote:
Op het moment naast tassiepassie.quote:Op maandag 13 september 2010 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoi.
Waar in Limburg bevind je je normaliter?
ligt eraan hoe je het bekijkt nee dan kan ik mijn hoofd daarin parkeren als ik klaar ben met huishouden enzo.quote:Op maandag 13 september 2010 15:18 schreef Poeketje het volgende:
het vooruitzicht van een bed, maakt dat je er sneller in wil liggen en actiever wordt???
gelukkig komt het allemaal goed..quote:Op maandag 13 september 2010 16:40 schreef Sistyria het volgende:
Yay ze gaan aangepast werk voor me zoeken!
Ik wordt eerst gekeurd door de arts welk werk ik aankan en waar rekening mee gehouden moet worden en dan kunnen ze kijken waar ik terecht kan
Ow Tas, ik heb je een zweep gekocht!
yeaaahhhh supertof dat ze eindelijk hun ogen opendoen daarquote:Op maandag 13 september 2010 16:40 schreef Sistyria het volgende:
Yay ze gaan aangepast werk voor me zoeken!
Ik wordt eerst gekeurd door de arts welk werk ik aankan en waar rekening mee gehouden moet worden en dan kunnen ze kijken waar ik terecht kan
Ow Tas, ik heb je een zweep gekocht!
quote:Op maandag 13 september 2010 14:24 schreef Poeketje het volgende:
Mich????
Ik zit nu in de les hahaha.. OWG nog ff...
quote:Op maandag 13 september 2010 17:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Heb je je al aangemeld voor Boe's lijstje?
neh ik vind dit wat anders....we hebben tenslotte al 4,5 jaar iets zonder Fok!quote:Op maandag 13 september 2010 17:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Heb je je al aangemeld voor Boe's lijstje?
Jah! Vreemd genoeg kan de bijstand meer doen dan het werkplein.quote:Op maandag 13 september 2010 17:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
yeaaahhhh supertof dat ze eindelijk hun ogen opendoen daar![]()
Oh en dankjewel![]()
![]()
joa miene sjatquote:Op maandag 13 september 2010 19:07 schreef Poeketje het volgende:hahahhahaha Yeah (h) nog een zitterdenaer!!!
ik zelf heb het ook niet gedaan haha ik kreeg hulp uit een onverwachte hoek hahaquote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef Poeketje het volgende:
Blinken doet t hier bij lange na niet.... teveel huiswerk hahaha. Kan ik je inhuren???
Slaapzequote:Op maandag 13 september 2010 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Kev gaat slaapjes doen.
Bis morgen goede vrienden
Neen, ik ben hitsig van yoga gewordenquote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef Softfeel het volgende:
ind het was mams..
haha bah kleine kut klusjes bah bah..
friekin gaat het nog?
Daar ook respect voor danquote:Op maandag 13 september 2010 22:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is niet alleen lenigheid. Ook kracht.
He kerel.. net klaar met werk, nu even relaxen he;) Was gezellig het weekend.. en de malibu was weer lekkerquote:
Zal de sproeier even uitrollen om het te blussenquote:Op maandag 13 september 2010 22:01 schreef friekin_ het volgende:
ZO. Klaar met yoga. Zover doorgebogen met benen uit elkaar (split) dat mijn clitoris nu in de hens staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |