meid toch gelukkig is een kater niet blijvend..quote:Op woensdag 15 september 2010 20:59 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Weer eventjes wakker. Ik ga proberen (dappere onderneming) om wat knackebrod te eten. Dank jullie wel voor de bezorgdheid, maar dit is voor mij normaal. Iets teveel drank leidt tot een kater die de hele dag duurt.
Enige nadeel is dat ik thuis dus niets heb kunnen doen van poetsen of strijken
Wat liefquote:Op woensdag 15 september 2010 21:17 schreef Softfeel het volgende:
[..]
meid toch gelukkig is een kater niet blijvend..
als ik kon had ik je geholpen in het huishouden :$
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:59 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Weer eventjes wakker. Ik ga proberen (dappere onderneming) om wat knackebrod te eten. Dank jullie wel voor de bezorgdheid, maar dit is voor mij normaal. Iets teveel drank leidt tot een kater die de hele dag duurt.
Enige nadeel is dat ik thuis dus niets heb kunnen doen van poetsen of strijken
FF kotsen, preek krijgen en de rest van de dag er keihard tegenaan !quote:Op woensdag 15 september 2010 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik teveel drink dan ben ik de dag erna ook de hele dag K.O.
Gisteren samen met Tassie 3 flessen, ik had meer op dan haar, dus denk toch wel ruim anderhalve fles wijn/prosecco.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Heftige shit.
Wat is 'iets te veel'?
Anderhalve fles... Lijkt niet zo heel veel, maargoed.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gisteren samen met Tassie 3 flessen, ik had meer op dan haar, dus denk toch wel ruim anderhalve fles wijn/prosecco.
Hoofdpijn trekt nu weg. Nu kan ik nog even strijken
Het is raar, maar dat gedoe met alcohol zit in mijn familie, wij kunnen daar allemaal niet zo goed tegen.
Ik haat mensen die constant alleen maar kunnen klagen. Volgens mij heb ik jou nog nooit ook maar iets positiefs zien posten. Alles is een klacht, of komt neer op gezeik, gezeur, gezemel en triest gedoe. Wat maak jij het leven moeilijk voor jezelf met die negatieve insteek.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:00 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik haat mensen die kotsen van alcohol.
Dat soort mensen verdienen veel pijn.
Want het is gewoon ranzig.
Misschien moet je het toch eens een keer proberen,waarschijnlijk zie je alles dan veel rooskleurigerquote:Op woensdag 15 september 2010 23:00 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik haat mensen die kotsen van alcohol.
Dat soort mensen verdienen veel pijn.
Want het is gewoon ranzig.
quote:Op donderdag 16 september 2010 00:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Misschien moet je het toch eens een keer proberen,waarschijnlijk zie je alles dan veel rooskleuriger![]()
Ik hoef gelukkig niet te kotsen,maar een brakke day after heb ik wel over voor een geweldig leuke avond
Mooi. kunnen we binnekort gaan gooien he jong.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat was het zeker ! Ik heb het dartbord ophangen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |