kennelijk welquote:Op zondag 12 september 2010 04:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben ik nou nog de enige die wakker is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Wauw, succes heequote:Op zondag 12 september 2010 08:41 schreef Stirner het volgende:
Ondanks het feit dat ik ziek ben, ga ik hier zo een kroket posten.
quote:Op zondag 12 september 2010 08:41 schreef Stirner het volgende:
Ondanks het feit dat ik ziek ben, ga ik hier zo een kroket posten.
Ja idd, tea it is.quote:Op zondag 12 september 2010 08:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
koffie moet je drinken man, griep of geen griep.
Wat staat er in het boekje dat je dan moet doen?quote:Op zondag 12 september 2010 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen (nog geen koffie)
Mijn senseo blijft op calc clean branden
Dat boekje heb ik ff niet bij de hand (don't ask) en net bij het downloaden van het pdf bestand van de handleiding liep de laptop vastquote:Op zondag 12 september 2010 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat staat er in het boekje dat je dan moet doen?
quote:Op zondag 12 september 2010 08:49 schreef Stirner het volgende:
[..]
Over enkele minuten post ik een gehaktbal. Speciaal voor u.
Leuk! (?)quote:Op zondag 12 september 2010 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh taartje![]()
Onderweg naar opa en oma
Dat krijg je midden in de nacht, dan slapen de normale mensen!quote:Op zondag 12 september 2010 04:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben ik nou nog de enige die wakker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |