abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86399072
Moeten we niet meer met z'n allen de co-assistent afkraken op Net5? :P
Shine bright like a diamond.
pi_86399923
Pff, dan ben je te lang bezig. :D
pi_86400646
Defibrilleren bij een asystolie :D
pi_86401533
@Co-assistent Hugo twijfelt over een opleidingsplek die hij aangeboden krijgt :')
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_86401635
Ik word ook niet zo warm van cardiothoracale chirurgie hoor :@
pi_86402142
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef June. het volgende:
Waar word je wel warm van dan :@ :')

[ Bericht 8% gewijzigd door EricT op 13-09-2010 23:13:20 ]
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_86409703
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:04 schreef June. het volgende:
Defibrilleren bij een asystolie :D
Ik sla ook altijd hard met mijn vuist op de tafel en schreeuw 'KUT' als iemand overlijdt na een reanimatiepoging :')
Oh ja en als iemand me weet te overtuigen ga ik misschien ook nog verder...
pi_86410334
ff mijn vraag herhalen: weer iemand hoe het in het amphia in breda qua sfeer is? Wil er mogelijk gaan werken als agnio op de ic en en moet dit met enige spoed regelen.... Voordeel is wel dat het vlakbij is voor mij. Maar als iedereen zegt dat het ruk is, slechte bazen ed, dan zou ik eerder erover denken om Den Bosch, Tilburg of Rotterdam oid te kiezen. Heb er geen co-schappen gedaan.

Ga er sowieso wel op gesprek hoor, maar enige voorkennis is wel fijn.

Klaar zijn leek me altijd zo tof, maar heeft nog steeds weinig benul welke kant ik uit wil :') IC en SEH zijn in ieder geval tof :)
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
pi_86410490
Vanuit Nijmegen gaan de co's niet naar Breda, dus ik weet het niet.
pi_86411327
quote:
IC en SEH zijn in ieder geval tof
Lucky you, dan kan je echt werken waar je wil.. Althans in het noorden zoekt elk ziekenhuis zo ongeveer artsen voor op de IC en de spoed..

Ik vrees dat ik ook tijdelijk maar zoiets aan moet nemen als ik straks klaar ben, ANIOS gyn is nog steeds erg lastig..
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:15:04 #36
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_86414705
En de darwin-award gaat naarrrrrrr: mij!

stom tentamen op 8 honderste (!!!!!!!) niet gehaald. dat is dus 1 meerkeuzevraag te weinig goed.
en nu heb ik dus geen kamer straks en moet ik wél in groningen zijn. en zeker 6 weken studievertraging.
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_86419013
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 08:30 schreef Honeymooner het volgende:

[..]

Lucky you, dan kan je echt werken waar je wil.. Althans in het noorden zoekt elk ziekenhuis zo ongeveer artsen voor op de IC en de spoed..

Vanuit R'dam zitten de co's in Breda als ik het goed heb....

Hier in de regio is er ook voldoende vraag naar agnio's IC/SEH hoor. Maar ik wil wel op een leuke plek terecht komen en je zal niet altijd door hebben bij een sollicitatiegesprek dat de sfeer op de afdeling echt ruk is. En een beetje groot ziekenhuis graag, met grote IC.

Breda komt mij gewoon goed uit nu, maar ja na een jaar agnio moet je toch verder, maar ik denk dat het interne wordt met daarna IC/infectieziekten, evt cardio (als dat nog uberhaupt gaat lukken) Maar rare dingen zoals KNO en derma (oh en kinder :') ) vind ik ook leuk.

Nee, dat beter weten wat je nu wil gaan doen als je tegen je afstudeerdatum aan zit, dat werkt echt hoor :N
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
pi_86419085
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:15 schreef Pluizel het volgende:

stom tentamen op 8 honderste (!!!!!!!) niet gehaald. dat is dus 1 meerkeuzevraag te weinig goed.
en nu heb ik dus geen kamer straks en moet ik wél in groningen zijn. en zeker 6 weken studievertraging.
Hebben jullie geen inzage? Ik heb, ook al had ik de vraag fout, mijn statistiekcijfer van 5,4 weleens opgekrikt naar een 5,5 :D Lief kijken en zeggen dat het zo jammer is dat je daarop het niet haalt en je kamer al opgezegd hebt enz enz..... it works O-)
pi_86423532
Mij s het wel gelukt om een extra punt te krijgen bij een meerkeuzetentamen. Dat had te maken met het verkeerde rondje inkleuren :')

E ipv D, terwijl E nooit een keuze is. :X Ik checkte altijd zorgvuldig op fouten, maar toen was ik zo moedeloos en had k er geen zin meer in. volgens mij had ik een 4,6 ipv een 4,3 en voor de tussentoets had ik een 7 oid.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  † In Memoriam † dinsdag 14 september 2010 @ 21:48:30 #40
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86441157
Meerkeuze! :')
pi_86442616
patient wordt steeds mondiger. Dus zij komen steeds meer met een meerkeuze of een ja/nee vraag.

Dus niets aan het handje in het medisch onderwijs O-)
pi_86443845
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:15 schreef Pluizel het volgende:

Sinds wanneer is dat dodelijk? :+
pi_86446495
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Meerkeuze! :')
Ik hoorde laatst van iemand van de VU dat een compleet tentamen bestond uit 40 MC-vragen en een enkele open vraag :')
pi_86448429
Bij ons in het UMC waren de tussentoets 100% meerkeuze en eindtoetsen 50/50. Vgt is daarentegen wel open bij ons.
pi_86448922
Het laatste bloktentamen dat ik gemaakt heb had 120 vragen, waarvan 60 MC, en dus 60 open. Klinisch Lijn-tentamens zijn ongeveer 50 open vragen (met deelvragen).
pi_86449778
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 23:47 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Ik hoorde laatst van iemand van de VU dat een compleet tentamen bestond uit 40 MC-vragen en een enkele open vraag :')
VU :')
Fietstas.
pi_86450063
Is het curriculum bij de VU heel anders dan andere faculteiten? :o
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_86451826
Het is waar...

In de bachelor heb ik bijna alleen maar meerkeuzevragen gehad. Maximaal 2 tentamens per jaar met wat open vragen. En dan nog maar niet eens te spreken over de PAK, waar je de vragen van tevoren kan oefenen ^O^
pi_86452141
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef June. het volgende:
:o
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_86452151
Wij hebben nooit open keuze :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')