Waar word je wel warm van danquote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef June. het volgende:
Ik word ook niet zo warm van cardiothoracale chirurgie hoor
Ik sla ook altijd hard met mijn vuist op de tafel en schreeuw 'KUT' als iemand overlijdt na een reanimatiepogingquote:
Lucky you, dan kan je echt werken waar je wil.. Althans in het noorden zoekt elk ziekenhuis zo ongeveer artsen voor op de IC en de spoed..quote:IC en SEH zijn in ieder geval tof
Vanuit R'dam zitten de co's in Breda als ik het goed heb....quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:30 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Lucky you, dan kan je echt werken waar je wil.. Althans in het noorden zoekt elk ziekenhuis zo ongeveer artsen voor op de IC en de spoed..
Hebben jullie geen inzage? Ik heb, ook al had ik de vraag fout, mijn statistiekcijfer van 5,4 weleens opgekrikt naar een 5,5quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:15 schreef Pluizel het volgende:
En de darwin-award gaat naarrrrrrr: mij!
stom tentamen op 8 honderste (!!!!!!!) niet gehaald. dat is dus 1 meerkeuzevraag te weinig goed.
en nu heb ik dus geen kamer straks en moet ik wél in groningen zijn. en zeker 6 weken studievertraging.
Sinds wanneer is dat dodelijk?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:15 schreef Pluizel het volgende:
En de darwin-award gaat naarrrrrrr: mij!
stom tentamen op 8 honderste (!!!!!!!) niet gehaald. dat is dus 1 meerkeuzevraag te weinig goed.
en nu heb ik dus geen kamer straks en moet ik wél in groningen zijn. en zeker 6 weken studievertraging.
Ik hoorde laatst van iemand van de VU dat een compleet tentamen bestond uit 40 MC-vragen en een enkele open vraagquote:
VUquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van iemand van de VU dat een compleet tentamen bestond uit 40 MC-vragen en een enkele open vraag
quote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef June. het volgende:
Ik word ook niet zo warm van cardiothoracale chirurgie hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |