Lekker calci-chew!quote:
Dat betaalt bij mij gewoon de zorgverzekeraar dus dat zal me worst wezen!quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 16:15 schreef intoxicated het volgende:
Sowieso gebruikt iedereen dat spul zonder fatsoenlijke indicatie... Eet gewoon gezond, drink een glas melk en ga niet op kosten van de gezondheidszorg je vitaminedeficiënties wegwerken. Want het is eigenlijk idioot dat je voor een cachectische bejaarde hemel en aarde moet bewegen om de Nutridrink vergoed te krijgen, terwijl voor een populatie die elke dag een fles cola, een halve kilo Aldi-gehakt en een Big Mac naar binnen werkt, de CaD/Calci-Chew/etc. gewoon wordt vergoed.
Ik heb natuurlijk wel die met D3 erin!quote:Op zondag 26 september 2010 15:59 schreef starla het volgende:
[..]
Dat is calciumcarbonaat, niet colecalciferol.
Maar dat geeft niets! Dat valt ook onder de basisverzekering!quote:Op zondag 26 september 2010 21:17 schreef gohan16 het volgende:
die calciumshizzle geeft hogere kans op hart en vaatziekten he.
Tuurlijk neem ik de obductie route (maar zonder toestemming voor weefseldonatie voor wetenschappelijk onderzoek) voordat ik de kist in ga!quote:Op zondag 26 september 2010 21:31 schreef intoxicated het volgende:
De eerste 5 uur in het mortuarium ook![]()
Om maar even aan te geven dat je niet alles moet nastreven omdat het in het basispakket zit
quote:
quote:2301 Autopsies can be morally permitted for legal inquests or scientific research. The free gift of organs after death is legitimate and can be meritorious.
http://www.vatican.va/arc(...)techism/p3s2c2a5.htm
Geen koffie liefhebber dus?quote:Op maandag 27 september 2010 12:05 schreef intoxicated het volgende:
Vanochtend heerlijk wakker geworden met eenvan de Starbucks. Ja, dat heb je in de beschaafde wereld
Nou die frappuchino's zijn best smakelijkquote:Op maandag 27 september 2010 12:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen koffie liefhebber dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |