oh god, das wel een term die ik nu al beu begin te worden, er wordt te pas en te onpas mee gesmeten op de campusquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zwabber denkt weer buiten de box magnetron.
Nou eh... Die katten leveren de problemen dus zij moeten weggestopt worden, niet die arme gehaktquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou eh... Die katten leveren de problemen dus zij moeten weggestopt worden, niet die arme gehakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bommelding
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Gehakte katten.quote:
das wel een win win situatie, de katten hoeven niet opgesloten te worden, en je hebt toch je gehaktquote:
Maar al die harenquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das wel een win win situatie, de katten hoeven niet opgesloten te worden, en je hebt toch je gehakt
En vergeet de nagels niet.quote:
Mwah, die zijn makkelijker uit te trekkenquote:
*copypaste naar Sjefke adoptie topic*quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, die zijn makkelijker uit te trekken
Of je hakt de pootjes af
Daar heb je een goed punt inderdaadquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:48 schreef nokwanda het volgende:
Je moet je poes ook altijd eerst scheren voor het opeten
whehehehehequote:Op zaterdag 11 september 2010 22:48 schreef nokwanda het volgende:
Je moet je poes ook altijd eerst scheren voor het opeten
Ewewewewew!quote:
Wat photoshoppenquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ewewewewew!![]()
Dat pakje!
Edit: en nu zie ik de tepelringen!Daar is iemand wel heel creatief aan het fotoshoppen geweest.
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat photoshoppen![]()
Die kat wilde dat vast zelf
Whut!?quote:
Misschien is het dan wat voor Barbaaf.quote:
Whehehehehehequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien is het dan wat voor Barbaaf.
Ik wil dat ook.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
Goffer, toffifee reclame op tv
* witte chocotoff in mond steekt *
Ik stuur het opquote:
Hoe komt dat?quote:
Dat ik een beetje 'quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
pffft, en daar heb je nog steeds last van?
Oh, en ga je nu ook raar doen?quote:
Ja, maar dat kun jij niet zien want me wepkem staat uit.quote:
Maar ik zit aan de overkant met een verrekijkerquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar dat kun jij niet zien want me wepkem staat uit.
Zolang je die 'quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ik een beetje '' ben heb ik verder geen last van hoor.
You were lurking?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik zit aan de overkant met een verrekijker
Oh dan zie je dus dat ik naakt door mijn huis ren, onderwijlquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik zit aan de overkant met een verrekijker
maar je doet het nu zelf ook...quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang je die '' maar niet in één zin gebruikt met de Franse juweeltjes.
It's all about intention.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar je doet het nu zelf ook...
'Teveel' moet toch los van elkaar geschreven worden als je voor 'veel' ook 'weinig' in kunt vullen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
Zolang je die '' maar niet in één zin gebruikt met de Franse juweeltjes.
Ik herhaal dat nog maar even, want gister heb je teveel gedronken.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
'Teveel' moet toch los van elkaar geschreven worden als je voor 'veel' ook 'weinig' in kunt vullen?
Yepquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Oh dan zie je dus dat ik naakt door mijn huis ren, onderwijl [ afbeelding ] "NO MOSQUE HERE!" [ afbeelding ] schreeuwend.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Wat?
Die regel of dat je het fout had?
Had het toevallig gisteren opgezocht.quote:
Go on pleasequote:
Daarom durf ik ook gewoon naakt rond te lopen thuisquote:Op zondag 12 september 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij haat het, gluren naar de buren.
Je haat het als mensen bij je naar binnen gluren.quote:
Klopt hoor, er staat nu ook een onooglijke plant in de vensterbank om te voorkomen dat mijn overbuurman recht in mijn bakkes kijkt als hij weer eens schaamteloos uit het raam hangt.quote:Op zondag 12 september 2010 00:04 schreef Greys het volgende:
Je haat het als mensen bij je naar binnen gluren.
Omdat je het zelf ook niet doet.
Tenminste, dat zei je. Ooit.
En ik onthoud de meeste idiote dingen.
Waarom een onooglijke plant?quote:Op zondag 12 september 2010 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt hoor, er staat nu ook een onooglijke plant in de vensterbank om te voorkomen dat mijn overbuurman recht in mijn bakkes kijkt als hij weer eens schaamteloos uit het raam hangt.
quote:Op zondag 12 september 2010 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom een onooglijke plant?
Waarom g een gerbera?
Was een noodmaatregel toen het zo warm was en die gozer de hele dag voor zijn raam zat.quote:Op zondag 12 september 2010 00:07 schreef Greys het volgende:
Waarom een onooglijke plant?
Waarom geen gerbera?
Zuster Clivia!quote:Op zondag 12 september 2010 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Was een noodmaatregel toen het zo warm was en die gozer de hele dag voor zijn raam zat.
Het is een stoffige Clivia.
Gerbera's zijn mooi.quote:
Als je dat maar weet.quote:
McGroeneVingers!quote:Ik heb dit jaar ook geleerd hoe je ze langer dan drie dagen in leven kunt houden: Gewoon buiten zetten.
Echt nietquote:
Een groen blaadje!quote:Op zondag 12 september 2010 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Ik ben ehm... de helft van jou, plus 5
Oh, dat is de leeftijd dat je de eerste burn out krijgt en depressief wordt.quote:Op zondag 12 september 2010 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Ik ben ehm... de helft van jou, plus 5
Maar de meeste mannen hebben als minimum de helft+7 toch?quote:Op zondag 12 september 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Een groen blaadje!
En APK heeft net ontdekt hoe hij die levend moet houden!
quote:Op zondag 12 september 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
Een groen blaadje!
En APK heeft net ontdekt hoe hij die levend moet houden!
Nee hoor, dat was al eerderquote:Op zondag 12 september 2010 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dat is de leeftijd dat je de eerste burn out krijgt en depressief wordt.
dat is over het algemeen de regel jaquote:Op zondag 12 september 2010 00:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar de meeste mannen hebben als minimum de helft+7 toch?![]()
zou het andersom ook zo werken eigenlijk?quote:Op zondag 12 september 2010 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is over het algemeen de regel ja
Nee liever nietquote:Op zondag 12 september 2010 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je haar maar niet 25 cm. boven de grond snoeit...
Ja hoor, leeftijd x2-14quote:Op zondag 12 september 2010 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zou het andersom ook zo werken eigenlijk?
Jij bent dan ook niet de gemiddelde vrouw hequote:
I love you, and I need a piss.quote:Op zondag 12 september 2010 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet de gemiddelde vrouw he
geen kraters en smeulende puinhopen?quote:Op zondag 12 september 2010 00:21 schreef APK het volgende:
Ik denk dat ik in het voorjaar maar een keer een 'Me tuin legt in puin' topic ga openen in dit subforum.![]()
[ afbeelding ]
Is gewoon een wildtuin, niets mis meequote:Op zondag 12 september 2010 00:21 schreef APK het volgende:
Ik denk dat ik in het voorjaar maar een keer een 'Me tuin legt in puin' topic ga openen in dit subforum.![]()
[ afbeelding ]
De camera kan nog lager, hè.quote:Op zondag 12 september 2010 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen kraters en smeulende puinhopen?
valt mee
Ehm...quote:Op zondag 12 september 2010 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
das 28 voor mij, zeg tombo, hoe oud was jij ook alweer?
quote:
Weet je waar dat zinnetje van is?quote:
Ik gok Closerquote:Op zondag 12 september 2010 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je waar dat zinnetje van is?
Of denk je 'Die vrouw spreekt raadsels en doet raar, laat ik maar lachen?'
quote:
Wat is de titelverklaring eigenlijk?quote:
Ik denk "dichterbij de afsluiting"quote:Op zondag 12 september 2010 00:31 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is de titelverklaring eigenlijk?
'Dichterbij' of 'Afsluiter'?
Hoe vaak ben jij blijven zitten op de middelbare school?quote:Op zondag 12 september 2010 00:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik denk "dichterbij de afsluiting"
ik gok optie Aquote:Op zondag 12 september 2010 00:31 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is de titelverklaring eigenlijk?
'Dichterbij' of 'Afsluiter'?
Nooit, maar laten we het maar niet over mijn huidige studie hebbenquote:Op zondag 12 september 2010 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij blijven zitten op de middelbare school?
Ben jij niet meer van breakfast in the dark?quote:Op zondag 12 september 2010 00:46 schreef Greys het volgende:
Tombola, zullen we na dat dating in the dark gebeuren een keer met een paar van hier daar gaan eten?
Lijkt me lachenIk voorzie chaos.
Wie?quote:Op zondag 12 september 2010 00:46 schreef APK het volgende:
Ze zijn best episch aan het tennissen op Eurosport.
Psssssssssht.quote:Op zondag 12 september 2010 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ben jij niet meer van breakfast in the dark?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 12 september 2010 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ben jij niet meer van breakfast in the dark?
Wil jij bekken met APK in het donker?quote:
Federer tegen Djokovic, halve finale US open.quote:Op zondag 12 september 2010 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie?
Hoewel, tennis schmennis. Ik zit nog in de Closer rush.
Ik ben bang dat ik dan uit die hangmat lazer.quote:Op zondag 12 september 2010 00:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wil jij bekken met APK in het donker?
De nederlandse vrouwen moeten ook hockeyen vanavond toch?quote:Op zondag 12 september 2010 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Federer tegen Djokovic, halve finale US open.
Vijfde set, Djoko serveert voor de wedstrijd.
Moet je in een hangmat dan?quote:Op zondag 12 september 2010 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan uit die hangmat lazer.
allemaal? wat doen jullie hier dan nog?quote:Op zondag 12 september 2010 00:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De nederlandse vrouwen moeten ook hockeyen vanavond toch?
Nee.quote:Op zondag 12 september 2010 00:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moet je in een hangmat dan?![]()
![]()
In het donker daarin klimmen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zoek mijn scheenbeschermers.quote:Op zondag 12 september 2010 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
allemaal? wat doen jullie hier dan nog?
Ja, primaquote:Op zondag 12 september 2010 00:53 schreef Greys het volgende:
Maar dat bedoelde ik niet, Tombobijdehand.
High tea is truttig.
Leuk. Maar truttig.
Lekker. Maar nog steeds truttig.
Truttig is good
Maar ik vind dat we daar gewoon een keer moeten gaan eten.
Ja of ja?
Ik heb mijn stick al tijden niet gezienquote:
's Avonds lijkt me spannenderquote:Op zondag 12 september 2010 00:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, prima![]()
Ik dacht misschien vind je ontbijten high tea'en leuker
Overdag naar Artis is ook leuk (hoewel ik Artis dan weer zieliger vind dan gewone dierentuinenquote:Op zondag 12 september 2010 01:00 schreef Greys het volgende:
[..]
's Avonds lijkt me spannender
Maar 's middags kan ook, als we dan 's avonds ook in Amsterdam blijven
Of overdag naar Artis en 's avonds eten. Keuzes, keuzes!
Da's waar ook.quote:Op zondag 12 september 2010 01:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Overdag naar Artis is ook leuk (hoewel ik Artis dan weer zieliger vind dan gewone dierentuinen)
Huh?quote:Op zondag 12 september 2010 01:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Overdag naar Artis is ook leuk (hoewel ik Artis dan weer zieliger vind dan gewone dierentuinen)
Ja maar, das juist leuk, toerist uithangen! Ik ben bijvoorbeeld nog nooit in een rondvaartboot geweest volgens mij!quote:Op zondag 12 september 2010 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's waar ook.
Dan gaan we niet naar Artis
Jij komt toch heel vaak in Amsterdam?
Ik eigenlijk alleen als ik bij Conleche ben maar dan komen we niet in het centrum.
Dus kijk er niet van op als ik me er als een toerist ga gedragen
Ik ook niet. Leuk!quote:Op zondag 12 september 2010 01:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, das juist leuk, toerist uithangen! Ik ben bijvoorbeeld nog nooit in een rondvaartboot geweest volgens mij!
Artis heeft zielige kleine verblijven voor de dieren.quote:Op zondag 12 september 2010 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Huh?
Artis is toch een gewone dierentuin?
Doen ze in Amsterdam ook met studenten.quote:Op zondag 12 september 2010 01:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Artis heeft zielige kleine verblijven voor de dieren.
Die geven al hun geld uit aan parkeergarages en niet aan ruimere/modernere verblijven.
Yep, ze hebben alleen op zijn wiki-pagina de laatste twee cijfers van zijn geboortjaar omgedraaid.quote:Op zondag 12 september 2010 01:16 schreef Greys het volgende:
APK, dit is een beetje uit jouw tijd toch?
Niet hij zelf.quote:Op zondag 12 september 2010 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Yep, ze hebben alleen op zijn wiki-pagina de laatste twee cijfers van zijn geboortjaar omgedraaid.
Coolquote:Op zondag 12 september 2010 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet. Leuk!
Oh ik ben wel vorig jaar in Carré geweest bij Gilbert O'Sullivanen toen ben ik wel even soort-van het centrum in geweest daarna. Maar dat was maar even. Dus dat telt niet.
Gezellig.quote:Op zondag 12 september 2010 10:49 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb vandaag een bbq
Ze hebben sowieso een huisquote:Op zondag 12 september 2010 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gezellig.![]()
Hopelijk hebben ze een tent.![]()
Over tenten gesproken: hoe zou het met JJH zijn?
Wij hadden ons verheugd op een ochtend la balkonia met koffie en krantje, maar dat is letterlijk in het water gevallen.quote:Op zondag 12 september 2010 10:48 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
Het is pokkeweer.![]()
Gelukkig had ik een binnenshuis bankhang opruim bankhang dagje gepland.
quote:Op zondag 12 september 2010 09:49 schreef Monopoly het volgende:
Samenvatting:
Veel bier
Myraela kreeg mijn piemel in haar gezicht
JJH was zo lam als een tientje
Huppel moest naast een wippend koppel slapen.
Antiklacht: Monomuts.rar
quote:Op zondag 12 september 2010 00:46 schreef Greys het volgende:
Topickiller.
Tombola, zullen we na dat dating in the dark gebeuren een keer met een paar van hier daar gaan eten?
Lijkt me lachenIk voorzie chaos.
Wehehehehehe!quote:
Over een jaar is hij toch weer jarig?quote:Op zondag 12 september 2010 11:35 schreef Qwea het volgende:
Mijn pa wil een volière voor zijn verjaardag. Ik denk dat hij denkt dat het een koopje is ofzo3 mensen doen de volière.... maar dan moet ie de vogels nog
en die zijn stervensduur
quote:
1 Kapitan heeft matig karakter
Kanaries en zulksquote:Op zondag 12 september 2010 11:56 schreef senesta het volgende:
Wat voor vogels wil je vader Qwea?
Dit is ook een interessante verkooptechniek:
http://link.marktplaats.nl/377070760
[..]
quote:Op zondag 12 september 2010 11:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Over een jaar is hij toch weer jarig?
Truttig is good, jaquote:Op zondag 12 september 2010 00:53 schreef Greys het volgende:
Maar dat bedoelde ik niet, Tombobijdehand.
High tea is truttig.
Leuk. Maar truttig.
Lekker. Maar nog steeds truttig.
Truttig is good
Maar ik vind dat we daar gewoon een keer moeten gaan eten.
Ja of ja?
Hij kan toch zelf ook vogels kopen, aangezien hij die volière dan al heeft?quote:Op zondag 12 september 2010 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]dan heeft ie het eerste jaar een hokkie met 1 vogel
En waar google ik dan op? Kanarie fokkers? Ken je er nog 1 hier in DH?quote:Op zondag 12 september 2010 12:04 schreef senesta het volgende:
Mijn ervaring is dat je dan beter eens een telefoontje kunt wagen naar fokkers. Die zijn vaak een stuk schappelijker in hun prijs. Bovendien willen ze vaak ook best advies geven indien nodig
Dat vind ik ook weer zo stomquote:Op zondag 12 september 2010 12:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij kan toch zelf ook vogels kopen, aangezien hij die volière dan al heeft?
Ja, hij vraagt zo'n cadeau, maar het moet toch ook nog te doen zijn voor de mensen die het geven?quote:
Ontbijten aan tafel is ook truttigquote:
Ik heb geen ideequote:Op zondag 12 september 2010 12:15 schreef senesta het volgende:
Ik kijk meestal via H&O maar ik zag nu niet zoveel staan..
Je kunt hier ook nog kijken: http://www.vogelmarktplaats.nl/rubriek.asp?rubriek_id=1
Wat voor kanaries wil hij eigenlijk en wil hij er nog iets mee doen verder (shows, fokken?)?
Ik vind ontbijten aan tafel dan ook helemaal niet ergquote:Op zondag 12 september 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ontbijten aan tafel is ook truttig![]()
ooh en ik zei al tegen MM van marktplaats oid voor vogels... maar Mike zegt; "Ja, dan koop je vogels van 2 a 3 jaar oud, en dan zijn ze naar een jaar of 2 a 3 haske dood"quote:Op zondag 12 september 2010 12:15 schreef senesta het volgende:
Ik kijk meestal via H&O maar ik zag nu niet zoveel staan..
Je kunt hier ook nog kijken: http://www.vogelmarktplaats.nl/rubriek.asp?rubriek_id=1
Wat voor kanaries wil hij eigenlijk en wil hij er nog iets mee doen verder (shows, fokken?)?
quote:Op zondag 12 september 2010 12:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind ontbijten aan tafel dan ook helemaal niet ergAlleen dat er dan foto's worden gemaakt, vind ik minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 12 september 2010 12:31 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben off, tot later, BBQ FTW![]()
Sop BBQ ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
We moesten eigenlijk om 13.00 uur op de verjaardag van het zoontje van de broer van Heer G zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Bink![]()
En arme Greys....dus dat gaat een lam laatste vakantiedagje worden?
Toch best een handig excuus; zo'n hondjequote:Op zondag 12 september 2010 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
We moesten eigenlijk om 13.00 uur op de verjaardag van het zoontje van de broer van Heer G zijn.
Maar hij is er alleen heen. Kan ik straks ongegeneerd omvallen
(En sowieso wil ik Bink nu niet alleen laten).
Ben benieuwd naar het verslag van JJH, hoe het was gister op die meet!
Ik zit nu een beetje die topics bij te lezen.
Driequote:Op zondag 12 september 2010 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toch best een handig excuus; zo'n hondje![]()
Hoe oud is Thomas nu geworden?
quote:Op zondag 12 september 2010 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie
En ik heb een trommel voor hem gekocht. Zijn ouders zullen vast blij met me zijn
Blissje! Jullie hebben het leuk gehad he?
Je mot toch wat zonder radioquote:Op zondag 12 september 2010 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja toch, je kunt niet vroeg genoeg leren drummen
Ach arme Bink.quote:Op zondag 12 september 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
Bonjour!
Dat was een lekker laatste vakantie-uitslaap-nachtje zeg, maar dan anders.
Bink was ziek, ben er tot half zeven vanmorgen mee bezig geweest![]()
Heeft zes keer heel de badkamer volgesmeerd met eh... nou ja... alles dat je niet in je badkamer wilt zien zeg maar. En nu is het weer over en is er met Bink niets meer aan de hand en val ik om.
En toch... Bink
/egopost, nu even de rest bijlezen.
Ik heb mijn kaartjes nooit ontvangenquote:Op zondag 12 september 2010 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Blissebips! Hoe was Muse?![]()
Ik las iets over gezeur met je kaartjes?
Wij ook.quote:Op zondag 12 september 2010 13:51 schreef Strega het volgende:
Nou, wij gaan zitten voor de GP van Monza.
Heb je zoveel gedoe gehad met je kaartjes? Helemaal gemist!quote:Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb mijn kaartjes nooit ontvangen
Maar we hebben dinsdag nieuwe (over)gekocht, dus we konden wel gaan gelukkig!
En ja, het was helemaal tof!![]()
Setlist was een beetje saai, maar ik vond het toch heel mooi allemaal
Ik vraag me af of iedereen het even leuk vind dat die foto's overal gepost worden.quote:Op zondag 12 september 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
Dit was op die meet waar jouw JJHtje ook was gisteren Cat.
Hey Heatweave...
Dit is maar één fotoquote:Op zondag 12 september 2010 14:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vraag me af of iedereen het even leuk vind dat die foto's overal gepost worden.
2 nuquote:Op zondag 12 september 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is maar één foto
Van mensen die al eerder met hun gezicht op FOK! stonden.
Of staan er inmiddels meer foto's? *kijkt*
*proest*quote:Op zondag 12 september 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
Dit was op die meet waar jouw JJHtje ook was gisteren Cat.
Hey Heatweave...
Want je ziet zo dat dit voor het leven is.quote:Op zondag 12 september 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
Ze zijn waren allebei single geloof ik, ziet er uit als een prima meet voor ze
Ben ik ook wel. Alhoewel ik eigenlijk wel ff tempo moet maken, want m'n ouders zo komen (1530, nog voor m'n verjaardag). Maar geen zin tempo te makenquote:
Dan laat je ze even beneden wachten.quote:Op zondag 12 september 2010 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben ik ook wel. Alhoewel ik eigenlijk wel ff tempo moet maken, want m'n ouders zo komen (1530, nog voor m'n verjaardag). Maar geen zin tempo te maken
Nee uiteraard nietquote:Op zondag 12 september 2010 14:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan laat je ze even beneden wachten.![]()
Hoe wast casino? Ben je rijk geworden?
Ah, standaard avond dus.quote:
We hebben het meeste van de tijd in de lounge gezeten, wat tapas besteld, en nog ff roulette en zo'n fruitautomaat (quote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, standaard avond dus.![]()
Wel leuk gehad hopelijk? Wat heb je allemaal gedaan?
Was je hip ende kewl?quote:Op zondag 12 september 2010 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We hebben het meeste van de tijd in de lounge gezeten, wat tapas besteld, en nog ff roulette en zo'n fruitautomaat () gedaan
Die had ik helemaal nérgens meer heen gestuurdquote:Op zondag 12 september 2010 14:48 schreef Cat22 het volgende:
Die had ik toch zooooo met wat gebak en 6 vriendinnetjes naar de bowlingbaan gestuurd!
Juist wel! Voor de 'this is SOOOOO embarassing' factor.quote:Op zondag 12 september 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had ik helemaal nérgens meer heen gestuurd
Wij wat minder, maar de Holland Casino is onlangs verbouwd en echt heel hip en gaaf geworden jaquote:
Nee, gelukkig nietquote:Op zondag 12 september 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
Fijn dat je een toffe avond hebt gehad, draak!
Zijn daar ook nog bek-foto's van?
Je moet wel foto's maken voor ons thuisblijvers.quote:
Wat doe jij lelijk in dat topic over die meidquote:
Kloptquote:Op zondag 12 september 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat doe jij lelijk in dat topic over die meid
Iedereen heeft er - al dan niet met drank op - wel eens onflatteus bij gelegen.
Typisch een gevalletje groepsgedrag (niet alleen Ll maar ook een hoop andere users). Eentje begint met een 'grappige' opmerking en de rest springt er bovenop. En als mensen dan opkomen voor de betrokkene wordt er nog harder overheen geroepen. Beetje jammer.quote:Op zondag 12 september 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat doe jij lelijk in dat topic over die meid
Iedereen heeft er - al dan niet met drank op - wel eens onflatteus bij gelegen.
Jij boefje!quote:Op zondag 12 september 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik wilde er serieus niks over zeggen totdat er daar dus eentje (Lotusss) 'm ook helemaal flipt 'want het is toch gewoon een normale slanke meid'. Das ook gewoon bullshit. Niks mis met haar, niks mis met dat Heatwave het wat vind. Maar het is geen slanke meid. Ook geen trol, nee. Maar goed... dat ik het wel een beetje leuk vind om daar zelf de trol(l) uit te hangen is geen geheim volgens mij
Mjah, maar ipv Lotusss (waar je je aan ergert) fik je een ander af die nog niets gezegd heeft.quote:Op zondag 12 september 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik wilde er serieus niks over zeggen totdat er daar dus eentje (Lotusss) 'm ook helemaal flipt 'want het is toch gewoon een normale slanke meid'. Das ook gewoon bullshit. Niks mis met haar, niks mis met dat Heatwave het wat vind. Maar het is geen slanke meid. Ook geen trol, nee. Maar goed... dat ik het wel een beetje leuk vind om daar zelf de trol(l) uit te hangen is geen geheim volgens mij
Das nou eenmaal FOK! Het is niet overal serieus en eerlijk en diepzinnige discussies. En Heatwave loopt ook al lang genoeg mee om te weten dat zoiets op een meet waar vooraf al is aangekondigd dat er foto's gemaakt gaan worden (en sowieso iedereen tegenwoordig met z'n mobiel zo een plaatje kan schieten) wel op een bash-festijn uit gaat lopen.quote:Op zondag 12 september 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, maar ipv Lotusss (waar je je aan ergert) fik je een ander af die nog niets gezegd heeft.
Beetje scheef. En makkelijk.
Maar goed, topic is dicht. Jammer, het had een grappig topic kunnen zijn
Is ook zo, maar er is wel een verschil tussen foto's maken en onderling verspreiden (zoals met de meet van vorige week of de meets hier in F&F bijvoorbeeld) of er topics mee openen met het doel om mensen te bashen. En dat is toch meestal wel het doel van die topics.quote:Op zondag 12 september 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das nou eenmaal FOK! Het is niet overal serieus en eerlijk en diepzinnige discussies. En Heatwave loopt ook al lang genoeg mee om te weten dat zoiets op een meet waar vooraf al is aangekondigd dat er foto's gemaakt gaan worden (en sowieso iedereen tegenwoordig met z'n mobiel zo een plaatje kan schieten) wel op een bash-festijn uit gaat lopen.
Het ging me niet om HW, maar om haar. Dat leek me duidelijk.quote:Op zondag 12 september 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das nou eenmaal FOK! Het is niet overal serieus en eerlijk en diepzinnige discussies. En Heatwave loopt ook al lang genoeg mee om te weten dat zoiets op een meet waar vooraf al is aangekondigd dat er foto's gemaakt gaan worden (en sowieso iedereen tegenwoordig met z'n mobiel zo een plaatje kan schieten) wel op een bash-festijn uit gaat lopen.
Wacht, dan doen we die andere FOK!-drogreden; "Dan lees je het toch niet"quote:Op zondag 12 september 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging me niet om HW, maar om haar. Dat leek me duidelijk.
Dat iedereen ze uit zou lachen om hoe ze daar pontificaal lagen te bekken is alleen maar logisch en vonden ze zelf vast ook wel lollig. Maar die meid affikken gaat echt nergens over. Jammer dat mensen de grens niet weten bij zoiets. En 'Dat is nou eenmaal FOK!' is helemaal een belachelijke redenering.
Maar ik hou er over op, we gaan het hier toch (weer eens) niet over eens worden.
Helemaal eens met Greys!quote:Op zondag 12 september 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging me niet om HW, maar om haar. Dat leek me duidelijk.
Dat iedereen ze uit zou lachen om hoe ze daar pontificaal lagen te bekken is alleen maar logisch en vonden ze zelf vast ook wel lollig. Maar die meid affikken gaat echt nergens over. Jammer dat mensen de grens niet weten bij zoiets. En 'Dat is nou eenmaal FOK!' is helemaal een belachelijke redenering.
Maar ik hou er over op, we gaan het hier toch (weer eens) niet over eens worden.
Ik vind dat echt een belachelijk argument als we het gaan hebben over dingen die mensen daadwerkelijk kunnen kwetsen.quote:Op zondag 12 september 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wacht, dan doen we die andere FOK!-drogreden; "Dan lees je het toch niet"
De fout in die redenatie is dat jij ervoor kunt kiezen het niet te lezen, maar dan anderen het wel lezen. En daar kun je dan evengoed last van hebben zonder dat je er invloed op kunt uitoefenen. En wat Senesta zegt.quote:Op zondag 12 september 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wacht, dan doen we die andere FOK!-drogreden; "Dan lees je het toch niet"
JJH, vertel eens verder!quote:Tevens: Jezus, wat voel ik me KUT!
Leuke wedstrijd! Waar is Eliesje?quote:Op zondag 12 september 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
Doen jullie mee?
[Paint competitie!] Win een van de 5 tekentabletten!
De kern, lijkt me. Ik zou me wel knap kut voelen als mensen zo over mij zouden praten.quote:Op zondag 12 september 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat iedereen ze uit zou lachen om hoe ze daar pontificaal lagen te bekken is alleen maar logisch en vonden ze zelf vast ook wel lollig. Maar die meid affikken gaat echt nergens over.
Ik kan niet painten. En oh, voor je met optie nummer 5 aankomt; ik heb ook geen leuk ideequote:Op zondag 12 september 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
Doen jullie mee?
[Paint competitie!] Win een van de 5 tekentabletten!
Huh?quote:
Daar heb je nog tijd genoeg voor om wel een idee te krijgen!quote:Op zondag 12 september 2010 15:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan niet painten. En oh, voor je met optie nummer 5 aankomt; ik heb ook geen leuk idee
Waarom denk je dat ik er zo op tegen ben dat er foto's van bijvoorbeeld dth oid van mij online komenquote:Op zondag 12 september 2010 15:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Is ook zo, maar er is wel een verschil tussen foto's maken en onderling verspreiden (zoals met de meet van vorige week of de meets hier in F&F bijvoorbeeld) of er topics mee openen met het doel om mensen te bashen. En dat is toch meestal wel het doel van die topics.
Eliesje maakt hele leuke paints.quote:
Ohjaquote:
Ja, gaat de goede kant op. Al duik ik soms nog even gauw m'n bed in. Echt veel eten lukt ook nog niet echt, maar dat komt vanzelf wel! Thanks for askingquote:Op zondag 12 september 2010 15:55 schreef Cat22 het volgende:
Hoe gaat het trouwens met GB? Voel je je weer wat beter?
Komt goed dus.quote:Op zondag 12 september 2010 15:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, gaat de goede kant op. Al duik ik soms nog even gauw m'n bed in. Echt veel eten lukt ook nog niet echt, maar dat komt vanzelf wel! Thanks for asking
Mwahquote:Op zondag 12 september 2010 16:16 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck greys! Ik zit te kijken naar je postcount... heb jij nog een leven?!
Wat doe je daar dan, joh?quote:Op zondag 12 september 2010 16:19 schreef Greys het volgende:
En de posts achter de schermen worden ook meegeteld helaas
Ik geloof dat ik nog nooit 'fipo' gepost hebquote:Op zondag 12 september 2010 16:27 schreef APK het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan, joh?
Bij elk nieuw topic 'fipo' posten enzo?
Dat zou niet eerlijk zijn toch, als een professional meedoet?quote:Op zondag 12 september 2010 16:29 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik nog nooit 'fipo' gepost heb
Acties regelen enzo, doe je mee met de paintcompetitie?
Heb je de verschillende categorieën al bekeken?quote:Op zondag 12 september 2010 16:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou niet eerlijk zijn toch, als een professional meedoet?
Ik kan helemaal niet tekenen joh.quote:Op zondag 12 september 2010 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de verschillende categorieën al bekeken?
Ook als er professionals meedoen hebben de n00bs nog steeds kans door de overige categorieën. Je ziet, we denken aan alles. Vandaar die postcount
Ik vind de inzendingen tot nu toe al geweldig
Daar begin ik niet aan hoor, ik koop wel een keer een nieuwe.quote:Op zondag 12 september 2010 17:35 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb zojuist mijn gasfornuis geschrobd! Met een staalsponsje! Waaaat een verschil!
Da´s ook een idee natuurlijk. Ik moet de rest van mijn huis nog doen.quote:Op zondag 12 september 2010 17:41 schreef APK het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan hoor, ik koop wel een keer een nieuwe.
Hoe doe je een PI op de telefoon dan?quote:Op zondag 12 september 2010 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wilde geendoen, smilies aantikken gaat iets lastiger met kolenschoppen op een telefoon
Whehehe, ik heb de mobiele layout uitgezet bij m'n instellingen, dus dan heb je ineens PI's.quote:Op zondag 12 september 2010 17:46 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe doe je een PI op de telefoon dan?![]()
Ik moet nog veel leren.
Oh dat heb ik ook, zal wel niet werken in silver.quote:Op zondag 12 september 2010 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
Whehehe, ik heb de mobiele layout uitgezet bij m'n instellingen, dus dan heb je ineens PI's.
tis iets meer gepriechel, maar prima te doen
Ik zal eens kijken, ik heb al een tablet. Maar misschien doe ik wel mee just for the sake of painting, en kan ik er anders hier iemand mee blij maken mocht ik er per ongeluk eentje winnenquote:Op zondag 12 september 2010 17:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da´s ook een idee natuurlijk. Ik moet de rest van mijn huis nog doen.
*gaat makelaar zoeken*
En haaaai Zwabber!Doe je mee aan de paintwedstrijd?
Gewoon binnen deze reeks weer een nieuwe competitie organiseren.quote:Op zondag 12 september 2010 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zal eens kijken, ik heb al een tablet. Maar misschien doe ik wel mee just for the sake of painting, en kan ik er anders hier iemand mee blij maken mocht ik er per ongeluk eentje winnen
Goeie! Is een "wie stuurt het meeste geld in een envelop naar mij toe" competitie wat?quote:Op zondag 12 september 2010 18:09 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon binnen deze reeks weer een nieuwe competitie organiseren.
Op zich een goed idee, ware het niet dat de postbodes nauwelijks bezorgen momenteel.quote:Op zondag 12 september 2010 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goeie! Is een "wie stuurt het meeste geld in een envelop naar mij toe" competitie wat?
Jij hebt JJH nog niet ontmoet he?quote:Op zondag 12 september 2010 18:35 schreef APK het volgende:
JJH & CUE_
JJH: "Veel korter kan niet."
CUE_: "een prachtig, één meter zesenzestig kort/lang exemplaar van het menselijk ras."
Twee Smurfen.![]()
![]()
Hopelijk stoten jullie je hoofd niet aan de tafelrand.
Boek naar wie er het hardst aan kan trekken.
Neuh, was een selectieve quote en ik moest toch iets schrijven omdat Gréés te lui was om het voor mij te doen.quote:Op zondag 12 september 2010 18:43 schreef Cat22 het volgende:
APK!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Jij hebt JJH nog niet ontmoet he?
Stomme Grees.quote:Op zondag 12 september 2010 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, was een selectieve quote en ik moest toch iets schrijven omdat Gréés te lui was om het voor mij te doen.
Ik lust ze rauw.quote:
Pagan hier, te lui om uit te loggen, maar namens ons beidjes.quote:Op zondag 12 september 2010 20:03 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
Arme Peper. Ik ben er echt zo boos om. Geen leuk einde van mij toch niet al te beste zondag.
Ik las het net en heb je een PM gestuurd.quote:Op zondag 12 september 2010 20:03 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
Arme Peper. Ik ben er echt zo boos om. Geen leuk einde van mij toch niet al te beste zondag.
ja, nuquote:Op zondag 12 september 2010 20:03 schreef Qwea het volgende:
iemand straks wilders the movie nog kijken?
Ja, wat een stelletje kutlui.quote:
Daar schieten echt de tranen me van in de ogen.quote:Op zondag 12 september 2010 20:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wat een stelletje kutlui.![]()
F_R hele dikke
Dat had ik dus ook, ik zat te lezen toen Pagan het zei.quote:Op zondag 12 september 2010 21:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar schieten echt de tranen me van in de ogen.
Oh shit.quote:Op zondag 12 september 2010 19:20 schreef Re het volgende:
gewoon even aangeven wie het boek moet hebben, anders is je stem toch niet geldig
De trutquote:Op zondag 12 september 2010 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, was een selectieve quote en ik moest toch iets schrijven omdat Gréés te lui was om het voor mij te doen.
Ook al de schuld van die Grees.quote:
Allo!quote:
Zou het nog helpen om Re te PM'en of heb je inmiddels genoeg stemmen?quote:
Ga jij nou maar paintenquote:Op zondag 12 september 2010 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
hallo, is dit het topic waar ik Greys de schuld kan geven van random dingen?
De tranen sprongen me in de ogen toen ik het las net.quote:Op zondag 12 september 2010 20:03 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
Hou je niet in!quote:Op zondag 12 september 2010 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
hallo, is dit het topic waar ik Greys de schuld kan geven van random dingen?
Het gaat er nu om spannen!quote:Op zondag 12 september 2010 21:31 schreef APK het volgende:
[..]
Zou het nog helpen om Re te PM'en of heb je inmiddels genoeg stemmen?
Ik heb F_R een berichtje gestuurd, ik wil het best melden bij de juiste personen. Ze denkt er nog even over na ivm mogelijk consequenties voor haarzelf.quote:Op zondag 12 september 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
De tranen sprongen me in de ogen toen ik het las net.
Walgelijk. Ik heb er geen andere woorden voor.
Gaat iemand dit nog melden bij Redcat?
Want dit mocht toch helemaal niet??? En die dierenarts die aan zoiets meewerkt. Jakkes.
Sterkte
Zoals?quote:Op zondag 12 september 2010 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb F_R een berichtje gestuurd, ik wil het best melden bij de juiste personen. Ze denkt er nog even over na ivm mogelijk consequenties voor haarzelf.
Ik snap zo'n DA echt niet.quote:Op zondag 12 september 2010 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb F_R een berichtje gestuurd, ik wil het best melden bij de juiste personen. Ze denkt er nog even over na ivm mogelijk consequenties voor haarzelf.
Dat zou m'n laatste zorg zijnquote:
Ja, zoiets verwacht ik. Zolang ik geen verdere gegevens heb kan ik toch niks, dus het is aan F_R om te beslissen. Peper krijg je er niet mee terug en Redcat zal de eigenaren ook niet veel kunnen maken maar wie weet zouden ze een boete moeten betalen (al is het de vraag of ze dat gaan doen en hoe actief Redcat hierin gaat zijn). Ik meen dat er zoiets in het contract staat. Ik zal die van Yoko en Satsu eens gaan nakijken.quote:
Maar jij bent F_R niet.quote:
Ja, want ik zit altijd verlegen om gespreksonderwerpen.quote:
Ja.quote:
Hmmm.... mailtje met link naar topic?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |