oh god, das wel een term die ik nu al beu begin te worden, er wordt te pas en te onpas mee gesmeten op de campusquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zwabber denkt weer buiten de box magnetron.
Nou eh... Die katten leveren de problemen dus zij moeten weggestopt worden, niet die arme gehaktquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou eh... Die katten leveren de problemen dus zij moeten weggestopt worden, niet die arme gehakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bommelding
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Gehakte katten.quote:
das wel een win win situatie, de katten hoeven niet opgesloten te worden, en je hebt toch je gehaktquote:
Maar al die harenquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das wel een win win situatie, de katten hoeven niet opgesloten te worden, en je hebt toch je gehakt
En vergeet de nagels niet.quote:
Mwah, die zijn makkelijker uit te trekkenquote:
*copypaste naar Sjefke adoptie topic*quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, die zijn makkelijker uit te trekken
Of je hakt de pootjes af
Daar heb je een goed punt inderdaadquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:48 schreef nokwanda het volgende:
Je moet je poes ook altijd eerst scheren voor het opeten
whehehehehequote:Op zaterdag 11 september 2010 22:48 schreef nokwanda het volgende:
Je moet je poes ook altijd eerst scheren voor het opeten
Ewewewewew!quote:
Wat photoshoppenquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ewewewewew!![]()
Dat pakje!
Edit: en nu zie ik de tepelringen!Daar is iemand wel heel creatief aan het fotoshoppen geweest.
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat photoshoppen![]()
Die kat wilde dat vast zelf
Whut!?quote:
Misschien is het dan wat voor Barbaaf.quote:
Whehehehehehequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien is het dan wat voor Barbaaf.
Ik wil dat ook.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
Goffer, toffifee reclame op tv
* witte chocotoff in mond steekt *
Ik stuur het opquote:
Hoe komt dat?quote:
Dat ik een beetje 'quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
pffft, en daar heb je nog steeds last van?
Oh, en ga je nu ook raar doen?quote:
Ja, maar dat kun jij niet zien want me wepkem staat uit.quote:
Maar ik zit aan de overkant met een verrekijkerquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar dat kun jij niet zien want me wepkem staat uit.
Zolang je die 'quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ik een beetje '' ben heb ik verder geen last van hoor.
You were lurking?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik zit aan de overkant met een verrekijker
Oh dan zie je dus dat ik naakt door mijn huis ren, onderwijlquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik zit aan de overkant met een verrekijker
maar je doet het nu zelf ook...quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang je die '' maar niet in één zin gebruikt met de Franse juweeltjes.
It's all about intention.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar je doet het nu zelf ook...
'Teveel' moet toch los van elkaar geschreven worden als je voor 'veel' ook 'weinig' in kunt vullen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
Zolang je die '' maar niet in één zin gebruikt met de Franse juweeltjes.
Ik herhaal dat nog maar even, want gister heb je teveel gedronken.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
'Teveel' moet toch los van elkaar geschreven worden als je voor 'veel' ook 'weinig' in kunt vullen?
Yepquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Oh dan zie je dus dat ik naakt door mijn huis ren, onderwijl [ afbeelding ] "NO MOSQUE HERE!" [ afbeelding ] schreeuwend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |