Ik had een nieuw topic geopendquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:50 schreef Dhaha het volgende:
Doe ff in de OP dat de winnaar een nieuwe moet posten aub
Napquote:
Marcianoquote:
We have a winner!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:01 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
We have a winner!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gediskwalificeert voor deze ronde.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:02 schreef Dhaha het volgende:
Het is gewoon Gino, 100%, geen discussie
EERSTE 2 EN LAATSTE LETTER IS GOEDquote:
Ok, hoevaak mag je max raden per ronde dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:03 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Gediskwalificeert voor deze ronde.
Je hebt je 100% nu al verbruikt. En dus niks meer over om te raden.
100x als je telkens met 1% kans raad. Maar als je meteen de volle mep doet maar 1x.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:03 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Ok, hoevaak mag je max raden per ronde dan?
ROBERTOquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
SURINAAMS
BEGINT MET RO.
EINDIGT OP O.
Jupquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:50 schreef Klipnap het volgende:
moet dit topic niet in Mens Erger Je Niet?
ROO????quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
SURINAAMS
BEGINT MET RO.
EINDIGT OP O.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:19 schreef Klipnap het volgende:
Deze is moeilijk! Ik ken al die Surinamen niet!
Iets van die naam zit erin.quote:
Michaelangelo?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Iets van die naam zit erin.
HINT 4
Close but no sigar.quote:
OKE HINT 5.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:48 schreef Hooidraad het volgende:
Dus een combinatie van Michael en Rocho? Zeg het nou maar gewoon
Je doet me denken aan dit topic: Waar is dit van?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:31 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Volgens mij is juist het leuke dat je het niet weet. Dan is het echt uitdagend...
Ik bedoel wat is er leuk aan dat als het na 50x nog niet geraden is dat je dan gewoon een nieuwe doet.
Ja en het is surinaams.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Het begint met 'Ro' , er zit iets van 'Michael' in en het eindigt op -o. Toch?
SOOO CLOSEquote:
A Challenger appears...quote:Op zondag 12 september 2010 03:04 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Hint: een normale Hollandse naam.
fuuuu die had ik mijn hoofd maar dacht dat is zo'n gare naam dat kan nietquote:Op zondag 12 september 2010 04:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
SOOO CLOSE
HET WAS ROCHANO
quote:
Nou, wat is daarquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 19:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nou, wat is daaraan?
Ik vond het wel een goede gok.
Nooit geweten dat Sven een Hollandse naam was.quote:
Larsquote:Op zondag 12 september 2010 03:04 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Hint: een normale Hollandse naam.
O shit, je speelt valsquote:Op maandag 13 september 2010 00:09 schreef iBenny het volgende:
De volgende keer kun je beter de foto uploaden op tinypic oid... nu was de naam dmv het facebook account wel heul erg makkelijk te raden
Daarom.... een nieuwe foto
[ afbeelding ]
Is een toch best veel voorkomende naam in Nederland
Ik vind het een semi-lekker wijf maar zo zal ze wel niet heten.quote:Op maandag 13 september 2010 00:16 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik vind het een Kelly.
Of een Marloes.
Het begint wel met een Squote:Op maandag 13 september 2010 01:00 schreef Maisnon het volgende:
Als het Kelly niet is, dan denk ik Sandra
oei, dat is ´m denk ikquote:
Dan moet hij wel reageren en ons niet zo lang in spanning houdenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:15 schreef Hooidraad het volgende:
Hij moet er toch tussen zitten na iBenny z'n laatste post, zou het echt niet weten anders.
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef iBenny het volgende:
Dat mens heet dus gewoon Yvonne...
En mocht het niet zo zijn?... dan toch
Geen idee, ik heb hier nog nooit eerder gepost.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Ohw... had ik de beginletter nog niet moeten geven?
Marianne/Marjanne dan dus.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij zat met je laatste poging op de goede weg.
Ohja, ik zie het nu pas.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Marion?
Marjanne is al gezegd toch
Nais.quote:
Het was nu ook niet moeilijk meer.quote:
We have a winner.quote:
De link zegt wat andersquote:Op donderdag 16 september 2010 23:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nu al
Fred
Dus bij deze het antwoord op de TT: Ja.
L A R I S S Aquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:56 schreef fairytalessuck het volgende:
Nope, nog niet.
De naam heeft 7 letters en de volgende hint geef ik morgen pas.
En we hebben een winnaar! (:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |