quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:20 schreef Loodje het volgende:
[..]
I love belly buttons. Het klinkt veel liever in het Engels
Dat moest ie dus niet, ze moesten in mn buik kijken, maar dan doen ze die gaatjes waar ze die camera doorheen drukken doen ze in je navel en net boven je schaamhaar zodat de littekens niet opvallen. En dan gaan ze met die camera gewoon zo even het hoekje om naar waar ze kijken willen, zodat je niet allemaal rare littekens midden op je onderbuik hebt.quote:
Wtf! Een camera door je navel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat moest ie dus niet, ze moesten in mn buik kijken, maar dan doen ze die gaatjes waar ze die camera doorheen drukken doen ze in je navel en net boven je schaamhaar zodat de littekens niet opvallen. En dan gaan ze met die camera gewoon zo even het hoekje om naar waar ze kijken willen, zodat je niet allemaal rare littekens midden op je onderbuik hebt.
Alleen schoot bij mij een wondklem los dus dr zit alsnog een enorme streep
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:48 schreef Dipkip het volgende:
Ja als de chirurg heel zn hoofd naar binnen moet steken plus een zaklamp dan hebben ze een veel groter gat nodig he.
Dus jij hebt schaamhaar?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat moest ie dus niet, ze moesten in mn buik kijken, maar dan doen ze die gaatjes waar ze die camera doorheen drukken doen ze in je navel en net boven je schaamhaar zodat de littekens niet opvallen.
Nou en?quote:
Haha wat vind je een lieve navel?quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:27 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Ze vindt het wel lekker als ik even rondom haar navel gamaar dan heeft ze ook een sexy buik inclusief lieve navel
Maar ik welquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:19 schreef Tussendoortje het volgende:
Mijn navel is wel lief vind ik. Hahaha, hij bijt in ieder geval niet.
Ja? Wat is er lief aan je navel?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:19 schreef Tussendoortje het volgende:
Mijn navel is wel lief vind ik. Hahaha, hij bijt in ieder geval niet.
Aah dat lijkt me idd een lieve navel dan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:56 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Hij is zacht en er zit helemaal geen knobbeltje in ofzo.
Jij ook dus.quote:Op zondag 21 november 2010 15:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAHA EEN VROUW MET SCHAAMHAAR OMG!!!!!
Gaat je geen donder aan of ik me scheer of niet. Wat boeit het in godsnaam, je gaat toch nooit van je leven bij mijn al dan niet onthaarde vulva in de buurt komenquote:
En wat heeft dat te maken met dit topic?quote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef mrkos het volgende:
Ik val op vrouwen met een strakke buik.. normaal vallen mannen vaker op borsten of op billen maar ik niet;)
En wat heeft dat te maken met dit topic?quote:Op zondag 21 november 2010 18:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Gaat je geen donder aan of ik me scheer of niet. Wat boeit het in godsnaam, je gaat toch nooit van je leven bij mijn al dan niet onthaarde vulva in de buurt komen
Idd!quote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met dit topic?
Dat vraag ik me ook af, waarom ga jij offtopic in je eigen topic?quote:Op maandag 22 november 2010 00:16 schreef FokR het volgende:
Nouhouuu dat een navel deel uitmaakt van een buik toch? en ja vind navels ook sexy en sommige vrouwen worden er idd opgewonden vanquote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Ja maar een strakke buik kan ook een afgrijselijke navel hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 13:12 schreef mrkos het volgende:
[..]
Nouhouuu dat een navel deel uitmaakt van een buik toch? en ja vind navels ook sexy en sommige vrouwen worden er idd opgewonden van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |