Ze kunnen amper Nederlands, die drolhoofden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:50 schreef marjo1981 het volgende:
http://opwindendenavels.hyves.nl/ voor mensen met navel fetish!!!!
Mijn navel is van nature te gevoeligquote:Op maandag 5 september 2011 19:50 schreef Velma het volgende:
Mijn navel is gevoelig, maar op de negatieve manier. Ik heb een navelpiercing gehad, en het litteken daarvan is niet bepaald mooi geheeld vind ik zelf. Dat litteken doet zeer als je eraan komt
Waarrom haal je je vinger door je navel in de douche?quote:Op maandag 5 september 2011 20:38 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Mijn navel is van nature te gevoeligAls ik bijv ff mn vinger er doorheen haal in de douche moet ik dat echt zachtjes doen anders voelt het alsof er iemand op de binnenkant van mn buik staat ofzo, moeilijk te omschrijven maar het is een hele nare druk iig.
Om ff schoon te maken..quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:57 schreef FokR het volgende:
[..]
Waarrom haal je je vinger door je navel in de douche?
Dat past toch nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:03 schreef FokR het volgende:
[..]
Ik doe dat meestal met een washandje.
Dat vind je dan weer wel erg.quote:
Was sarcastischquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:22 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
net zei je nog dat je m mooi vond
Ja zo'n (diep) gaatje is toch mooier.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat vind je dan weer wel erg.
wist niet dat dat kon veranderen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:51 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
ik vind uitpuil navels niet mooi, ik had vroeger ook zo'n navel, nu gelukkig niet meer
Nee wist ik ook niet, dacht je hebt een uitpuilende of een gaatjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:36 schreef Rasmussen het volgende:
[..]
wist niet dat dat kon veranderen.vind t ook niet zo mooi, maar geen ramp
Straks gaat ie van mij ineens uitpuilenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:51 schreef FokR het volgende:
[..]
Nee wist ik ook niet, dacht je hebt een uitpuilende of een gaatje
Die is toch veel te diep, die van jou?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:10 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Straks gaat ie van mij ineens uitpuilen
Ow, dat lijkt me niet leuk, gaat ie daarna wel weer terug dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:11 schreef FokR het volgende:
[..]
Die is toch veel te diep, die van jou?
Mss als je zwanger bent, dan wel
Haha, ja hoor, hij gaat gewoon weer terug, en heb je je diepe krater als navel weer terugquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:42 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt me niet leuk, gaat ie daarna wel weer terug dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |